XXL Nutrition

Killy? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou, je zit sowieso al fout.
Ik ben niet van 100% bodybuilding naar 100% moslim gegaan.

Bodybuilding/kracht is nog steeds mijn grote hobby.
Dus het is nu ongeveer 85% bodybuilding 100% moslim, het een hoeft het ander niet in de weg te zitten (afgezien van het onstage gaan).

Was vorige jaar alleen nogal afgevallen door combi van trouwen, studie, verhuizen etc.

Gaat nu wel weer lekker in de gym :)

Hij wilde gewoon lekker neuken, nu snap ik waarom 'ie zich bekeerd heeft.
 
Alles is zo'n beetje haram. Maar daar allemaal uitzonderingen op, geoorloofd om de ongelovige te misleiden :roflol:

Google Taqiyya

Dus dan heb ik nog niks aan de antwoord van Killy, als ie toch gaat liegen :s
 
alles voor de gains he killy
 
Aan de ene kant heb je gelijk, als Killy gewoon moslim is geworden en verder zijn geloof niet opdringt en in de privésfeer is er niets aan de hand.
Aan de andere kant, Killy is/was behoorlijk labiel en zo sterke overgang, eerst 100% BB, dan 100% moslim getuigd toch van een steekje los. Vaak zie je bij dit soort figuren toch een behoorlijke bekeringsdrang, bovendien zie je op zn fb pagina alweer plaatjes van ISIS vs Israel dat ook niet voor hem spreekt.

Ook mensen in een psychiatrische inrichting kunnen in vrede en gelukkig leven met hun denkbeeldige vrienden, maar dat betekent nog niet dat ze niet gewoon gestoord zijn en een mogelijk gevaar voor de maatschappij.

Den dbb 'psycholoog' heeft gesproken :roflol:

Nou zie niet precies wat daaraan niet waar zou zijn.
Heeft overigens weinig met psycholoog te maken, maar met gewoon helder verstand en logisch nadenken. Iets wat mijns inziens bij jou nogal ontbreekt.
 
Nou, je zit sowieso al fout.
Ik ben niet van 100% bodybuilding naar 100% moslim gegaan.

Bodybuilding/kracht is nog steeds mijn grote hobby.
Dus het is nu ongeveer 85% bodybuilding 100% moslim, het een hoeft het ander niet in de weg te zitten (afgezien van het onstage gaan).

Was vorige jaar alleen nogal afgevallen door combi van trouwen, studie, verhuizen etc.

Gaat nu wel weer lekker in de gym :)

pics van echtgenote?
 
pics van echtgenote?

8sg51jorvvrpo780n9jdnnni4.1000x707x1.jpg

Weet alleen niet welke
 
Aan de ene kant heb je gelijk, als Killy gewoon moslim is geworden en verder zijn geloof niet opdringt en in de privésfeer is er niets aan de hand.
Aan de andere kant, Killy is/was behoorlijk labiel en zo sterke overgang, eerst 100% BB, dan 100% moslim getuigd toch van een steekje los. Vaak zie je bij dit soort figuren toch een behoorlijke bekeringsdrang, bovendien zie je op zn fb pagina alweer plaatjes van ISIS vs Israel dat ook niet voor hem spreekt.

Ook mensen in een psychiatrische inrichting kunnen in vrede en gelukkig leven met hun denkbeeldige vrienden, maar dat betekent nog niet dat ze niet gewoon gestoord zijn en een mogelijk gevaar voor de maatschappij.

God is ook een denkbeeldige vriend.
 
Alles is zo'n beetje haram. Maar daar allemaal uitzonderingen op, geoorloofd om de ongelovige te misleiden :roflol:

Google Taqiyya
Google dan zelf ook goed.
Taqiyya is een begrip binnen het shi isme, soenism doet hier niks mee (90% van alle moslims).
 
  • Like
Waarderingen: LM
nog wedstrijdambities bro ?

nvm slecht gelezen :roflol:

Ik zit met het idee te spelen iets te doen met powerliften/strongman (srs).

Heb paar cycles wendler gedaan en ben nu aan het spelen met westside. Deadlift op 200kg, squat op 165 en bench nog maar op 125 :(.

Je kent mohammed toch wel? Die grote beer uit friesland/Groningen, hij heeft wel eens wedstrijd gedaan met G-men volgens mij. Heb goed contact met hem.
 
inb4 de aivd ons weer in de gaten komt houden door dit stomme kind hierboven.
 
inb4 de aivd ons weer in de gaten komt houden door dit stomme kind hierboven.

Dan moeten wij overgaan op plan B :(

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Killy

Is AAS gebruiken nou haram of niet

Is een serieuze vraag...
 
Ik zit met het idee te spelen iets te doen met powerliften/strongman (srs).

Heb paar cycles wendler gedaan en ben nu aan het spelen met westside. Deadlift op 200kg, squat op 165 en bench nog maar op 125 :(.

Je kent mohammed toch wel? Die grote beer uit friesland/Groningen, hij heeft wel eens wedstrijd gedaan met G-men volgens mij. Heb goed contact met hem.

vind eerder dat je dl en sq achterblijven dan je bench



daarnaast is wendler IMO een slecht schema
 
Ik zit met het idee te spelen iets te doen met powerliften/strongman (srs).

Heb paar cycles wendler gedaan en ben nu aan het spelen met westside. Deadlift op 200kg, squat op 165 en bench nog maar op 125 :(.

Je kent mohammed toch wel? Die grote beer uit friesland/Groningen, hij heeft wel eens wedstrijd gedaan met G-men volgens mij. Heb goed contact met hem.

inb4 pleurklaat vs killy op kwali
 
inb4 killy allahu akbar tussen alle sets/reps door gaat lopen roepen.
 
inb4 killy neemt deadliften iets te serieus en blaast zichzelf op
 
Back
Naar boven