AndroidHealthClinic

Killy's way to 105kg clean (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik had gehoopt op een trainingslog (maar moet misschien meer geduld hebben ;)). Nu word hier AAS wel of niet gebruik besproken. Als je Killy redelijk nauwkeurig volgt, en hij zou aan de AAS zitten, dan valt dat natuurlijk op. De progressie gaat dan vele malen sneller. Daar is nu geen reden toe.

Hopelijk blijft het bij deze discussie en wordt er weer keihard getraind en de resultaten weer gedeponeerd worden. ;)

Kom maar op... :D
 
je traint toch al wel weer?

waar blijven die vids?:D

ibo heeft nog een shit load aan beeld materiaal maar hij is te lui om ze te sturen :P
 
Ik had gehoopt op een trainingslog (maar moet misschien meer geduld hebben ;)). Nu word hier AAS wel of niet gebruik besproken. Als je Killy redelijk nauwkeurig volgt, en hij zou aan de AAS zitten, dan valt dat natuurlijk op. De progressie gaat dan vele malen sneller. Daar is nu geen reden toe.

Hopelijk blijft het bij deze discussie en wordt er weer keihard getraind en de resultaten weer gedeponeerd worden. ;)

Kom maar op... :D

Die discussie is in het verleden al voldoende gevoerd.

Zei het toen ookal in de log van stiwazz weekje geleden..

hoe kun je van 89kg en 8% naar 92kg en 5.8% gaan wat je zei in 2.5 maand dus 3kg puur spier erbij en minimaa minimaal 2% en nog massa aan vocht eraf. komt dus neer op minimaal 5kg puur spier als t niet meer is..

Dus hierbij laten! En zien hoe Killy mbv mentale power de grenzen van het waarschijnlijke zal tarten!
 
waarom is jouw persoontje zo interessant altijd op dbb?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 15:44 ----------

waarom is jouw persoontje zo interessant altijd op dbb?

Ik ben het levende bewijs dat je zonder super genetics maar wel met super toewijding ergens kan komen.... Alleen willen mensen dat niet geloven omdat het zou betekenen dat hun toewijding minder is en dat tegen hun (onbewuste) ego inbotst.
 
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 15:44 ----------



Ik ben het levende bewijs dat je zonder super genetics maar wel met super toewijding ergens kan komen.... Alleen willen mensen dat niet geloven omdat het zou betekenen dat hun toewijding minder is en dat tegen hun (onbewuste) ego inbotst.

de dorian yates van dbb als je de hgh en insuline weglaat dus
 
de dorian yates van dbb als je de hgh en insuline weglaat dus

Dorian yates had wel degelijk goede genen hoor.
Met nog geen jaar trainen al wedstrijden winnen... Zie ik weinig mensen hem na doen
 
alle top pro's hebben monster genen;)

Gewoon keihard je best doen Maarten, meer kun je niet doen.
 
Dorian yates had wel degelijk goede genen hoor.
Met nog geen jaar trainen al wedstrijden winnen... Zie ik weinig mensen hem na doen

ik doelde op het verschil in pakket met levrone, shawn ray en flex wheeler en de link met zn werkethiek en vooruitstrevendheid
 
Abbo!!
Hoeveel kcal eet je per dag?
 
alle top pro's hebben monster genen;)

Gewoon keihard je best doen Maarten, meer kun je niet doen.

Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift no heavy ass weights!

ik doelde op het verschil in pakket met levrone, shawn ray en flex wheeler en de link met zn werkethiek en vooruitstrevendheid

Komt bij mij zeker niet vanzelf ;)

Abbo!!
Hoeveel kcal eet je per dag?

nu nog maar 4400, zal straks wel lekker omhoog gaan als ik mijn voedingsschemakrijg.
 
Tuurlijk is deze gap niet clean, kijk even wie er in zijn omgeving zitten :roflol: . Tuurlijk gaat hij niets bekennen, hij heeft die sportlab als sponsor he en die wilt ie niet kwijt
 
Vanaf het begin toen Killy pas rond de 86kg woog, zei ik al dat hij ver zou komen met zijn toewijding en mentale kracht, dat bewijst hij hier toch mooi hoor.. Dus dat AAS verhaal is gewoon bullshit, met de juiste houding en toppers uit de BB wereld om je heen, kan je veel zonder AAS bereiken, daarnaast zou het natuurlijk ook opvallen als Killy aan de AAS zou zitten, discussie is dus zinloos.
 
Ik ben het levende bewijs dat je zonder super genetics maar wel met super toewijding ergens kan komen.... Alleen willen mensen dat niet geloven omdat het zou betekenen dat hun toewijding minder is en dat tegen hun (onbewuste) ego inbotst.

Zo proberen we allemaal ons gedrag te rationaliseren. Al moeten we niet vergeten dat het afhankelijk is van je referentiekader. Echter kan daartussen een onaangename spanning ontstaan en moeten we deze verschillende cognities weer verenigen middels cognitieve dissonantie. Bij de één helpt het geloof de ander vind op een andere manier mentale vrede.

:bow:
 
Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift no heavy ass weights!



Komt bij mij zeker niet vanzelf ;)



nu nog maar 4400, zal straks wel lekker omhoog gaan als ik mijn voedingsschemakrijg.

Zo veel kcal. Ik zit nu maar op onderhoud en dat is 2500+- xD
 
Respect voor je shape! Toen je hier ooit als ecto een log begon dacht dat je of dik zou worden of ecto zou blijven lol. No offense maar mensen die vanaf week 1 al van plan zijn op het podium te komen zijn vaak de mensen die het snel zat zijn.

Zelf ga ik 4 a 5 dagen in de week uit en drink ik heel veel bier. Train 2 keer per week. Als ik mezelf te dik vind worden eet ik niks na het zuipen en als ik wil aankomen gooi ik er een kapsalon achter aan. Het is er aan af te zien haha. Maar gaaf om te zien dat er ook mensen zijn die zich hier helemaal op focussen. Ben benieuwd hoe je er over een paar jaar bij staat,
 
  • Like
Waarderingen: SBB
Tuurlijk is deze gap niet clean, kijk even wie er in zijn omgeving zitten :roflol: . Tuurlijk gaat hij niets bekennen, hij heeft die sportlab als sponsor he en die wilt ie niet kwijt

lolol, zoveel domme opmerkingen in zo'n korte tekst
 
Respect voor je shape! Toen je hier ooit als ecto een log begon dacht dat je of dik zou worden of ecto zou blijven lol.

Zijn log is pas 5 pagina's oud?

:trollface:

@killy Hoeveel heb je nu al gepakt in je rebound?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven