AndroidHealthClinic

Kim is lekker bezig (maar kan niet poseren)

Bezoekers in dit topic

Webkim

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
43
Waardering
0
Tja, poseren is nog een hele kunst, en al helemaal voor een zelfontspanner. Maar goed, dit geeft een klein beetje een idee van de beginfase van m'n serieuze training. Ik kan niet wachten tot ik met ná-pics kan komen. :D

Kim / 27 / 1.81 @ 69 kilo / ca. 22% BF / fullbody 3 x pw / spinning & mountainbiken 4 a 5 x pw

251530109_9f0a3d2fc1_m.jpg


251530113_07cac7c07c_m.jpg


251530115_3df9c36287_m.jpg


En als extragratisbonus nog een paar vakantieplaatjes.

240380806_b7e99fecdb.jpg


240325398_1046b81e02.jpg


Zie hier voor groter.
 
Leuke foto's.

Je hebt een paar goeie armen.

Je pose is best goed hoor!!
 
Lekker knallen meid, gaat helemaal goed komen. Je armen zijn prima in orde. ;)
 
SUcces , en voor poses kan je altijd lekker surfen
 
Gaat lekker
ben benieuwd na de na foto's
die poses moet je maar even bekijken in de gallerijen hier
 
Stelletje lurkers! :wave2:
 
Ziet er wel goed uit, maar weinig te zien op de foto's. Armen en schouders zijn iig wel goed.
 
Jongens jongens even serieus blijven;)

Pose zoals eerder gezegd kan beter,
Maar je hebt zeker goede armen, en een mooi figuur:thumb:

Succes met je doel te verwezenlijken
 
Het stelt niks voor, maar het zijn dan ook begin foto's. Ben benieuwd naar de progressie. Mijn vriendin is op 4 maanden heeeeeeeeel veel vooruit gegaan en is nu aan het bench pressen geslagen :D. Blijft leuk om meisjes met deze sport begin te zien.
 
omg...


heerlijk mannen... en ik maar denken dat ik kansloos bezig was :P


ontopic :

die poses verdienen inderdaad nog wel wat aandacht, zoals al gezegd in de galerij vind je wat goede pose foto's van verschillende mensen.

keep up te good work.
 
Ik sluit me bij lauw aan, die poses zien er echt niet uit, dit neemt niet weg dat er nog aan gewerkt kan worden ;)(thank god) en voor de rest, dat ziet er allemaal goed uit! Succes
 
welkom en succes verder

(hehe you horny bastards)
 
Hi Kim,

Mooie armen en ik moet zeggen: een buik waar ik jaloers van kan worden hoor! Mooi plat! Goed werk!

Groetjes Désirée
 
Hey mis je helmpie op de bike ;)

Waar zijn die bike foto's genomen? Ziet er leuk uit.
 
Very nice, poses minder...maar dan maak jij dat weer goed door op de foto te staan;):p...
Wel mooie definitie:D
 
wat ben je groot zeg :eek: trouwens 22% bf dan zie ik toch niet waar het zit :d
 
leuke foto's! alleen de achtergrond is iets minder, volgende keer een rustiger achtergrondje nemen :)
 
Kim: gewoon je handpalmen nog iets meer naar binnen draaien ('supineren') want nu span je je biceps niet volledig aan, verder armen meer parallel met de grond houden in die biceps poses !

Mooi lichaam hoor :)
 
Back
Naar boven