MuscleMeat

Kim & Jamai (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Vinny


dan is Jamai een echte idioot als hij dat tekent, je carriere moet je social life niet verpesten!

hij had toch al geen social leife, alles is beter dan zijn leven voor idols.
 
dat weet je niet, misschien wel, misschien niet...
 
Originally posted by Vinny
dat weet je niet, misschien wel, misschien niet...

ik keek met mijn ouders idols en hij werkte in een restuarant en zat de hele dag thuis met alleen maar zussen, dus die gast zal wel homo zijn ook.
 
dan wel ja, maar toch lijkt het me dom om zo een contract te tekenen, er zullen vast bergen andere contracten zijn...
 
ja, als idols er nooit geweest zou zijn zou hij waarschijnlijk later hoofdober in dat restaurant worden en nog steeds bij zijn zussen wonen..
 
fer met de leuke avatar.. :D
echt grappig..
wie is dat eigelijk?
 
Originally posted by Sonic1
fer met de leuke avatar.. :D
echt grappig..
wie is dat eigelijk?

Dat is Chelina, ze zit ook in de clip van chihuhua van coca cola, maar volgens mij kan ze alleen goed dansen want dat is duidelijk playback (niet te zien, maar dat zingt ze echt niet)
 
:D:D
is dat je avatar ?
 
Originally posted by Vinny


dan is Jamai een echte idioot als hij dat tekent, je carriere moet je social life niet verpesten!

Stond toch niks in over coïtus of wel soms? :D
 
kan hij dat wel?
 
Originally posted by CQ_Demolisher
ja, als idols er nooit geweest zou zijn zou hij waarschijnlijk later hoofdober in dat restaurant worden en nog steeds bij zijn zussen wonen..

En wat is er mis met hoofdober....??? ???
 
Originally posted by RDW


En wat is er mis met hoofdober....??? ???

He, aangesproken hoofdober...alles goed?

Hij bedoeld, dat als hij nooit aan idols mee had gedaan, hij nu nog steeds in dat restaurant zou werken en zeker weten nooit zo een meisje gahd zou hebben, want iedereen kent wel genoeg jongens die op Jamai lijken en echt niet zo een mooi meisje hebben.
 
Waarschijnlijk wat toestrak al genoemd werd. Waarschijnlijk hebben ze niets een wat samen. Veel "bekende" mensen komen samen ergens aan en iedereen neemt aan dat ze een stel zijn.
 
Back
Naar boven