MuscleMeat

Kim Jong Un waarschijnlijk in een vegetatieve staat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik hoor van mensen dat die zus van hem nog erger is dan hemzelf.
 
Ik ben eerder benieuwd naar z'n andere zus. Zij was namelijk al machtig onder haar vader. De man die zijn oudste zoon oversloeg als mogelijke opvolger omdat hij "te vrouwelijk" is.
 

Bijlagen

  • Kimmekes.png
    Kimmekes.png
    194,7 KB · Weergaven: 101
Laatst bewerkt:
Ik ben eerder benieuwd naar z'n andere zus. Zij was namelijk al machtig onder haar vader. De man die zijn oudste zoon oversloeg als mogelijk opvolger omdat hij "te vrouwelijk" is.
Volgens Wikipedia beweert een overloper over haar: intelligent en knap en met 1.65 lang voor een NK vrouw, wel van 1974.
 
Even de wisselkoers opzoeken.
 
Rip grote leider, echt een groot verlies!
 
Screenshot_20200426-210037_Chrome.jpg

Hoor je de muziek?
 
Kim is tenminste wel staatshoofd van een land geweest, zelfs met de NK-aanpak gelooft niemand dat Hillary enig spoor van charisma, menselijkheid en authenticiteit heeft.
Vergeet ook niet het pedofielennetwerk van Hilary.
 
Ik kan niet echt een reden bedenken waarom ze het zouden stilhouden. Dat deden ze toch ook niet bij Kim Numero Uno en Brainless the Second. 🤷‍♂️

1588353670432.png


Niet huilen, Cartman. :(
 
Volgens het Noord-Koreaanse staatspersbureau KCNA bezocht Kim zaterdag (lokale tijd) een pas gebouwde mestfabriek ten noorden van hoofdstad Pyongyang. Daar zou voor hem zijn gejuicht. Andere media hebben het bericht van KCNA nog niet kunnen bevestigen.
 
Back
Naar boven