Fitness Seller

Kimbo vs Ken Shamrock 19/06/2015

Bezoekers in dit topic

Zigga

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
886
Waardering
13
Lengte
2m15
Massa
158kg
Wilde even dit gevecht aankondigen, lijkt me wel een vermakelijke pot te worden!


19/06/2015 vechten Kimbo en Ken Shamrock het uit, allebei flink op leeftijd (41 en 51 respectievelijk), maar nog altijd agressief zoals te zien is bij de weight-in:

https://www.youtube.com/watch?v=zNyvk035f_A

Wie gaat 'm winnen? Ken Shamrock heeft duidelijk meer ervaring, en topvechters weten te pakken (Bas Rutten bijvoorbeeld...) Hij lijkt goed in shape te zijn... Wordt interessant!
 
Beetje respectloos van kimbo om z'n rug naar hem te keren, maar wel vermakelijk :p

Toevallig een linkje waar het te zien is?
 
Hier heb ik wel zin in.:)

De paar partijen waar kimbo goed ging in de UFC waren die toen Bas hem trainde. Bas leert beperkte vechters als Kimbo 1 à 2 dingen tot in den treure waar ze dan ook vaak het gevecht mee winnen.
Kimbo kreeg het toen wat hoog in zijn bol en dacht van wereldniveau te zijn en Bas niet meer nodig te hebben. De afloop is bekent.
 
Hier heb ik wel zin in.:)

De paar partijen waar kimbo goed ging in de UFC waren die toen Bas hem trainde. Bas leert beperkte vechters als Kimbo 1 à 2 dingen tot in den treure waar ze dan ook vaak het gevecht mee winnen.
Kimbo kreeg het toen wat hoog in zijn bol en dacht van wereldniveau te zijn en Bas niet meer nodig te hebben. De afloop is bekent.

Hier heb ik wel zin in.:)

De paar partijen waar kimbo goed ging in de UFC waren die toen Bas hem trainde. Bas leert beperkte vechters als Kimbo 1 à 2 dingen tot in den treure waar ze dan ook vaak het gevecht mee winnen.
Kimbo kreeg het toen wat hoog in zijn bol en dacht van wereldniveau te zijn en Bas niet meer nodig te hebben. De afloop is bekent.

Ik hou wel van z'n boksstijl, flink achtervolgen, beetje ghetto bob&weaven, en veel kracht. Volgens mij traint Bas Rutten hem nu weer, hij was ook op dat filmpje te zien in het teamshirt van Kimbo...
 
Hier kijk ik al lang naar uit!

Shamrock was heel goed in zijn beginjaren maar met het ouder worden ging hij er niet op vooruit.

Kimbo is dan weer goed in boksen maar slecht op de grond.

Shamrock zal vermoedelijk snel naar de grond willen gaan.

Hun leeftijd (vooral die van Shamrock) maakt het wel bijzonder.

Hopelijk post Tremendes morgen een link.
 
Back
Naar boven