AndroidHealthClinic

Kim's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere training Kim! Ik vind je fysiek nu heel mooi zoals ik op instagram zag!
 
Wow, I found a training!
Waarom doe je geen kuitwerk?
 
Wow, I found a training!
Waarom doe je geen kuitwerk?

Op de 2de benen dag :)

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Pff heb nu al spijt dat ik ja heb gezegt dat ik benen met je ga trainen:o

:D

Spijt heb je pas de dag erna

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Als die squats echt op diepte zijn is het toch wel heel sterk. bijna 2 keer je lichaamsgewicht. Volgende week front squats proberen?

Diepe squats doe ik ook wel maar niet met 80kg hoor! De trainer daar vertelde dat je dan ook andere spieren mee trainen (in je benen) dus verschilt met de 'gewone/halve squat'.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Heavy training Kim! :thumbs:

Die squats... wow. Ik doe ze aan het begin van mijn training, en dan haal ik die gewichten/herhalingen bij lange na nog niet eens... :sad:

Waaaaauw Kim ! Echt heel sterk hoor, de gewichten die jij aan kan ! Supergoed bezig, wat een training...

Blijven volhouden zo !!! :)

Thanks meiden! :)
 
pff, goed bezig!
 
Laatst bewerkt:
Leuk jouw instagram; )
 
Je traint nou niet echt andere spieren met halve squats tegenover diepe squats. Kan je beter diepe squats doen ipv half zakken tot een 45 graden hoek
 
Je traint nou niet echt andere spieren met halve squats tegenover diepe squats. Kan je beter diepe squats doen ipv half zakken tot een 45 graden hoek

Diepe squats spreek je meer je hamstrings mee aan dan parallel squats
 

klinkt wel logisch toch? wanneer je dieper dan parralel gaat moeten je hamstrings (meer) retroflexie geven, correct me if i'm wrong.
 
Instagram: fittandfree
 
Instagram: fittandfree
Thanks!:D

Kim, waar haal je de tijd vandaan om al die lekkere meals te bereiden:D

Je instagram ziet er goed uit zeg!:) Heb alleen wel gelijk honger nu..:meal:
 
Ben trouwens wel benieuwd hoe je squats zijn :)
Er is hier ook een lid dat beweerde over de 100 te kunnen squatten, in het echt kon ze tot parallel net 60 kilo, dus ben benieuwd :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven