XXL Nutrition

Kim's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.



Parallel is geen probleem verder, maar bij ons staan ze erbij alsof ze bang zijn om hem uit te voeren, met de benen niet ver genoeg uit elkaar, kont naar achteren en vervolgens een kwart gedeelte zakken.
Maar goed, wij weten hoe die moet :cool: Ik neem aan dat jij het Pleister leert tijdens de meet, aangezien ik er niet bij ben? :p

Die is denk ik meer de vinden bij de spiegels, make-up checken enzo
 
Maar goed, wij weten hoe die moet :cool: Ik neem aan dat jij het Pleister leert tijdens de meet, aangezien ik er niet bij ben? :p
Squatten, wat is deze?

Die is denk ik meer de vinden bij de spiegels, make-up checken enzo
Ja zoiets idd, ik train namelijk niet. Kom alleen om te kijken naar de vrouwen:cool:. En sushi natuurlijk:)
 
Ik kijk wel ja, dan zie ik of ik het goed uitvoer
Geweldig trouwens die spiegel, kan je meteen van die jongens spotten die zo min mogelijk opvallend proberen te kijken haha



is bij ons ook zo met spiegel voor het squatrack, best wel handig om te zien hoe diep je gaat vind ik :)
enkel wat raar aangezien ik met mijn hoofd omhoog gericht squat en dan zo half vanuit de onderkant van mijn oogbol moet staren richting spiegel :roflol:
 
HUh...wat is hier gebeurt..???
 
Even off topic dan maar want heb getraind vanmorgen,
Chest:
Dumbell flyes: 4x12 9kg (had al verhoogd, volgende week weer meer)
Dumbell press: 4x12 9kg (volgende week ook verhogen)
Bench press: 25kg 10 (1 met hulp) - 8 - 8 - 7 (laatste met hulp)
Cable flyes: 4x12 10kg
Push ups: 4x15 met voeten hoog

Om ook nog een keer abs te trainen, 3 rondjes zonder pauze tussen de oefeningen van dit:
30x weighted crunches, 15 side bent per kant (15kg) , 30x pedling, scissoirs, bicycle, leglifts.

Vanmorgen (voor mezelf :p) progress foto's gemaakt, en gek genoeg lijk ik nu droger dan in de zomer, nogal gek opzich.
 
Hoe kan het dat je de dumbbell press even zwaar doet als je dumbbell flye? Normaal gesproken krijg je bij de press oefeningen een stuk meer gewicht
 
Hoe kan het dat je de dumbbell press even zwaar doet als je dumbbell flye? Normaal gesproken krijg je bij de press oefeningen een stuk meer gewicht

Geen idee, vind ze eigenlijk even zwaar gaan. Zit daar tot nu toe altijd nog op hetzelfde gewicht mee.
 
Jaa, heb alles een keer na laten kijken. Doe alles incline btw.

Oke vreemd maarja ieder zijn gewicht bij bepaalde oefeningen:). Als vrouw zijnde lijkt mij flat niet persé nodig inderdaad.
 
Geen idee, vind ze eigenlijk even zwaar gaan. Zit daar tot nu toe altijd nog op hetzelfde gewicht mee.
Hier ook hoor. Zit daar ook altijd een beetje op hetzelfde gewicht. Vind het dus niet zo gek. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven