MuscleMeat

Kinderen aan de Anabolen

Bezoekers in dit topic

ik heb ook al 'ns zo een stoot gedaan, gewone vitaminepillen verkocht voor anabolen :p
kwam die kerel nog zeggen dat ie zich beresterk voelde ???
heb er 100euro aan verdiend :D
 
Originally posted by enrico
ik heb ook al 'ns zo een stoot gedaan, gewone vitaminepillen verkocht voor anabolen :p
kwam die kerel nog zeggen dat ie zich beresterk voelde ???
heb er 100euro aan verdiend :D


hahaha, doet me denken hoe ik eens snuiftabak als hasj verkocht!
 
Originally posted by enrico
ik heb ook al 'ns zo een stoot gedaan, gewone vitaminepillen verkocht voor anabolen :p
kwam die kerel nog zeggen dat ie zich beresterk voelde ???
heb er 100euro aan verdiend :D
Hahaha dat bedoel ik nou met placebo!

Kan je nagaan wat er gebeurd als je een grote pot met leuke letters erop genaamd cell tech gaat verkopen :)
 
héhé, dan voelde ie zich miss. de hulk :D
 
Originally posted by admin

Hahaha dat bedoel ik nou met placebo!

Kan je nagaan wat er gebeurd als je een grote pot met leuke letters erop genaamd cell tech gaat verkopen :)







Hey admin, word jij weleens badend in het zweet wakker, omdat je achterna werd gezeten door een leger "Cell tech" potten ? :D
 
hehehe..nee zo erg is het gelukkig nog niet...
 
hmmm mannetjes van 16... ik zou ze fotos laten zien van lui met tieten, verschrompelde balzakken, vergroeide levers, wijzen op lui als swarzenegger die een hart operatie heeft gehad, de gebroertjes mettzler die beiden de 50 nog niet hebben gehaald, een verhaal vertellen over een kereltje die ik ken waarvan de helft van zen lichaam naar de klote is door de roids, en daarna zou ik zeggen, en wat kan ik voor jou bestellen :D
 
Schwarzeneggers hart operatie had niks met de roids te maken. Zat in de familie
 
Originally posted by Oom Oli



hahaha, doet me denken hoe ik eens snuiftabak als hasj verkocht!

hahaha heb weleens gasten poedersuiker laten niffen.. en nog zeggen dat hetgoed spul is ook!
 
Back
Naar boven