MuscleMeat

Kinderen aan de Anabolen

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,


Was laatst aan het trainen. Had me biceps goed opgepompt en zag in de spiegel dat ik flink gegroeid was de laatste tijd. Dus doe ff wat poses enzo ff kijken wat ik toch naturel heb gekweekt in die 5 jaar. Komt er zo jochie naar me toe. Zegt ie eerst hoe oud ik ben. Ik zeg ik ben 17. Vraagt ie hoelang ik al train ik zeg al 5 jaar. Komt ze volgende stomme vraag: Welke anabolen kan je allemaal voor mij krijgen. Dus ik zeg : Jochie, Hoe lang train jij dan eigenlijk. Ja 2 maanden maar het schiet niet echt op. Oh oh oh sommige mensen zijn echt dom . En dit jochie was 16. Ik zou dan graag willen weten of ik dat soort slimme mensen naar info over anabolen kan door verwijzen. Weten jullie misschien Site´s , Boeken of weet ik veel waar gewoon alles over bijwerkingen enz instaan? Want ja we hebben gewoon van die slimmerds rond lopen :D Want als ze zien wat er allemaal komt kijken wachten ze wel tot 21
 
Laatst bewerkt:
Gewoon naar dit forum sturen, wij praten het wel uit ze kop :D
 
ach, iedereen wil snel resultaat maar dat gaat nu eenmaal niet...op de natuurlijke manier ;)
 
Ja hallo jochies van 16 die na 2 maanden trainen gaan zeuren om anabolen. Nou die weten dus nog helemaal niks. die denken nog dat er maar 1 soort is. Dus ik ga ze niet van alles aanlullen. is wel de bedoeling dat ik ze volgend jaar nog terug zie :D
 
triest! gebeurt idd vaak.
 
Klinkt misschien dom, maar kan je hen beter niet verwijzen naar waar ze correcte info kunnen vinden over AS, zoals hier? Ten slotte als hij ze wil hebben, zal hij het toch doen. Dus denk ik dat je ze beter goed kan informeren.
NATUURLIJK praat ik het op zijn leeftijd uit zijn hoofd! Is veel te jong.
 
niet alleen te jong, maar na 2 maanden al???
 
Ja zie je dat bedoel ik. Die kinderen zijn de kunst van body builden niet eens. De dicipline die er in zit. De wil en het verlangen. Nee die gaan gelijk de makkelijkste optie uitzoeken. Volgende keer verkoop ik ze gewoon sla olie in een spuit ;) hahaha
 
Je moet ze van die laxeer middel pillen verkopen, en tegen hun zeggen dat als hun lichaam er niet normaal op reageerd dat het betekend dat ze nog te jong zijn om het te nemen.

Als ze willen moeten ze elke dag 3 pillen nemen voor 10 weken en komen ze 10 kilo spier massa aan.

Ik weet zekker dat ze na 3 dagen stoppen.
 
domme mensen zul je altijd hebben wees blij als je een niveau hoger zit.
 
Originally posted by richard2003
Je moet ze van die laxeer middel pillen verkopen, en tegen hun zeggen dat als hun lichaam er niet normaal op reageerd dat het betekend dat ze nog te jong zijn om het te nemen.

Als ze willen moeten ze elke dag 3 pillen nemen voor 10 weken en komen ze 10 kilo spier massa aan.

Ik weet zekker dat ze na 3 dagen stoppen.



Ikzelf verkoop hen altijd enkele spuiten met speed erin. Ik zeg dan als ze er slecht op slapen dat dat betekend dat ze nog wat jong zijn...
 
hahaha :D
 
Aqua purificata. Zeg dat ze elke dag een spuitje van 3 cc moeten zetten met een 21 G naald of groter. En laat hen dan maar iets van een 100 euro per 10 ml dokken.

Zonder gevaar en garandeer je dat ze er snel vanaf zullen zijn.
 
Zeg dat zijn ballen naar boven gaan kruipen en uit zijn neus komen vallen! en dat hij vrouwelijke borsten krijgt, en zijn penis krimpt en de vorm van een T krijgt. En hij krijgt een 6e nagel op zijn pinky teen. Zijn oren zullen net als dat van Legolas ( uit Lotr ) worden :P
 
Valt wel mee denk ik. :D
 
Sla hem op zijn oog met een dumbbell en vraag hem waar hij het lef vandaan haalt je dit te vragen?!

Die jeugd van tegenwoordig, hebben zij geen opvoeding genuttigd?
 
hahaha maar ik ben zelf ook nog 17. Maar weet het goed gemaakt. Koop gewoon potjes stack 2. En stickertje eraf. ff mooi stickertje maken met anabolen erop. Dan als instructie . 4 nemen anderhalf uur voor het slapen gaan. hahahah en dan zeggen als je niet goed kan slapen dat je de dosering volgende dag moet verdubbelen :D of is dat te gemeen :D?
 
LOL, ach ja een idioot kan je alles wijsmaken :)
 
Back
Naar boven