XXL Nutrition

Kinderverkrachter blijkt beruchte steentjesgooier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gewoon castreren, dat zal em leren.
 
24u aan een stuk naar disneyfilms laten kijken
 
Oke i know stom antwoord, maar die vent heeft een pak slaag nodig :mad:
 
't Is dat Donner al opgestapt is, anders kon tie dat alsnog doen.

Het is een gegeven dat 70% weer in herhaling valt. Duidelijk een falen van justitie om die kerel weer op vrije voeten te laten.
 
Songteskt (van Heideroosjes...) zegt genoeg denk ik..

Angst, niet ver van m'n bed
Door onze slappe zedenwet
De dader die slachtoffer wordt
Hij mag naar huis wegens celtekort
Maar als je dochter is verkracht
Door zo'n lafaard in de nacht
Dan wil je recht tegen leed
Levenslang, dat is concreet

Sta op je recht, maar ze komt nooit terug
Sta op je recht en je leven is stuk

Ze zeggen 't is nog niet te laat
Therapie betaalt door de Staat
Hij krijgt een jaar, zij levenslang
Durft niet op straat, wat is ze bang
En dan opeens, de tweede keer
Therapie gefaald, ze leeft niet meer
Sluit 'm op! Water en brood
Levenslang, tot aan de dood

Sta op je recht, maar ze komt nooit terug
Sta op je recht en je leven is stuk

goeie tekst idd
 
opzich al straf genoeg om gewoon hem te zijn zielig k*tpersoon. Vraag me af of zo idioot zichzelf nog in spiegel durft te bekijken. Maar let maar op Karma krijgt gewoon terug wat hij die kinderen aandoet.
 
Het is dus niet alleen in België dat ze de 'grote' criminelen vervroegd (te vroeg) vrijlaten. Als of zo'n personen nog een een tweede kans verdienen :nowai:
 
steek hem in de bak bij 3 geile negers van +200kg
who's your daddy???
 
Premiejagen een officieel beroep maken.
 
8 jaar lang laten verkrachten door een paard lijkt er meer op...


jesus he.. en voor een beetje wietsmokkelen heb je al 2 jaar. Een man verpest het leven van vele mensen en krijgt 8 jaar? Levenslang imo....

100% eensch!
 
Las het vanmiddag ook al :( Die kerel is ziek... dit soort zieke mensen moet je appart hangen.

Laten we een stille toch houden, met hem voorop ( gespiest aan een vlagge stok )

Of mag ik dat weer eens niet zeggen ?
 
Las het vanmiddag ook al :( Die kerel is ziek... dit soort zieke mensen moet je appart hangen.

Laten we een stille toch houden, met hem voorop ( gespiest aan een vlagge stok )

Of mag ik dat weer eens niet zeggen ?

neen tis vlaggenMAST
 
gewoon straffen zoals het in de Bijbel staat!!


................door steniging !

;)
 
Ja Ja Jaaaaaa Fear The Wrath Of The Christian
 
Die Donner is zo gek nog niet met z'n sharia invoeren :)
 
Nou denk wel erger hoor
Stel je nou gewoon es voor dat je die dikzak op je dochtertje ziet liggen IN JE EIGEN HUIS :splat: :splat:
Vraag me echt af wat er op zo een moment door je heen zou kunnen gaan

Waarschijnlijk zou je hem gewoon kreupel slaan zodat hij nooit meer zou lopen en door een rietje moest eten. En weet je wat dan nog het ergste aan alles is ? Waarschijnlijk word jij ook nog veroordeeld om hem een som geld uit te betalen wegens excessief geweld ofzoiets ...
Het rechtssysteem is gewoon bagger hoor
 
als mensen zulke zieke dingen doen wil dat toch echt wel zeggen dat er niks meer mee aan te vangen valt hoor...wat denken ze nu?we steken hem een paar jaartjes in de cel en dan zal hij het wel inzien,yeah right,iedereen weet toch dat zulke geestesgestoorden gewoon terug opnieuw beginnen eens ze buitenraken...Hoe is het dan mogelijk dat hij gewoon terug rondloopt??!!!!
dit kan ik dus echt niet vatten he
 
heb een keer zo'n film gezien van arnold of stallone waar ze gevangenen of ter dood veroordeelden een kans op gaven om te vechten voor hun leven in een spel show op tv, waarbij ze bruut voor de camera werden afgeslacht door juiced up freaks.

Zouden ze werkelijkheid van moeten maken imo
 
we leggen hem aan handen en voeten gebonden op de markt in utrecht en iedereen die een plasje moet mag dan over hem heen zeiken. Dat acht jaar lang zonder douche.
 
Back
Naar boven