MuscleMeat

Kinderverkrachter blijkt beruchte steentjesgooier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Militie... kandidaturen via pm of karma... (enkel BE, liefst nog prov a'pen, moeten regionaal beginnen hé :))
 

Lees mijn topic Ex leider... 'k zit der al sinds mijn 17de mee in mijn hoofd en na zeven jaar is't eigenlijk enkel nog maar erger geworden. Moest ik mijn testen hoofdinspecteur niet halen, is dat de volgende stap.

PS: ja ik ga voor hoofdinspecteur, eerst bij de fccu maar uiteindelijk doel is om op de recherche te geraken voor zedenfeiten... enigste klote eraan is dan dat je ze wel oppakt, maar ze lopen net zo gauw terug buiten...
 
Ow btw deze week ook nog gelezen, groepje marokkanen in mechelen betasten een minderjarige meid...

In de media nog niks van gehoord, staat ook niet op de politie hun website bij opsporingen ofzo, veel van de zedenfeiten worden blijkbaar bij de politie ook nog binnenshuis gehouden... hoe kan zo'n zaak dan ooit opgelost worden?
 
En we kunnen nog wel ff verdergaan: vind het niet op de website maar staat wel in krant:

Voorwaardelijke straft voor internetpedofiel.

In het kort: 29 jarige mant uit gent krijgt 2 jaar voorwaardelijk, 5500 euro boete. Eén meisje van 13 jaar werd aangerand. Voor de rest: zes meisjes jonger dan 14, 5 jonger dan 16 en één ouder dan 16.

Komop seg, vinden jullie dit een goede straf? Voorwaardelijk betekent: direct terug vrij rondlopen en gewoon zien dat je niets meer misdoet... dit voor een verkrachter van een 13 jarig meisje... pittig detail: de morele schadevergoedingen bleven beperkt tot 1 (jawel één) euro: joepie!!!
 
Dit soort shit moet gewoon freelance aangepakt worden
 
Snap je nu een beetje mijn sick behavior spiertje? Ik houd dit soort berichten al 7 jaar in het oog...

Stel je voor: je bent 13, je wordt verkracht, je vind de moed al om aangifte te gaan doen (want eerst geloven ze je toch niet, de politie is ook achterdochtig, ...) na x-aantal jaar komt het eindelijk voor en wat krijg je dan 1 euro, man wat ben je daar dan blij mee...
 
zo sick is jouw behaviour niet hoor. :rolleyes:
 
@chunky

coïtusboerderijen?! what the f**ck?
ofwel heb ik hier 1 of andere nieuwe rage gemist of zo, maar
wat voor zieke dinges is dat?
 
Back
Naar boven