Fitness Seller

Kip en vis afwisselen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

james86

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jun 2008
Berichten
20
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Goeiemiddag!

Sinds dik een maand ben ik weer het trainen aan het oppakken na 4 jaar geen gym meer in te zijn geweest (andere hobby/lifestyle nam de overhand). Ik maak elke week voor 6 dagen rijst/kip/groente klaar omdat het elke dag vers klaarmaken bijna niet te doen is. Vriezer in, en klaar is kees. Alleen begint die droge gebakken kip een beetje taai te worden na het opwarmen. De kip koken kwam net bij me op maar nu rest mij de vraag; Is gekookte kip echt een stuk minder droog?

Om lekker te switchen elke week zat ik aan koolvis/rijst/groente te denken. Maar ook hier weer wat vragen. Wat is de beste manier van bereiding bij een 6 daagse voorraad wat de vriezer in gaat? En mag koolvis eigenlijk na bereiding wel weer ingevroren worden?

Sorrie voor het hele nieuwe topic, maar via de zoekfunctie kwam ik niet achter bepaalde antwoorden.

Alvast bedankt en de groeten :D
 
ja hoor, bereide etenswaren mogen weer ingevroren worden. (geen garantie dat het er lekkerder van word, maar smaak is voor mietjes)
 
Kan ik wissel deze ook af off season kip,beef en wedstrijd prepp koolvis en ei. Koolvis als ik het type word ik misselijk hahaha.
 
Back
Naar boven