Fitness Seller

Kip-/kalkoenfilet

Bezoekers in dit topic

Chief

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Welke en hoe eten jullie je kip-/kalkoenfilet?

Ik koop meestal gegrilde kipfilet die voorgesneden is. Deze doe ik dan op een boterham met eiwit, ui en komkommer. Soms doe ik er gekookte kip-/kalkoenfilet op welk ik zelf in mootjes snij. Bij mijn zilvervliesrijst eet ik meestal tonijn op waterbasis, dus geen kip-/kalkoenfilet. Vroeger deed ik er wel gekookte kip/kalkoenfilet bij ipv tonijn.

gegrild op brood..
gekookt bij mijn witte rijst..

hoeveel kcals. is een witte/bruine boterham met kipfilet eigenlijk ?

een bruine snee brood is 70 kcal
een witte snee brood is 75 kcal
kipfilet gebraden 1 snee 15 gram is 15 kcal
kipfilet 15 gram is 25 kcal
kalkoenfilet 15 gram is 32 kcal

ik hoop dat je hier genoeg info aan hebt

ik eet vaak kalkoenfilet dat je in de supermarkt kunt halen bij de pakjes vleesbeleg etc, dat is voor op brood, daarnaast bak ik zelf ook regelmatig kipfilet voor bij mn avondeten

Joyce zei:
een bruine snee brood is 70 kcal
een witte snee brood is 75 kcal
kipfilet gebraden 1 snee 15 gram is 15 kcal
kipfilet 15 gram is 25 kcal
kalkoenfilet 15 gram is 32 kcal

ik hoop dat je hier genoeg info aan hebt
thnx babe

Man-Mountain zei:
ik eet vaak kalkoenfilet dat je in de supermarkt kunt halen bij de pakjes vleesbeleg etc, dat is voor op brood, daarnaast bak ik zelf ook regelmatig kipfilet voor bij mn avondeten

same here. kalkoenfilet van de aldi (wel veel zout vergeleken met de duurdere Stegemanvarianten:) maar hey, ben ook maar studentje dusda maar extra zout erbij:))

warme kipfliet doe ik grillen met kerriekruiden.
en andere keer bakken in olijfolie:lick:

ik haal altijd een lading kalkoenfilet bij de lidl... niet duur en niet zout :)

zo'n pakje weegt daar 100 gram en bevat 20 gram eiwit...

• Topic Starter Topic Starter
De Lidl is bij ons ook steeds populairder aan het worden. Wat zijn we weer een stel huisvrouwen!

dandyman zei:
same here. kalkoenfilet van de aldi (wel veel zout vergeleken met de duurdere Stegemanvarianten:) maar hey, ben ook maar studentje dusda maar extra zout erbij:))

warme kipfliet doe ik grillen met kerriekruiden.
en andere keer bakken in olijfolie:lick:

Idd. ik pak ook die van de aldi, makkelijk om tussendoor effe 2 ons weg te eten en zolang je verder je zoutinname beperkt is er niks aan de hand.

ik koop een kg zak (en dan halverwege de week weer een kg :D) bij de aldi, zijn in stukken gesneden bevroren kipfilet.

bak elke dag 200 gram in olijfolie en eet t op met 4 boterhammen smiddags.

Frenkpie zei:
ik koop een kg zak (en dan halverwege de week weer een kg :D) bij de aldi, zijn in stukken gesneden bevroren kipfilet.

bak elke dag 200 gram in olijfolie en eet t op met 4 boterhammen smiddags.

Idd. me vriendin laatst ook 4 kg. kip, 10 verpakkingen kalkoenfilet, 4 verpakkingen koolvis en 4 verpakkingen zalm laten halen :D ideaal de aldi zeg :)

Terug
Naar boven