Fitness Seller

Kip of Kip?

Bezoekers in dit topic

hybrid1986

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
95kg
Beste DBBers

Ik weet nu dat kip erg goed is om te eten.
Maar voor avondmaaltijden, wat mag wel wat mag niet?
Ik bedoel elke keer droge kip is niet lekker.
Hoe erg is kruiden?
En welke maaltijden kun je maken die met kip zijn en dat het goed voor je blijft?

Elke avond het zelfde is natuurlijk niet lekker.

Je mag zo gek doen als je wil met kip. Zolang er maar niet teveel zout/vet bij komt kijken. Zijn zat gerechten met kip die BB-verantwoord zijn. Google is your friend

• Topic Starter Topic Starter
Je mag zo gek doen als je wil met kip. Zolang er maar niet teveel zout/vet bij komt kijken. Zijn zat gerechten met kip die BB-verantwoord zijn. Google is your friend

TNX,

Google inderdaad,
Maar ik heb hier veel goeie informatie gehad dus vandaar :D

dus ook net wat je doel is in die periode. zelf pleur ik op kip en vis vaak ietsje aromat en dat is het

kip + groente + rijst + boemboe = win

Je kip even marineren of de kip in een wokpan doen met een sausje en wat groenten ook erg lekker. Der is van alles dat je met je kip kan doen!

• Topic Starter Topic Starter
mmm okok en bijvoorbeel kerry ofzo?

gewoon lekker marineren of lekkere zoetzure saus etc..

Beste DBBers

Ik weet nu dat kip erg goed is om te eten.
Maar voor avondmaaltijden, wat mag wel wat mag niet?

alles mag (met mate)

Ik bedoel elke keer droge kip is niet lekker.

leer fatsoenlijk koken en bakken dan hoeft je kip niet droog te zijn.

dodelijk (wat denk je zelf ?)

En welke maaltijden kun je maken die met kip zijn en dat het goed voor je blijft?

Elke avond het zelfde is natuurlijk niet lekker.

http://www.kiprecepten.nl/

Mm okok dus het idee van alleen kip en rijst was gelukkig niet nodig :P:P
Tnx allemaal!

Door de paneermeel/beschuit smaakt het heel anders.

Bij de kip? Nee...bovendien toch wel aardig wat suiker!
Probeer te koken in lekkere bouillon, of in de Ceasar Salade met croutons, sla en parmezaanse kaas.:p
ja /100ml misschien .. gelukkig doe je maar 5 ofzo..
Maar oke, als je elke dag 2x kip eet met 10ml per keer is het mss een idee wat anders te nemen.

ot: niet te veel van iets waar veel suiker of zout in zit, voor de rest: doe wat je niet laten kan.

Bij de kip? Nee...bovendien toch wel aardig wat suiker!
Probeer te koken in lekkere bouillon, of in de Ceasar Salade met croutons, sla en parmezaanse kaas.:p

Oh mijn God SUIKER !!!

Nee, croutons, rijst, paneermeel ... allemaal geen problemen, maar een gram SUIKER !!!

Ik vind mijn kip het lekkerst gemarineerd in ketjap, knoflook en gember, en vervolgens gebakken in olijfolie. Heerlijk bruin, lekker zoet en sappig. Eventueel nog wat sojasaus toevoegen als ie te zoet is. Kan ik dagelijks eten als het moet (doe ik niet, ik ben geen pro, maar toch).

Kalkoen ipv kip, is stukken malser.

Stoof het anders eens met je groenten.
Knoflook en uitje in de pan, kip in stukken en dan bijvoorbeeld tomaten of linzen erbij.

Terug
Naar boven