Fitness Seller

Kipfilet duur

Bezoekers in dit topic

tbeest

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 mrt 2012
Berichten
2.275
Waardering
75
Ik vind kipfilet erg duur, ik winkel in de goedkoopste winkel van België (de colruyt) en betaal voor een kilo kipfilet 11,90 euro.

Een warme maaltijd is voor mij ongeveer 250 gram dus eet ik 3 euro aan kipfilet... 2 keer bijten en dat is op.

1. Is dat bij jullie ook zo duur?
2. Wat zijn de goedkope alternatieven? (liefst geen vis)
 
Dat is erg duur inderdaad.

Ik koop meestal rond de 5,- per kilo in Nederland (Lidl, Makro, Aldi)
Goedkopere alternatieven... Kwark is niet zo duur.

Of garnalen, grote zakken ingevroren.
 
Je moeder kip laten kopen. Doet die van mij ook altijd.

:trollface:

Maargoed, idd Lidl. Heeft me ma eergister nog 2kg voor 11/12 euro gekocht. Weet de prijs niet meer precies, maar iig een stuk goedkoper.
 
Je moeder kip laten kopen. Doet die van mij ook altijd.

:trollface:

Maargoed, idd Lidl. Heeft me ma eergister nog 2kg voor 11/12 euro gekocht. Weet de prijs niet meer precies, maar iig een stuk goedkoper.

M'n moeder woont 50 km verderop dus dat zal moeilijk gaan. :p

11/12 euro voor kipfilet lijkt me sterk , colruyt garandeert toch de laagste prijzen dacht ik? :p

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 01:03 ----------

Ik koop meestal rond de 5,- per kilo in Nederland (Lidl, Makro, Aldi)

Ook al zo goedkoop? Hoe kan dat, ik betaal meer dan het dubbele ???
 
Bij de plus vandaag 8euro per kilo!! Heb toen maar een zak chips gekocht.
 
Gewoon hele kippen kopen bij de kippenboer, veel goedkoper, of inderdaad de koopjes afgaan. carrefour verkoopt deze week dacht ik zelfs aan 5-6euro de kilo
 
De meeste kipfilet kost in de aanbieding 4/5 euro, zie niet waarom België daar in zou verschillen. Bij een poelier in NL zit je op €8/11,- p/kg.

Kijk eens voor een hele bevroren kip/die kosten heel misschien € 3/4 euro en zijn niet slechter als ontdooide.
 
De meeste kipfilet kost in de aanbieding 4/5 euro, zie niet waarom België daar in zou verschillen. Bij een poelier in NL zit je op €8/11,- p/kg.

Kijk eens voor een hele bevroren kip/die kosten heel misschien € 3/4 euro en zijn niet slechter als ontdooide.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb het over zo'n kipfilet hé, jij ook?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb het over zo'n kipfilet hé, jij ook?

ja gewoon kipfilet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb een polier in de familie en betaal €4,-/kg maiskip, maar er zijn meer opties. kan me niet voorstellen dat de Belgische super €11,- rekent voor 1kg.
 
Ik heb een polier in de familie en betaal €4,-/kg maiskip, maar er zijn meer opties. kan me niet voorstellen dat de Belgische super €11,- rekent voor 1kg.

Jawel, echt... 11,90 euro per kilo in de goedkoopste(!) supermarkt van Vlaanderen

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 02:53 ----------

Bahbah waarom gaan jullie niet een x naar de turkse slager?

Is vrij goedkoop en kip is kip he boy's ;)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tanger+kipfilet

Bij Tanger is 1 kilo 4 euro :)

Waarom zou een Turkse winkel goedkoper aan kipfilet kunnen raken dan een Belgische?
 
Ik vind kipfilet erg duur, ik winkel in de goedkoopste winkel van België (de colruyt) en betaal voor een kilo kipfilet 11,90 euro.

Een warme maaltijd is voor mij ongeveer 250 gram dus eet ik 3 euro aan kipfilet... 2 keer bijten en dat is op.

1. Is dat bij jullie ook zo duur?
2. Wat zijn de goedkope alternatieven? (liefst geen vis)

Niet bij Colruyt, Carrefour, of Delhaize gaan voor kip. Ga bij een discounter als Aldi of Lidl. C1000 heeft ook soms mooie aanbiedingen. En koop ingevroren ipv gekoeld scheelt ook veel. Ingevroren is niet minder, Aldi ingevroren kip scoort zelfs prima qua eiwit/100gr.
 
Niet bij Colruyt, Carrefour, of Delhaize gaan voor kip. Ga bij een discounter als Aldi of Lidl. C1000 heeft ook soms mooie aanbiedingen. En koop ingevroren ipv gekoeld scheelt ook veel. Ingevroren is niet minder, Aldi ingevroren kip scoort zelfs prima qua eiwit/100gr.

Hoe ziet ingevroren er dan uit?

Bedoel je dit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me niet heel erg praktisch
 
Hoe ziet ingevroren er dan uit?

Bedoel je dit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me niet heel erg praktisch
Nee man ik heb het net als jij over de filet. ;) Wel lekker zo'n kippetje om te braden!
 
Nee man ik heb het net als jij over de filet. ;) Wel lekker zo'n kippetje om te braden!

Oh ok :cool:

Zal dan eens kijken naar ingevroren kipfilet als die toch niet slechter is, wat is het verschil dan met niet ingevroren kipfilet?
 
Die kip hak je zo in stukken meet een Chinees hakmes[Afbeelding niet meer beschikbaar], geen probleem dus. of na koken even braden en lekker afpeuzelen.

De diepvries kip kost je €3/4,- per stuk.
 
Maar gewone kipfilet kost bij jou ook maar 4-5 euro zei je, bij mij 11.90

Zal al blij zijn als het niet meer dan 10 euro is. :o:)

Ik haal dat bij familie die poelier is, maar in supermarkten zijn ze ook voor €6,- de kilo te verkrijgen. alleen geen maiskip.

Dus zoek beter rond en kijk niet alleen bij 1 winkel.

Wel te rusten.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 03:21 ----------

Je ziet toch de prijs op het etiket wat €4,- voor 700gram berekend.
 
Back
Naar boven