Fitness Seller

Kipfilet en kipdij van Mr. Fillet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frankje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
557
Waardering
425
Lengte
1m75
Massa
120kg
Vetpercentage
18%
Iemand ervaring met Mr. Fillet?
Zou fijn zijn om te weten of het een beetje te eten is voor ik 5kg bestel en het blijkt toch niks te zijn.
De prijs €5.99 inclusief bezorging lijkt me wel ok!
 
Het is gewoon rauwe kip?
 
6€ voor 5 kilo is errug goedkoop. Zeker dat het allemaal in orde is?
 
6€ voor 5 kilo is errug goedkoop. Zeker dat het allemaal in orde is?
TS is onduidelijk of leest niet goed.

Het is 6 euro de kilo en wordt verkocht per 5 kg. Nog steeds goedkoop, maar niet extreem.
 
TS is onduidelijk of leest niet goed.

Het is 6 euro de kilo en wordt verkocht per 5 kg. Nog steeds goedkoop, maar niet extreem.
Ik was onduidelijk.
Ik weet dat het 6 euro de kilo kost, de vraag was (voor ik €30 aan kip bestel en die toko is onbetrouwbaar) of Iemand ervaring heeft met Mr. Fillet?
 
Is wel oké, zit goed verpakt en de kip is prima. Mr. Fillet is gewoon een onderdeel van een groot bedrijf wat op hetzelfde adres zit. Volgens mij kan je ook 2,5 filet en 2,5 kippendij bestellen.
 
kippendij filet was prima :)
 
De kipfilet is goedkoop met €5,99 per kilo inclusief verzendkosten. Maar de leus "ambachtelijk gefileerde kip" groot op hun website snap ik echt niet. Veel bloed, pees en vet in het filetje. Niet alleen een randje aan de zijkant, maar ook dwars er door. Hierdoor kun je je de filets niet mooi houden, snij je veel weg en veel "gepluk". Daarmee ligt de kwaliteit onder die van andere internetslagers, die wellicht per kilo 50 cent tot een euro duurder zijn. De foto's van de verpakkingen en de "rug" van het filet zijn prachtig, daar zie je dan ook de foto's van. Maar draai je ze om, kom je wat anders tegen. Nu kon dat natuurlijk liggen aan een bepaalde batch. Dus een maand later nog een keer besteld. Maar helaas hetzelfde verhaal.
 
Ik heb hier laatst toevallig besteld, 5 kg filet. Ik heb op 5kg misschien 20 gram weggesneden (paar bloedvaatjes en van die witte peesjes(?)). Viel me enorm mee eigenlijk.
 
Back
Naar boven