Fitness Seller

kipfilet uit de vriezer. WTF stinken!!!

Bezoekers in dit topic

lickety-split

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Gisteren haalde ik een kilo kipfilet uit de vriezer.
Dus ik ga deze ontdooien om te gaan bakken.
Doe het pak open: een meur komt eraf NIET NORMAAL!
Echt wat een ranzige stank!

Mijn vriendin zei dat je het gewoon kunt eten.
Ik durfde het niet aan en heb het weggegooid.

Wat zou jij doen? En kan je het eten? Of is dit echt een teken van rottigheid :p

De houdbaarheidsdatum was in orde en hij is op tijd ingevroren!

rotte kip eten = hardcore :cool:

serieus : wegpleuren natuurlijk die zooi

Staat je vriezer wel koud genoeg?

Ik vind rauwe kip trouwens altijd stinken ook als je het net vers bij de poelier gehaald hebt.

Hangt altijd wel een vreemd geurtje aan maar als hij echt stinkt zou ik hem wegpleuren..

jezus jankerds kip stinkt altijd, gewoon lekker doorbakken en eten. Als je een pak met plakken kipfilet openmaakt moet je er toch ook niet aan gaan ruiken? En dat is nog wel gegaard vlees ook!

Als hij uit de vriezer komt stinkt kip wel vaker. Zeker indien je hemontdooid met bijvoorbeeld microgolf. Gewoon bakken en opeten. Koopo hem desnoods, zijn bijna alle bacteriên dood.

zou het ook weggooien kip hoort niet te stinken. als het wel stinkt is er gewoon iets mis mee dus wegpleuren. of aan je vriendin geven.

Iedere 3 dagen maak ik een kilo kipklaar. Altijd uit de vriezer, en het stinkt nooit, tenminste niet zoals deze egeur Ik vertrouwde het niet, maar vind het wel zonde.

Najah heb nog 3 kilo in de vriezer :D

je kan met dat stuk kip ook iemand een draai om zijn oren geven ;)
dan hoef je het niet met een vis te doen

:slap:

Weg ermee...geen risico's nemen met kip....never ever.

ik zou hem bakken heel lang laag vuurtje en laatste lekker knapperig wat kruiden en geur is zo weg en smullen :D

je vriendin wilt misschien van je af?

Met kip moet je sowieso oppassen . Je kan er serieus ziek van worden en ik kan het weten .

Als je een pak met plakken kipfilet openmaakt moet je er toch ook niet aan gaan ruiken?

:eek:Alles wat je openmaakt moet je aan ruiken dan leer je herkennen wat normaal licht naar rauwe kip ruikt en wat rot is! En is je primaire reactie van gadver wat ranzig is gewoon wegdoen! Dat gevoel is meestal goed denk ik. Maar sinds ik echt alles snuffel van melk t/m vlees leer je het herkennen, ik durf best kip te eten over de datum als mijn neus het oke vind. Kip dat goed zou moeten zijn maar stinkt gaat weg!

:eek:Alles wat je openmaakt moet je aan ruiken dan leer je herkennen wat normaal licht naar rauwe kip ruikt en wat rot is! En is je primaire reactie van gadver wat ranzig is gewoon wegdoen! Dat gevoel is meestal goed denk ik. Maar sinds ik echt alles snuffel van melk t/m vlees leer je het herkennen, ik durf best kip te eten over de datum als mijn neus het oke vind. Kip dat goed zou moeten zijn maar stinkt gaat weg!

Deze geur was echt naar!

Back
Naar boven