XXL Nutrition

kippenborstfilet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
waar halen jullie je kippenborstfilet? en voor hoeveel?

koop bij de lidl kippenborstfilet van een kilo uit de diepvries voor 5,20 euro.
 
uit de vriezer van mn ma :D
 
ok kom ik wel een keertje langs om daar wat kip in te slaan, misschien in de zomer :D
 
ok feel welcome on the sunny island!! :D
 
Heb zelf geen echte ervaring hier mee ..... maar de kalkoen filet van de aldi is mager en niet duur
 
kip ook bij de aldi ingevroren weet niet precies maar 5.5 € ofzo een kilo anders bij poelier is wel 6.5 dan
 
Off Topic

Originally posted by bestoldschool
ok feel welcome on the sunny island!! :D
Zoek nog een zonnige bestemming voor november .... welk eiland zit je op ?
 
antillen, maar misschien wil je hier verder over babbelen in een pm, want dit is :to:
 
eet eik vrij weinig kipfilet

meestal haal ik alleen die zalm pakjes bij de aldi (2 stuks per pak voor 2.20 € ong.)

en verder vul k t aan met kwark/magere melk en t eten wat ze hier thuis hebben :D
 
Originally posted by Frenkpie
eet eik vrij weinig kipfilet

meestal haal ik alleen die zalm pakjes bij de aldi (2 stuks per pak voor 2.20 € ong.)

en verder vul k t aan met kwark/magere melk en t eten wat ze hier thuis hebben :D

Zalm??!! IS dat niet de vetste vis die er is?? Ik dacht dat er zo'n 15g vet per 100g in zat?
 
Zalm is niet de vetste maar wel vet, maar dat maakt bij vis minder uit omdat het onverzadigd vet is.
 
yep tis vet maar wel goed :)
kga es denk wat kip halen.. maja das zo duur :/


k had gehoord dat je kip kon koken.. kan je da zo in kokend water gooien en dan na 10 min eruit halen? of moet je er een waterdichte zak omheen doen (netals wat ik heb met me zalm).

want kep geen anti aanbak pak dus ik bak me kip liever niet....
 
Ik haal het overigens ook bij aldi, kost 5,29 op precies te zijn.

Op zich niet zo duur voor een kilo kipfilet.
En toch 1 van de betere eiwitbronnen.
 
weet iemand hoe ik kip kan koken?hoe en hoe lang?
 
Kip Sate

Maak een marinade van 1 deel zoete met 1 deel zoute ketjap. Snij de filet in repen van 1 cm dik. Laat in de koelkast de repen een nacht marineren. Eventueel aan stokjes rijgen en dan 5-7 minuten onder een hete gril.
 
Back
Naar boven