MuscleMeat

Kippenpest is niet goed voor bodybuilders.

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Ik denk dat straks de prijzen flink omhoog gaan door dat A.I.
Nu is al het filet nog in de aanbieding maar als het zo door gaat kan je beter biefstuk kopen bij de slager want dat is dan goedkoper. De prijs van eieren zal ook wel omhoog gaan. Dat is voor ons geen goed bericht.
 
Kippen, kalkoenen, parelhoenders en alle andere vogels kunnen de pest krijgen.

Dus ook geen kalkoenfilet.....
 
eieren zijn bij de grote supermartketens al in prijs gestegen. Aldi profiteert!
 
ik betaal nog steeds 5.50 € bij de aldi voor een KG kip

en eitjes heb ik gratis van de kippen in de achtertuin :D
 
hmm. ik zal maar wat gaan inslaan...
 
Kipfilet zal nog effe cheap blijven, door die berichten zijn mensen geneigd geen kip meer te kopen, daardoor is het overal in de aanbieding en dan knallen de prijzen omhoog, een hoop van wat in depots opgehokt zit zal afgemaakt gaan worden, overbevolkt.. Dus dan krijgen we dadelijk hoe dan ook prijsstijgingen, alleen de supermarkten zullen er marketing technisch al van profiteren door het te gebruiken voor een permanente stijging denk ik.
 
Originally posted by soulreaver
Kipfilet zal nog effe cheap blijven, door die berichten zijn mensen geneigd geen kip meer te kopen, daardoor is het overal in de aanbieding en dan knallen de prijzen omhoog, een hoop van wat in depots opgehokt zit zal afgemaakt gaan worden, overbevolkt.. Dus dan krijgen we dadelijk hoe dan ook prijsstijgingen, alleen de supermarkten zullen er marketing technisch al van profiteren door het te gebruiken voor een permanente stijging denk ik.

maar dit zijn grotendeels de grotere supermarktketens. de aldi zal hier weer op inspringen door prijzen stabiel te houden....hoop ik:rolleyes:
 
Back
Naar boven