XXL Nutrition

Kitesurfing (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1001

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
773
Waardering
195
Lengte
1m80
Massa
96kg
Wil deze zomer gaan Kitesurfen. Altijd een fanatiek windsurfer geweest en wil me nu op de vlieger gaan richten. Merk aan mijn trainingsmaat die veel kite dat hij een superdroog lichaam heeft en hele goede abs( dit doordat je veel aan je buikspieren hangt en corrigeer). Zijn er verder nog mensen hier die een surf of kite verleden hebben of nog steeds fanatiek zijn?
 
Kheb wel een surf verleden maar ben al jaaaren niet meer actief, heb zelfs geen plank meer, ook nooit gehad trouwens, de plank was van me pa. Paar jaar gelee nog wel een keer een plankie gehuurd op de camping in Frankrijk. Ging verbazingwekkend goed.
Kite lijkt me wel gaaf, maar zal er niet snel mee beginnen. Met dit soort sporten ben je wat mij betreft te veel afhankelijk van het weer.
 
Ik surf fanatiek, ben echt compleet verslaafd :cool: :cool:
Als het waait kan ik me nergens meer op concentreren en ben ik zo snel mogenlijk bij het water :-)
Kitesurfen lijkt me wel heftig maar toch vind ik windsurfen beter. Heel veel windsurfers hebben ook een hekel aan kitesurfers :D , zijn ook al best veel ongelukken gebeurt doordat ze elkaar geen voorrang gaven of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een windsurf verleden maar ben ook al een tijdje niet meer actief ,ik vindt het een supergave sport maar je bent teveel afhankelijk van het weer:(
 
Back
Naar boven