AndroidHealthClinic

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Wel klote met kleren kopen! K krijg broeken maar net over m'n benen en dan staat t wagenwijd open bij mn middel. Drama! Maar ja mag niet klagen ;) Dus dan maar jurkjes en van die legging broeken dragen :D
Ja dat is minder....voor mn werk draag ik ook pakken, en ik heb nu al moeite met de jasjes, omdat ik bij mn middel XS moet hebben, maar dan kan ik mn armen bijna niet bewegen.
Dus misschien toch maar geen 66cm benen, maar dat zal ook nog wel ff duren ik sta nu op ongeveer 56cm:p
 
Ik zag dat jouw stats niet zo veel verschillen met die van mij by the way ;) behalve dat je 5 cm langer bent en een man bent :D hahaaa


Haha ja inderdaad! Ik zou me moeten schamen! :o

Maar ben echt benieuwd naar je fysiek! Dus gaan die pics er wel komen?? :D
 
hier ook maar even meekijken ;)
 
Ja dat is minder....voor mn werk draag ik ook pakken, en ik heb nu al moeite met de jasjes, omdat ik bij mn middel XS moet hebben, maar dan kan ik mn armen bijna niet bewegen.
Dus misschien toch maar geen 66cm benen, maar dat zal ook nog wel ff duren ik sta nu op ongeveer 56cm:p

Ja dat probleem herken ik ook zeker! Bij blazers is het drama! Ik kan mn armen niet eens omhoog doen want zit zo strak bij mn oksels, maar als ik een maat groter neem dan steken de schouders heel erg uit. Dus ja dan maar m'n armen moeilijk kunnen bewegen ;)

Zo vandaag lekker benen trainen :D:):cool: op naar 67cm omtrek whahaa :p

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 08:42 ----------

hier ook maar even meekijken ;)

gezellig ;)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 08:45 ----------

Haha ja inderdaad! Ik zou me moeten schamen! :o

Maar ben echt benieuwd naar je fysiek! Dus gaan die pics er wel komen?? :D

Ja zeker die gaan er komen. Ik wil sowieso een filmpje hebben van mezelf als ik squat enzo. Maar m'n iphone is kapot en krijg ik pas over 4-6 wkn terug :eek: Maar als ik hem terug heb komt het filmpje zeker! En foto's kan ik al wel maken, dus die komen wat eerder :cool: maarrrr ze komen er ECHT :p
 
Ja zeker die gaan er komen. Ik wil sowieso een filmpje hebben van mezelf als ik squat enzo. Maar m'n iphone is kapot en krijg ik pas over 4-6 wkn terug :eek: Maar als ik hem terug heb komt het filmpje zeker! En foto's kan ik al wel maken, dus die komen wat eerder :cool: maarrrr ze komen er ECHT :p

Haha ok nice! Zometeen durf ik mijn pics niet meer te posten als ik die van jou heb gezien! :p

Succes met je benen trainen! Ik heb nu nog steeds last van mijn benen training van afgelopen maandag! :D
 
Je zou nog steeds foto's posten toch?

Als je stats echt kloppen wel een streeffysiek. Heb ongeveer dezelfde heup-middel-borst omtrekken, maar bij is dat dan veel meer vet :D

Je trainde toch al heel wat jaren? Hoe heb je dat altijd aangepak?. Afwisselend bulk/cut, cleanbulk of gewoon al die tijd op onderhoud gegeten?
Ben nu wel eens benieuwd wat de manier is om dit te bereiken.
 
Je zou nog steeds foto's posten toch?

Als je stats echt kloppen wel een streeffysiek. Heb ongeveer dezelfde heup-middel-borst omtrekken, maar bij is dat dan veel meer vet :D

Je trainde toch al heel wat jaren? Hoe heb je dat altijd aangepak?. Afwisselend bulk/cut, cleanbulk of gewoon al die tijd op onderhoud gegeten?
Ben nu wel eens benieuwd wat de manier is om dit te bereiken.

Ik denk dat voor iedereen de manier om hun doelen te bereiken verschillend is. Ieder lijf reageert anders.

Bulken en cutten heb ik nooit gedaan. Ik let altijd goed op wat ik eet en drink altijd 2 liter water, ik ga geen calorieen zitten tellen enzo maar eet gewoon "normale" dingen. Light producten neem ik ook niet. Nu scheelt het dat ik veel ongezonde dingen niet lust. Zo lust ik ook geen frisdrank :) Dus ik denk dat ik zo'n beetje altijd op onderhoud eet.

Heel soms eet ik een keer ongezond maar dat is maar 1 x in de 2 weken of minder zelfs. Sporten sla ik bijna nooit over, ik plan afspraken altijd na trainen bijvoorbeeld. En als het niet kan dan neem ik eind van de middag vrij om alsnog te kunnen trainen voor de afspraak. En als ik merk dat m'n lijf rust nodig heeft dan doe ik een week niks, maar dat komt maar 1 x in de 3 maanden voor ofzo.

Ik denk dat bij mij persoonlijk de doorslaggevende factor voor mijn resultaten is dat ik mijn hele "way of live" heb aangepast. En al jaren dit vol hou, het is een beetje een verslaving van me misschien :p Je hebt ook van die mensen die nog ff snel voor de zomer willen afvallen, laatst kreeg ik ook weer de vraag: ik train al 2 weken en ik val geen gram af! ...Zucht ;)
 
:D Heb je gelijk in.

Kwestie van geduld en volhouden zal het ook voor mij worden.

Succes!
 
12x90 kg squat.. netjes hoor. Doe je ze full?

Succes met je log! Ik volg je.
 
Ik denk dat bij mij persoonlijk de doorslaggevende factor voor mijn resultaten is dat ik mijn hele "way of live" heb aangepast. En al jaren dit vol hou, het is een beetje een verslaving van me misschien :p Je hebt ook van die mensen die nog ff snel voor de zomer willen afvallen, laatst kreeg ik ook weer de vraag: ik train al 2 weken en ik val geen gram af! ...Zucht ;)

Haha geweldig!! Er zijn nu ook een paar dames in de gym die eind september of vakantie gaan en nu nog ff willen sporten om er dan beter uit te zien. Vervolgens gaan ze heel even op de crosstrainer gevolgd door buikspieroefeningen en een paar lichte leg pressjes. :(

Ik heb sporten echt nodig, ik kan niet begrijpen dat mensen sporten niet leuk vinden. Ik sport al vanaf mn 6de ofzo en denk niet dat ik stop voordat mn lichaam het echt niet meer aankan. Gisteren nog filmpjes zitten kijken van een 86jarige bodybuidster...dus hopelijk kan ik ook zo lang mee!
 
12x90 kg squat.. netjes hoor. Doe je ze full?

Succes met je log! Ik volg je.

Thnx en leuk dat je me volgt :D Nou 80 doe ik wel full maar 90 net iets minder. Ik moet de komende tijd 90 vaker pakken en dan kan ik hem met de tijd ook full en dan op naar de 100kg :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 21:51 ----------

Haha geweldig!! Er zijn nu ook een paar dames in de gym die eind september of vakantie gaan en nu nog ff willen sporten om er dan beter uit te zien. Vervolgens gaan ze heel even op de crosstrainer gevolgd door buikspieroefeningen en een paar lichte leg pressjes. :(

Ik heb sporten echt nodig, ik kan niet begrijpen dat mensen sporten niet leuk vinden. Ik sport al vanaf mn 6de ofzo en denk niet dat ik stop voordat mn lichaam het echt niet meer aankan. Gisteren nog filmpjes zitten kijken van een 86jarige bodybuidster...dus hopelijk kan ik ook zo lang mee!

Ik heb precies hetzelfde. :D Ik zeg wel eens tegen mensen die sporten saai vinden, de oefening zelf is misschien in het begin saai. Maar wat het vooral leuk maakt met de tijd is dat je je eigen grenzen verlegt en resultaten boekt. Dus ff doorzetten :) Ik zelf vind de oefeningen niet saai by the way ;) En dan heb je ook nog van die irri mensen die vragen of je geen leven hebt omdat je zo vaak sport, nee op de bank hangen...das pas een leven hebben... NOT hahahaa:p
 
Laatst bewerkt:
Heey ik zie dat je gaat testen voor de politie.

Bij de sporttest zit geen opdrukken.
Je gaat een parcour af waarbij je verschillende onderdelen hebt.

Je kan je beter richten (als je al specifiek wil gaan trainen voor deze test) op de onderdelen van het parcours. Beste is een interval training, ik heb het trainingsschema nog wat de politie mij zelf had gegeven na die test. Als je interesse hebt moet je dat maar even laten weten.

Verder natuurlijk al het succes gewenst, ik zelf ben afgewezen bij het korps gesprek (al die testen en gesprekken voor niks gedaan:P)
 
Heey ik zie dat je gaat testen voor de politie.

Bij de sporttest zit geen opdrukken.
Je gaat een parcour af waarbij je verschillende onderdelen hebt.

Je kan je beter richten (als je al specifiek wil gaan trainen voor deze test) op de onderdelen van het parcours. Beste is een interval training, ik heb het trainingsschema nog wat de politie mij zelf had gegeven na die test. Als je interesse hebt moet je dat maar even laten weten.

Verder natuurlijk al het succes gewenst, ik zelf ben afgewezen bij het korps gesprek (al die testen en gesprekken voor niks gedaan:P)

O oke, goeie tip :D ga ik doen dan!

Wel jammer dat je niet door het korps gesprek heen bent gekomen :mad:

Ja daar heb ik zeker interesse in! Kan je dat mailen via deze site? Of moet dat op een andere manier? Ik hoor het graag van je ;) Zo waar dit forum al niet goed voor is he haha
 
O oke, goeie tip :D ga ik doen dan!

Wel jammer dat je niet door het korps gesprek heen bent gekomen :mad:

Ja daar heb ik zeker interesse in! Kan je dat mailen via deze site? Of moet dat op een andere manier? Ik hoor het graag van je ;) Zo waar dit forum al niet goed voor is he haha

You got PM
 
Heel veel succes! Ik ga je ook volgen en ben super benieuwd naar je fysiek foto's als je ze nog durft te plaatsen na zoveel verzoeken!

Vind overigens wel dat je weinig eet, merk je dat niet aan je spieren als je tot het uiterste gaat dat ze gaan trillen of dat je roofbouw aan het plegen bent? Ik kreeg ze op een gegeven moment niet meer stil na het squaten, shake erin en ze ontspande maar moest ook mijn eetpatroon verhogen want ik kwam gewoon te kort... Was een beetje eng maar toch sneller resultaat..
 
12x90kg SQ? Ho eens dat is serieus sterk. Goed bezig.
 
succes met je doelstellingen, lijkt me leuk om je log te volgen !
12x90 squat is idd goed sterk !!
 
succes met je doelstellingen, lijkt me leuk om je log te volgen !
12x90 squat is idd goed sterk !!

Hey meneer die geen hallo durft te zeggen :p hahahaa

Thnx en leuk dat je m'n log volgt :D
 
Back
Naar boven