MuscleMeat

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes!!!!! Nu die psychologische testen er even doorheen jassen en dan lekker agentje gaan spelen :P
 
er zijn heel veel oefeningen voor de glut

fullsquat is onnodig :trollface:


zeker niet onnodig ! fullsquat is the best !

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 23:45 ----------

Gehaaaaaaald! Ik ben door! IQ, taal, lees, schrijf en sporttest gehaald. Op het niveau dat ik wil (hoofdagent). Viel echt tegen en ben bek af nu. Heb heel de dag daar gezeten dus was echt vermoeiend. Maar wel heel leuk dat ik t gehaald heb. Morgen dan maar m'n training in halen ;)

gefeliciteerd !
 
Proficiat!

Hoop wel voor je dat je brave vrienden en familie hebt ;)
 
Netjes!!!!! Nu die psychologische testen er even doorheen jassen en dan lekker agentje gaan spelen :P

Precies ;)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 09:32 ----------

zeker niet onnodig ! fullsquat is the best !

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 23:45 ----------



gefeliciteerd !

Dank je wel :D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 09:34 ----------

Proficiat!

Hoop wel voor je dat je brave vrienden en familie hebt ;)

Ook bedankt :D Nou gelukkig zijn m'n fam, vriendenkring en ikzelf superrr braaf :engel:

Zo vanavond weer lekker rug en schouders trainen... hoop dat het goed gaat met m'n gesnotter en gehoest. Wel goed voor de buikspieren dat hoesten hahaa ;)
 
Laatst bewerkt:
Rug en schouders training:
- Latt pull 13x30kg, 12x35kg, 12x40kg en 18x50kg
- Seated row 15x25kg, 12x30kg, 10x35kg en 8x40kg
- Chin upps 4x8x25kg
- Back extension 3x12x15kg
- Lat raise 12x4kg, 12x5kg, 2x8x6kg
- Millitary dumbbell press 12x8kg, 10x9kg, 8x10kg en 6x10kg
- Upright row kleine stang 2x10x15kg en 2x6x20kg

K had echt last van de koorts. Daardoor her en der wat steekjes laten vallen en niet hard gelopen aan het eind ;) nu lekker met een thee op de bank. Morgen benen trainen :D
 
Lekker slapen meid, en niet te hard gaan. Je moet je goed voorbereiden voor de intake:)
mooie back extension:D
 
Die 18x50 kg Lat Pulldown vind ik indrukwekkender :thumbup:
 
Thnx beiden ;) Was toch ff lekker om wat gedaan te hebben i.p.v. ziek op de bank hangen ;) En ik voel me inmiddels al een stuk beter. Dusssss hopelijk kan ik vanavond wel alles geven met benen trainen :D
 
Kitty nog gefeliciteerd met je test. De rest gaat vast ook lukken.
En daarna wat minder op het forum hoor. Een maal een uniform aan en een publieke functie moet je je wel als voorbeeld functie gedragen. LOL
 
Voor een dame, is je squat echt goed.
 
Kitty nog gefeliciteerd met je test. De rest gaat vast ook lukken.
En daarna wat minder op het forum hoor. Een maal een uniform aan en een publieke functie moet je je wel als voorbeeld functie gedragen. LOL

Haha ja echt hè ;) nou ik denk nu ook al goed na bij wat ik online doe :D

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:13 ----------

Voor een dame, is je squat echt goed.

Thnx! Check m'n training van vandaag dan maar eens :) heb weer een record voor mezelf gehaald dus ik ben weer blij :)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:16 ----------

Benen training vandaag:
- Squatten 15x50kg, 12x70kg, 10x90kg en 10x100kg!!! :D
- Leg press 12x150kg, 10x170kg en 10x180kg
- Glutes (dat naar achter trap app) 12x27,5kg, 10x30kg, 10x32,5kg en 8x35kg
- Leg extension 15x35kg, 2x12x45kg en 12x55kg
- Leg curl 15x35kg, 2x12x45kg en 12x50kg
- Lunges 3x12x20kg
- Kuiten leg press 20x100kg, 15x120kg, 12x140kg en 8x160kg

Ik heb nu al spierpijn haha
 
Sterke benen :rolleyes:

Proficiat met je PR!

Weer helemaal fit?
 
Sterke benen :rolleyes:

Proficiat met je PR!

Weer helemaal fit?

Thnx :D

Ja inmiddels weer bijna de oude. Alleen hoest ik af en toe nog een beetje. Koorts is weg gelukkig. Vanavond weer eens spinnen :p Kan dat trouwens kwaad als je met zware spierpijn gaat spinnen? ???
 
Laatst bewerkt:
Thnx :D

Ja inmiddels weer bijna de oude. Alleen hoest ik af en toe nog een beetje. Koorts is weg gelukkig. Vanavond weer eens spinnen :p Kan dat trouwens kwaad als je met zware spierpijn gaat spinnen? ???

Haha, ik heb dat ook wel 's gedaan, maar ik vind dat persoonlijk niet zo heel fijn ;)

Goed dat 't weer beter met je gaat :)
 
Nee echt fijn was het ook niet... maar ik voel me k*tter als ik het niet doe ;) kan bijna niet meer lopen nu :P au au au.

Vandaag borst en armen trainen :D
 
Gefeliciteerd met je PR.
Bij het doorlezen van je log en het stukje van Sanneee, ben ik lichter gaan squaten.
Lichter om dieper te kunnen gaan. Dus dank aan jullie twee, hihihihi
 
Gefeliciteerd met je PR.
Bij het doorlezen van je log en het stukje van Sanneee, ben ik lichter gaan squaten.
Lichter om dieper te kunnen gaan. Dus dank aan jullie twee, hihihihi

Thnx ;)
 
Zo gister borst gedaan en vandaag rug en schouders met de meiden in den haag. Heb verder geen oefeningen en gewichten ed bijgehouden ;) maar gewoon lekker m'n ding gedaan. Morgen hardlopen als het niet te warm is :D
 
Het was gezellig:D, ik vind het wel leuk om met dames te beppen:D:D thanx
 
Het was gezellig:D, ik vind het wel leuk om met dames te beppen:D:D thanx

Ja zeker! Sowieso leuk om jullie een keer in het echt gezien te hebben ;) wat mij betreft voor herhaling vatbaar :P
 
Back
Naar boven