Fitness Seller

Kitty's log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb trouwens die oefening in t declined bankje, draaiend met je bovenlichaam eens gedaan. Voel die echter vooral in mn benen, heb jij daar ook last van of doe ik iets verkeerd?

Bedoel je dat apparaat voor je buik? Die doe ik nooit omdat ik het een vreemd apparaat vind ;) Ik doe buikspieren altijd liefst op een matje :P Maar bij buik oefeningen voel ik wel vaak die spieren bij je heupen die naar je been toe lopen. Dat hoort volgens mij :D
 
Hey Kitty1986 waar zit je? Kom op met je log's. Of ben je gewoon even aan het rusten.
 
Hey Kitty1986 waar zit je? Kom op met je log's. Of ben je gewoon even aan het rusten.

Hahaha. Ik ben heeeeel slecht want ik heb flinke rust gehouden de laatste week. Onder andere door de verhuizing op mijn werk. Dus vandaag ga ik weer aan de slag. Klaar met dat luie gedoe van me :p
 
Bedoel je dat apparaat voor je buik? Die doe ik nooit omdat ik het een vreemd apparaat vind ;) Ik doe buikspieren altijd liefst op een matje :P Maar bij buik oefeningen voel ik wel vaak die spieren bij je heupen die naar je been toe lopen. Dat hoort volgens mij :D

Nee, geen apparaat. Dat declined bankje waar jij het ook over had:


Euuh ik begin met zo'n bank waarbij je bovenlichaam schuin omlaag hangt en dan draai ik linksom 15 rondjes horizontaal en daarna rechtsom 15. Dit doe ik 4 keer. Hele zware oefening dit trouwens.
 
Je bent er weer. hahahaha
 
Leef je nog Kitty? ;)
 
Waar zit je Kitty. Ik mis je hier.
 
helaas jongens ik heb kitty gekidnaped en opgesloten in mijn kelder. Jullie zullen geen posts meer van haar ontvangen. Go on with your lifes.
 
Ik ben ontsnapt inmiddels dus ben er weer ;)

Pfff ik ben zo ****ing lui al 4 weken. Ben niet vooruit te branden en eet slecht. Ben al 3 kg aangekomen haha. Nou maandag ga ik er weer tegenaan.....echt! haha :P
 
Ik ben ontsnapt inmiddels dus ben er weer ;)

Pfff ik ben zo ****ing lui al 4 weken. Ben niet vooruit te branden en eet slecht. Ben al 3 kg aangekomen haha. Nou maandag ga ik er weer tegenaan.....echt! haha :P

:whip: foei!
 
Ik ben ontsnapt inmiddels dus ben er weer ;)

Pfff ik ben zo ****ing lui al 4 weken. Ben niet vooruit te branden en eet slecht. Ben al 3 kg aangekomen haha. Nou maandag ga ik er weer tegenaan.....echt! haha :P


Ja daar is ze weer. En hup aan de slag. Weg met die valse kilo's. Kom maar op spiermassa.;)
 
Ik ben ontsnapt inmiddels dus ben er weer ;)

Pfff ik ben zo ****ing lui al 4 weken. Ben niet vooruit te branden en eet slecht. Ben al 3 kg aangekomen haha. Nou maandag ga ik er weer tegenaan.....echt! haha :P

erg !!!!!!!!!!!! strafpunten !!
 
Gister eindelijk weer lekker rug en schouders getraind. Moet er weer flink tegenaan :S Maarrr ik merk dat ik eindelijk m'n "oude" instelling weer terug heb na een maand k*tten ;) Dusss nu weer flink trainen en goed eten!

Vanavond ff spinnen weer. Wel grappig want m'n sportbuddy van 135 kg heb ik ook zover gekregen dat hij mee doet met spinning. Het ziet er hilarisch uit zo'n beer op een mini fietsje :P
 
Goed bezig !
 
DOe ik ook, gain er perfect op met 8% vet :p
 
Back
Naar boven