AndroidHealthClinic

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo super goed hard gelopen al zeg ik het zelf. Vorige keer in 45 min rond de kralingse plas in rotterdam (5km) en nu in 35 min. Ik ben niet zo snel met renne omdat ik astma heb. Heb nu een keer voor het rennen ventolin gebruikt en ik merkte dat het stukken beter ging :D ben dood op nu dus lekker in bad :D

Rennen is bij mij ook drama door mn astma, begin meteen van alle kanten te piepen! Ik gebruik af en toe ook ventolin, voor thaibokswedstrijden en als ik weer een periode heb waarin ik erge last heb van astma meestal september-oktober als het weer omslaat...help idd wel!
 
Ja ik ben altijd eigenwijs geweest en heb dus nooit preventieve medicatie gebruikt. Ik ben een beetje tegen medicatie, neem ook nooit pijnstillers enzo. Maar zeker nu ik bij de politie ga kan ik die 3 jaarlijkse terugval niet hebben. Dus moet nu 2 maal daags seretide gebruiken. En evt voor inspanning of bij benauwdheid die ventolin.

Zijn jullie trouwens ook zo gaar na het rennen? Altijd na het rennen doe ik niks meer en ben ik bek af. Net ook 1,5 geslapen na het rennen. Misschien ook nog steeds een kwestie van wennen aan t rennen? ;)

Morgen lekker rug en schouders trainen :D
 
Vandaag rug en schouders weer gedaan:

Wide-Grip Rear Pull-Up 30kgx15, 35kgx12, 40kgx10, 45kgx8
Lying T-Bar Row 10kgx15, 15kgx12, 15kgx12, 20kgx10
One-Arm Dumbbell Row 8kgx15, 10kgx12, 10kgx12, 12kgx10 *
Barbell Deadlift 40kgx12, 40kgx12, 50kgx10, 50kgx10
Cable Rear Lateral Raise 4kgx12, 4kgx12, 5kgx10, 5kgx10
Dumbbell Shoulder Press 8kgx15, 9kgx12, 10kgx8, 9kgx10
Dumbbell Lateral Raise 4kgx15, 4kgx12, 5kgx12, 5kgx12
Barbell Up Right Row 20kgx12, 20kgx12, 25kgx8, 20kgx12

*1e keer dus rustig aan gedaan om de juiste houding onder de knie te krijgen
 
Heb dat ook hoor Kitty. Altijd helemaal rillerig en moe na het hardlopen.
Heerlijk om dan even een kort dutje te doen ;)


Mooi rondje is dat rond de Kralingse Plas. Woon helaas aan de andere kant van Rotterdam, dus moet dan ook 5 km heen en 5 km terug, dat haal ik even niet meer.
 
Heb dat ook hoor Kitty. Altijd helemaal rillerig en moe na het hardlopen.
Heerlijk om dan even een kort dutje te doen ;)


Mooi rondje is dat rond de Kralingse Plas. Woon helaas aan de andere kant van Rotterdam, dus moet dan ook 5 km heen en 5 km terug, dat haal ik even niet meer.

O echt! Grappig :D ik woon er 5 min rijden vandaan :cool: Misschien kom ik je wel een keer tegen dan ;) ja i know het is erg dat ik met de auto alsnog er naartoe ga. Maar dan kan ik precies het rondje rennen en dan lekker de auto in naar huis :P
 
Dames moet ik het nu verzinnen. Doe eens samen een rondje. Kitty haalt Abfab op en gaan in dat bos. :p
 
Jaaaa abfab die rent mij er vet uit waarschijnlijk haha. Ik ben echt über traag :D

Zo lekker 30 min buik en 45 min spinning gedaan weer. Morgen benen! Heb er zin in :P
 
Benen training gister:

Smith Machine Squat 4x40kgx12
Leg Press 4x100kgx15 normaal, 4x100kgx15 sumo en 4x100kgx15 smal
Smith Machine Stiff Legged Deadlift 20kgx15 en 3x30kgx12
Barbell Hip Thrust 2x30kgx15 en 2x35kgx12
One Leg Kickback 25kgx15 en 3x30kgx12
Leg Extensions 30kgx15, 2x35kgx12 en 40kgx12
Lying Leg Curls 30kgx15 en 3x35kgx12
Calf Press On Leg Press Machine 2x100kgx20, 2x125kgx15

Anders dan normaal. Lichtere gewichten en meer herhalingen. Een keer wat anders voor de afwisseling ;)
 
ziet er goed uit weer!
 
Ik moet morgen aan de benen.
En met die lijst van jou zit het wel goed. Netjes hoor.
 
Thnx again :)

Vandaag spinning geskipt. Heb heel de dag in een saaie cursus gezeten en heb super erge spierpijn, helemaal door dat stilzitten. Dus lekker gerelexed en k had t nodig. Merk nu hoe moe ik ben dus ik ga nu al slapen :D heerlijk!

Morgen borst en armen trainen.... En overmorgen is het zaterdag. Photoshoot dag :P spannend!
 
inderdaad spannend! succes, gaat vast goed komen!
 
Succes en bovenal veel plezier zaterdag.
Laat je nog wel wat zien, als je foto's mag meenemen?
Neem zelf ook een camera mee, kan je foto's laten maken tijdens de shoot. (altijd leuk voor later)

Have fun
 
Succes en bovenal veel plezier zaterdag.
Laat je nog wel wat zien, als je foto's mag meenemen?
Neem zelf ook een camera mee, kan je foto's laten maken tijdens de shoot. (altijd leuk voor later)

Have fun

Thnx! Ik krijg sowieso alle pics die gemaakt worden want ik ken de eigenaar van het bedrijf :D dus sowieso post ik wat pics. Ben benieuwd hoe ze gaan worden. En of ik überhaupt opval naast dat beest van 135kg haha. Ik laat morgen wel ff weten hoe t gegaan is.

Nou vandaag borst en armen trainen.

Het is denk ik handig om voor de shoot alle spieren ff kort te trainen toch? Dan zijn je spieren beter zichtbaar toch? Ervaring iemand? Licht gewicht en snelle herhalingen ofzo?
 
Geen benen toch? Dan haal je alleen maar de definitie er uit.
 
Weet niet of het ook voor shoots is hoor, weet wel dat wedstrijd jongens volgens mij een week of 2/1.5 voor een wedstrijd geen benen meer trainen.

Maarja, je gaat toch van top tot teen gephotoshopped worden zoals gewoonlijk :p
 
Mmm nou we zullen zien hoe het wordt ;) ga nu iig nog ff flink trainen :D
 
Back
Naar boven