XXL Nutrition

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pff bloed, zweet en sporttopjes hierzo!!!
gaat lekker :)

haha lol ;) Nog steeds geen pic's trouwens, ben bang dat het volgend jaar wordt :p sorrrrry killy hahahaa
 
Leuke manier om 2012 goed in te knallen :)
 
Ik wil foto's zien. En nu volgend jaar PAS. pffff
 
Waarom zou je onderarmen niet trainen?

Nee is geen gedachte achter verder. Ik train met benen wel meer met compound oefeningen... Ik probeer wel eens in de zoveel tijd af te wisselen met de oefeningen.

Ja nu op naar de 40kg benchpress :D

Omdat onderarmen bij de meesten wel voldoende worden meegetraind. Zeer zelden is het noodzakelijk om ze specifiek te trainen.

Compounds zijn de basis van je training. Zeker voor je kracht is het verstandig meer compounds te doen.

Misschien om kracht te winnen een gedeelte 5x5 mee te nemen?
Ik doe dat (mits mijn lichaam het toelaat) dus wel.

Ik vul het daarnaast aan met isoleer. Ook al is het eigenlijk niet nodig; het is gewoon prettig.

Training 1; Squat, BOR, Bench p
Training 2: Squat, Mil press, deadlift (1x5!)

Ik vul aan met: Pullups, planken, legg raises/knee raises en wat DB conc.curl/hammer curl/stand.curl/flyes/tricep kickback

Waarom? Omdat het kan ;-)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 12:11 ----------


Gaat je lukken!

Mooi schema.
 
Is het vreemd dat ik over kitty en niwit droom?
 
Mooi, dan kunnen we nu vast stellen dat killy ziek in z'n hoofd is.
 
Gister was ik benen aan het trainen, tot ik super misselijk werd :mad: Was al heel de dag misselijk maar op de sportschool werd het echt extreem. Dus als een gek zonder om te kleden naar huis. Helaas mn huis niet gered dus bij een benzinestation me leeg gekotst, net als de rest van de nacht. :( Volgens mij is het nu over dus zal wel iets verkeerds gegeten hebben. Zonde van mn training :mad:

Gister dus enkel hetvolgende gedaan:
Leg extension 30kgx15, 35kgx12, 40kgx12 en 50kgx10
Leg curl 35kgx15, 40kgx12, 45kgx12 en 50kgx10
Leg press 4x30x100kg (voeten breed 15x en daarna gelijk voeten smal 15x)
Hierna dus al naar huis helaas.

Vandaag proberen te spinnen....
 
Klote is dat, van benen trainen word je vaak standaard al misselijk en beetje draaierig.
Als je je dan al minder voelt kan het snel misgaan
Had je nog PWO genomen?
 
Aii...das vervelend!! Ik heb vorige week de hele week misselijk in bed gelegen, dus kan een beetje indenken hoe je je gevoeld hebt!
 
Klote is dat, van benen trainen word je vaak standaard al misselijk en beetje draaierig.
Als je je dan al minder voelt kan het snel misgaan
Had je nog PWO genomen?

Nee geen pwo genomen. Kan het ook niet echt een work out noemen hahaha. Maar helpt dat tegen de misselijkheid?
 
Aii...das vervelend!! Ik heb vorige week de hele week misselijk in bed gelegen, dus kan een beetje indenken hoe je je gevoeld hebt!

Ja echt klote. Ik haat kotsen. Vind het zo ontzettend goor ;)
 
Nee geen pwo genomen. Kan het ook niet echt een work out noemen hahaha. Maar helpt dat tegen de misselijkheid?

Nee, pwo laat je alleen als een gek door trainen terwijl je aan het kotsen bent :fire:
 
Het heerst.. Ik ben 3 vrienden aan het ontwijken die al een week aan het kotsen zijn ;-) Beterschap.
 
Beterschap, ik ben vorige week zon beetje de hele week ziek geweest. Buikgriep alleen maar overgegeven, wel gewoon door getraind want van thuis zitten word je ook gek:( :p
 
Snel maar beter worden hoor. Succes en voor straks de beste sportwensen voor 2012.
 
:banghead: ik wil foto's :(
 
Jezus Killy, hou eens op met zeuren
 
Back
Naar boven