MuscleMeat

Kitty's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hey via m'n tel kan het ook zie ik. Ok onduidelijke foto en al 6 maanden oud maar ach het is ff iets tot ik betere foto's heb

ImageUploadedByTapatalk1326177823.222348.jpg
 
Oei, bij dit soort pics verlang ik altijd weer terug naar de zomer :*
 
nog een oude foto van 2010 waar je wel mn bouw op kan zien. Ben een stuk gespierder nu. En droger bij m'n bovenlijf met name
 
Carneval in Rio gevierd?
 

Thnx :D Was ook erg leuk om te doen. Zeker omdat we met z'n vieren zomercarnaval openenden voor aan de parade. En veren pakkie helemaal zelf gemaakt ook nog :cool: wel gek idee om in je (soort) bikini door de stad te lopen :p
 
met zo'n lichaam zouden ze het moeten verplichten :D

Nou je wil niet weten wie en wat er allemaal mee blubbert in zo'n parade haha. Maar als ik naar mezelf kijk op de foto's kan het allemaal nog strakker en gespierder... maar ik kom steeds meer in de buurt van wat ik wil bereiken ;) ik denk dat (zeker vrouwen) nooit 100% tevreden zijn, er is altijd wel iets wat beter kan :p
 
Hebben wij ook hoor

was dit je startfysiek zeg maar?
 
Hebben wij ook hoor

was dit je startfysiek zeg maar?

Nou m'n echte startfysiek is moeilijk te zeggen want ik doe al heel m'n leven aan krachttraining, oke niet overdrijven ;) vanaf m'n 15e. Maar toen deze foto's zijn gemaakt trainde ik ong 6 maanden met Mike. Sinds ik met Mike train pak ik veel zwaardere gewichten en train ik een stuk beter :D Maar ik zie zelf al wel een groot verschil met deze foto's en hoe ik er nu uit zie :D
 
ik weet niet of ik met bikini zo door de stad durf te lopen:(
 
heb nog steeds aan iemand beloofd om met een string door de stad heen te lopen:o maar dat doe ik alleen als ik droog sta. Moet er wel een beetje uitzien natuurlijk.. misschien is zon pak wel leuker:D
 
Hoe ben je in anderhalf jaar tijd nog zoveel droger en gespierder geworden dan? Alleen zwaarder trainen?

Ben nu helemaal benieuwd naar die recente foto's natuurlijk ;)
 
Hoe ben je in anderhalf jaar tijd nog zoveel droger en gespierder geworden dan? Alleen zwaarder trainen?

Ben nu helemaal benieuwd naar die recente foto's natuurlijk ;)

Nou het is ook niet dat ik extreem getransformeerd ben hoor :p Ja zwaarder trainen, veel meer variatie in de oef. Had daarvoor nog nooit gedeadlift/gesquat enz enz. Ik ben veel bewuster gaan trainen en met een specifiek doel. Ook heb ik mijn voeding compleet aangepast. Daarvoor at ik vrijwel nooit avond eten (dat ik nu wel eet, weliswaar in de middag).
 
way to go Kitty, zo te horen gaat het echt heel goed. en inderdaad gewoon lekker zwaar trainen en de basis oefeningen goed blijven doen... zo te lezen ben je aardig op weg naar je streven...
 
Je stats doen anders vermoeden :D

Maar misschien dat ik het teveel met mezelf vergelijk. Je hebt nu namelijk zelfde lengte en vetmassa als mij, maar dan 10 kg meer spieren!

Dus vind het wel leuk om te lezen hoe je dat bereikt hebt.
 
Back
Naar boven