XXL Nutrition

Kitty's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beterschap !!
 
Thnx! Gelukkig ben in weer lekker thuis :)
 
Hee kitty,
hoe is het nu met je?
Ik las al een tijdje mee maar had nooit wat gepost.
Beterschap,
liefs
 
Hee kitty,
hoe is het nu met je?
Ik las al een tijdje mee maar had nooit wat gepost.
Beterschap,
liefs

Heey,

Ja een stuk beter. Alleen ben verschrikkelijk moe. Nergens energie voor helaas. Ik hoop dat ik snel de oude ben zodat ik weer in m'n oude ritme kan komen. En uiteraard weer rustig aan kan gaan trainen, ik ben bang dat dat volgende week pas gaat worden :(
 
Soms is een iets langere rustpauze ook goed voor je en kan je er dan lekker weer tegenaan. Rustig aan, en geniet van je daagjes rust voor zover dat kan.
sterkte!
 
Zo vandaag maar begonnen met een minuscule start haha. Even 20 min buik thuis gedaan. Stelt niks voor maar toch lekker om weer iets gedaan te hebben. Maandag ga ik weer naar de sportschool :D nog ff 2 dagen nutteloos voelen en uitzieken ;)
 
OH Kitty, kijk nou uit meis! Je hebt een flinke kuur gehad! (prednison toch?) dat is slopend hoor. Geef jezelf even de kans om bij te komen...
 
OH Kitty, kijk nou uit meis! Je hebt een flinke kuur gehad! (prednison toch?) dat is slopend hoor. Geef jezelf even de kans om bij te komen...

Ja klopt maar ik ben al dikke 2 weken ziek en heb echt niks gedaan! Dus heb genoeg rust genomen denk ik. Ik begin gewoon rustig en kijk hoe het gaat maandag :)
Ik zie wel dat ik iets aangekomen ben :( denk 1 a 2 % vet omhoog maar ben volgens mij praktisch geen spiermassa kwijt als ik het zo zie. Nou blijft k*t dat ik iets minder in shape ben! Maar zal vast goedkomen als ik weer begin met trainen want dan begin ik ook altijd weer gezond te eten. Bij mij is het eetpatroon altijd of extreem goed (90% van het jaar) of extreem slecht (10%) als ik niet train dan ga ik ook altijd ongezond eten, dan lijk ik echt een ander persoon... Maar merk dat ik er nu echt klaar mee ben. Morgen gezond ontbijtje om mee te beginnen ;)
 
prednison ga je toch erg van opzetten / aankomen volgens mij
 
prednison ga je toch erg van opzetten / aankomen volgens mij

Ja dat merk ik volgens mij wel een beetje. Ik hoop snel weer de oude te zijn. Ik sprak gister een vriendin van me die echt bodybuildster is, super mooi gespierd is ze. Zij was ook ziek en is 7kg kwijt geraakt in 1 week! Gelukkig heb ik dat niet ;)
 
Doe toch maar voorzichtig want je lichaam heeft alle kracht nodig om te herstellen.
Hard trainen betekend dat je herstel van je kwaal bijna stilstaat
Wel weer fijn dat het weer beter gaat
 
Jezus, volgens mij vallen alle vrouwen uit elkaar op dbb :p
 
Jezus, volgens mij vallen alle vrouwen uit elkaar op dbb :p

Haha ja zo voel ik me ook ;) lijk wel 80 ipv 25 :P

@ grosje: Maandag begin ik rrrrustig met trainen :D
 
Zo gister lekker borst en armen gedaan. Viel wel tegen dat ik niet het maximale gewicht kon pakken. Was zoooo zwaar allemaal. Maar ik verwacht dat ik snel weer op de oude gewichten zit ;) nu heeeel eg spierpijn dus wel voldaan gevoel. Vandaag rust (geen cardio) en morgen benen :D
 
en rustig aan he :)
 
Back
Naar boven