AndroidHealthClinic

Kitty's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jammer weer niets gewonnen.
Nee dat gaat niet zo goed met hakken rennen
Slaan dat gaat dan wel weer goed maar dat mag weer niet zo maar als je bij de Politie bent.
 
Gister weer super lekkere dag gehad! 2 uur en 15 min cardio gedaan. waarvan 45 min spinning en de rest fietsen naar al m'n bestemmingen gister. Was gaarrr toen ik pas 22:30 thuis kwam ;) O en ook een half uur buik gedaan en flinke spierpijn nu.

Vandaag weer op de fiets, zal wel zwaar zijn omdat ik ook benen ga trainen vandaag :D
 
zoveel cardio???? straks ben je zo dun als een grasspriet
 
zoveel cardio???? straks ben je zo dun als een grasspriet

Ja was ook niet echt de bedoeling om zoveel cardio te doen. Maar ik moest ineens naar een vriendin, boodschappen halen en naar een vriend op zuid om iets op te halen. En dat allemaal op de fiets haha. En spinning had ik al afgesproken dus wilde ik ook niet afzeggen. Dus was een beetje teveel van het goede gister. Maar voor een keer kan dat vast geen kwaad ;) Maar was echt een uitzondering haha.

Maar krijg nu sowieso wel iedere dag 60 min extra cardio naast m'n training omdat ik op de fiets ga. Ben benieuwd wat dat met m'n lijf doet na een paar weken.
 
denk dat je dan een stuk droger staat
eerst krachttraining en daarna nog 30 minuten fietsen is lekker
Doe ik ook trouwens (15 minuten op de hometrainer en 15 min naar huis op de fiets
 
Squat 40kgx15, 50kgx12, 60kgx10, 60kgx10
Leg Press 100kgx15, 125kgx15, 150kgx12, 175kgx12
Leg Extensions 35kgx15, 40kgx12, 45kgx12, 50kgx10
One Leg Kickback 25kgx15, 27.5kgx12, 27.5kgx12, 30kgx10
Seated Leg Curl 40kgx15, 45kgx12, 50kgx12, 50kgx12
Barbell Lunge 4x12 met lege stang van 20kg
Calf Press On Leg Press Machine 80kgx15, 80kgx12, 90kgx10, 90kgx10

En weer 60 min gefietst :D
 
Tering dat is een beste benentraining.
 
Nice je benen! Ben je lenig in je knieen? Je lijkt ze te overstrekken :).
Mooie kuiten ook vooral. Nouja hele plaatje gewoon ;).
 
Nice je benen! Ben je lenig in je knieen? Je lijkt ze te overstrekken :).
Mooie kuiten ook vooral. Nouja hele plaatje gewoon ;).

Ja ben hypermobiel dus al m'n gewrichten zijn veel te soepel. Maar normaal sta ik wel recht maar ik stond op m'n tenen en zwaar aangespannen dus daarom overstrekt. Maar thnx voor t compliment. Ik hoop echt een keer goede foto's te hebben die ik kan posten :)
 
Zo vandaag weer 60 min fietsen in totaal en vanavond voor het eerst weer uurtje zwemmen. Ben benieuwd of ik de 80 baantjes weer haal :D
 
Ah lekker fietsen! Ik ga zo ook even een stuk. Beetje jammer dat het hier zo mistig is..
Succes met je 80 baantjes! Nog last van je benen gehad na de beentraining?
 
Ah lekker fietsen! Ik ga zo ook even een stuk. Beetje jammer dat het hier zo mistig is..
Succes met je 80 baantjes! Nog last van je benen gehad na de beentraining?

Hier ook mistig in Rotterdam. Ja spierpijn in mn assss hahahaa Heerlijk op de fiets met die spierpijn... not! ;) Ben benieuwd of ik niet verzuip met mn spierpijn vanavond :D
 
Hahaha! Ik had gisteren ook erge spierpyn in mn kont, niet fyn inderdaad met zitten!

Dan staat er vast een knappe baywatch kerel langs de kant om je te redden ;)
 
Hahaha! Ik had gisteren ook erge spierpyn in mn kont, niet fyn inderdaad met zitten!

Dan staat er vast een knappe baywatch kerel langs de kant om je te redden ;)

Let's hope so :p
 
**** schokbreker van m'n auto kapot. Nu moet ik fietsend naar t zwembad... Dan heb ik weer belachelijk veel cardio gedaan vandaag. 60 min naar werk en huis, 30 min naar zwembad en 60 min zwemmen. Na ja moet maar heb me nu al ingesteld om te gaan zwemmen ;)
 
Wide-Grip Pulldown Behind The Neck 30kgx15, 35kgx12, 40kgx10, 40kgx10
Lying T-Bar Row 15kgx15, 20kgx10, 20kgx10, 20kgx10
One-Arm Dumbbell Row 12kgx12, 12kgx12, 12kgx10, 12kgx10
Barbell Deadlift 40kgx12, 40kgx12, 40kgx12, 40kgx12
Back Extensions - Hyperextensions 0kgx15, 0kgx15, 15kgx8 , 15kgx12
Standing Low Pulley Deltoid Raise 5kgx12, 7.5kgx12, 7.5kgx12, 7.5kgx10
Barbell Shrug 40kgx12, 40kgx12, 40kgx10, 40kgx10
Dumbbell Lateral Raise 5kgx15, 6kgx12, 6kgx12, 6kgx10

En weer 70 min gefietst :D
 
Netjes weer!
Hoe doe jij die back extensions? Apparaat? of hangend en dan los gewicht vasthouden?
 
Netjes weer!
Hoe doe jij die back extensions? Apparaat? of hangend en dan los gewicht vasthouden?

Ik klem m'n benen in zo'n apparaat die ervoor bedoeld is en buk dan voorover. En barbell op m'n nek/rug :)
 
Back
Naar boven