AndroidHealthClinic

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn! Mooie gewichten Kitty!! Mijn god.. Keep on going!
 
Lol wat Nitwit zegt! Goed bezig :D.
 
Damn! Mooie gewichten Kitty!! Mijn god.. Keep on going!

Ik weet niet of het is omdat ik die jongen bij me had maar alles ging super makkelijk. Maar dacht ik ga niet ineens alles extreme gewichten doen omdat mijn concentratie blijkbaar toch wat minder was. Ik train altijd het beste en het meest geconcentreerd in m'n eentje. Dus als het volgende week weer zo makkelijk gaat dan ga ik de gewichten wat opschroeven :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 09:33 ----------

aah heb je hem afgebeuld kitty?
haha!

Wel lekkere training,pfoeh jaloers op je legpress van 8x 200kg!! :D

Ja heb hem wel echt afgebeuld waar wel op een gecontroleerde manier. Dus niet te zware gewichten voor de 1e keer. Blijkbaar was het toch nog heel zwaar voor zijn doen omdat hij het nooit doet nl. Beter eerst de technieken ff onder de knie laten krijgen, zeker bij squatten. Hij zei, jeetje ziet er wel lullig uit dat iedere keer zoveel gewichten eraf moeten als jij bent geweest en ik moet hahaha. O ja en vorige week zei hij, ik train geen benen want ik dans salsa en dan train ik mijn benen al genoeg :eek: Toen heb ik wel ff gelachen hoor hahaa :p
 
Hihihi ecto beul dat je er bent
 
dat zijn goede gewichten meid
op naar de 300 leg press :D !!
 
Mooie Leg Press
moet je wel waarschuwen dat het echte gewicht per machine verschilt
Op mijn vorige Gym haalde ik ook tot meer dan 200 kg (Technogym legpress) nu op mijn nieuwe Gym op de hammerstrength legpress haal ik net 140 kg.
Toch is dat erg zwaar dus mijn petje gaat af en ik maak een diepe buiging voor je ;)
 
dat zijn goede gewichten meid
op naar de 300 leg press :D !!

Jaaaaa ben er wel content mee ;) volgende week ff iets zwaarder proberen om te kijken hoe dat gaat :cool:

Kwam trouwens nog een of andere body pump chick naar me toe toen ik stiff legged dead lift deed. Euuhhmm je doet het verkeerd hoor weet je dat je je knieën moet buigen? Ik: Ehhmm weet je wel wat ik nu aan het trainen ben eigelijk? Zij: Rug toch? Ik: Nee benen, dit is een andere oefening. En ik ben maar weer gelijk verder gegaan... zucht

Heb er een beetje een hekel aan als mensen me storen en er gelijk van uit gaan dat ze het beter weten, zonder eerst te vragen wat ik eigelijk aan het doen ben. Als ik nou echt advies krijg dat gegrond is en ergens op slaat dan vind ik dat niet erg. Maar een uitgezakt vet huppelk*tje die ff interessant doet.. grrr hahaa
 
heb je neit ff de lijnen in je hams laten zien?

Kijk meid, die train ik!
 
Mooie Leg Press
moet je wel waarschuwen dat het echte gewicht per machine verschilt
Op mijn vorige Gym haalde ik ook tot meer dan 200 kg (Technogym legpress) nu op mijn nieuwe Gym op de hammerstrength legpress haal ik net 140 kg.
Toch is dat erg zwaar dus mijn petje gaat af en ik maak een diepe buiging voor je ;)

Op een pagina 37 zie je wat voor een leg press ik gebruik. Je hangt bij deze schijven bovenop en je drukt het gewicht naar boven. Horizontale leg press doe ik eigelijk nooit want merk dat daar het gewicht echt veel bij verschilt idd. Hangt er dan echt vanaf of die geleiders en banden stroef of soepel gaan. Volgens mij kan het gewicht bij zo'n leg press als ik doe niet heel veel afwijken. Wat denk jij?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 14:13 ----------

heb je neit ff de lijnen in je hams laten zien?

Kijk meid, die train ik!

Ja dat was ook wel een goeie geweest :p
 
Laatst bewerkt:
Nou ik vrees dat ik het je ff niet nadoe
bionische benen?
 
Hoorde dat jij een collega bent kitty ? welk korps zit je ? en ik maar denken dat ik de enige was op dbb
 
Jongetjes afbeulen
meesteres Kitty
media_l_2449105.jpg
 
Gaaf zeg wat een training !!!
 
op die legpress waar Kitty op traint is 200kg echt wel heel erg nice! Maar er zit inderdaad zo'n verschil in per apparaat. En dan verschilt het ook nog eens hoe je hem uitvoert, stand van je voeten (zowel in de lengte als inde breedte) wij hebben een horizontale als je die tegen de steunen aan laat donderen scheelt dat ook zo een aantal kilo's.
 
op die legpress waar Kitty op traint is 200kg echt wel heel erg nice! Maar er zit inderdaad zo'n verschil in per apparaat. En dan verschilt het ook nog eens hoe je hem uitvoert, stand van je voeten (zowel in de lengte als inde breedte) wij hebben een horizontale als je die tegen de steunen aan laat donderen scheelt dat ook zo een aantal kilo's.

Ja daarom doe ik die horizontale sowieso nooit. We hebben 3 horizontale maar allemaal voelen ze super anders. Die "verticale" voelt sowieso beter vind ik ;)
 
Ja daarom doe ik die horizontale sowieso nooit. We hebben 3 horizontale maar allemaal voelen ze super anders. Die "verticale" voelt sowieso beter vind ik ;)

De verticale is voor BB'ers en de rest voor luie mensen. Bij die verticale moet je toch zelf je schuiven erop en eraf halen. Ergo extra training. :p Voor whatever.
 
Zo net weer eens lekker borst en armen getraind. Ging redelijk na weer ****ing 1,5 week ziek zijn :D eten gaat wel nog steeds k*t. Totaal geen eetlust dus moet alles echt met moeite weg werken. Maar ja zal wel weer terug komen.
 
Back
Naar boven