XXL Nutrition

Kitty's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn je doelstellingen Kitty? Fanatiek baasje ben je iig! Gaaf!
 
Wat zijn je doelstellingen Kitty? Fanatiek baasje ben je iig! Gaaf!

Mijn doel is meer massa te krijgen en daarna droger te worden uiteindelijk. Vind het ook leuk om tot m'n max te gaan en te kijken wat ik kan. Maar voorlopig ben ik eerst weer de draad aan het oppakken na al die weken kwakkelen met ziek zijn ;) Maar gaat lekker in ieder geval.

Leuk dat je m'n log checkt :D
 
Military press 20kgx8x4
Shoulder front press 20kgx8x4
Latt Side raise 6kgx12, 6kgx12, 7kgx8, 7kgx8
Upright row 20kgx8x4
Shrugs 20kg schijf iedere hand 10x4
Latt Side raise pulley 7,5kgx12, 7,5kgx12, 7,5kgx12, 10kgx8
Palm up wrist curl 7kgx15, 8kgx12, 8kgx12, 9kgx10 (onder armen vergeten deze week dus vandaag maar erbij gedaan)
 
Poeh... Hoe lang heb je daarop getraint om het te kunnen doen?
Wow !!! :thumbup:
 
Ja de leg press, met zoveel gewicht.
hoe lang moet je daarvoor trainen?
 
Nou 25 augustus (1e dag van m'n log) deed ik nog max 170kg. Dus 8 maanden. Maar kan ook een stuk sneller denk ik. Is ook weer per persoon verschillend.

Wel apart dat vorige keer max 200kg was en nu in een keer 50kg erbij. Als dat iedere keer zou kunnen zou ik super sterk worden haha ;)
 
Zo was ff in een foto bui. Weer met iPhone foto's gemaakt dus niet heel duidelijk. In t echt heb ik duidelijk 4 blokjes ed maar dat zie je op de foto helemaal niet...
 
Jammer dat je zo inderdaad niet ziet dat het spiermassa is. Wel flinke benen hoor!

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:02 ----------

Je kracht in je bovenlichaam is ook stukken minder of niet?
Kan dat nog bijtrekken of moet je je daar echt specifiek op richten?
 
Jammer dat je zo inderdaad niet ziet dat het spiermassa is. Wel flinke benen hoor!

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:02 ----------

Je kracht in je bovenlichaam is ook stukken minder of niet?
Kan dat nog bijtrekken of moet je je daar echt specifiek op richten?

Daar moet ik me echt specifiek op richten. Maar gaat zo verdomde langzaam :(
 
Gaaf om die progressie te zien met de foto's... goed werk dus in 8 maanden ik ga er ook voor!!! Altans dat probeer ik hahaha.. Keep it up
 
Ziet er goed uit!

Je hebt trouwens ook geluk dat je goede pecs hebt zeg maar, zo niet dan blijft er weinig van over als je gaat cutten :p
 
In t echt heb ik duidelijk 4 blokjes
Je liegt dus:p

FFserieus, LB kan echt gruwelijk worden. Als ik eerlijk ben zie ik weinig UB.
Kan natuurlijk ongelukkige foto's zijn.
 
Ziet er goed uit!

Je hebt trouwens ook geluk dat je goede pecs hebt zeg maar, zo niet dan blijft er weinig van over als je gaat cutten :p

Ja daar ben ik ook wel blij mee ja ;)
 
In t echt heb ik duidelijk 4 blokjes
Je liegt dus:p

FFserieus, LB kan echt gruwelijk worden. Als ik eerlijk ben zie ik weinig UB.
Kan natuurlijk ongelukkige foto's zijn.

Klopt op de foto zie je bar weinig spierdefinitie. Boven loopt achter maar er zijn wel wat spieren aanwezig ;) Ik moet echt een keer vragen of iemand anders foto's van me wil maken met degelijke poses :D
 
Je heb toch zo'n karate kidje als vriend? :p
 
Wel apart dat vorige keer max 200kg was en nu in een keer 50kg erbij. Als dat iedere keer zou kunnen zou ik super sterk worden haha ;)


Nou een collega zei tegen me: jij wordt niet sterk, jij krijgt alleen maar spieren :rolleyes:

je ziet er goed uit, en inderdaad behoorlijke gewichten, keep on going :)
 
Back
Naar boven