XXL Nutrition

Kitty's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wel leuk zo'n shoot. Ik geloof dat bij mij de bedoeling wordt dat ze ook een poging gaan wagen tijdens mijn training. Ik zie het alleen niet zo zitten om dat in een volle gym te doen.. *bloos*
 
Nice Kitty die pics! Jij lekker spotten bij mr. Grotegast. :D
Nitwit: dan doe je toch blinderende bril op? :o Struisvogelidee.
 
Nice Kitty die pics! Jij lekker spotten bij mr. Grotegast. :D
Nitwit: dan doe je toch blinderende bril op? :o Struisvogelidee.
Hhaa ja, "ikbenernietikbenernietikbenerniet"
 
Tja gave foto met die brede gast
Mooi figuur heb je trouwens hoor Kitty
 
Je staat er nu al wel wat beter bij toch?
 
Dat zijn dope foto's
 
Je staat er nu al wel wat beter bij toch?

Ja stuk beter. Ik vind mezelf echt niet goed eruit zien op de foto's... Zie eruit alsof ik niet eens train haha. Maar goed ik hoop binnenkort foto's te maken waar je wel op ziet dat ik gesport ben :D maar toch leuk om zo'n shoot gedaan te hebben ;)
 
VOlgende keer bij straatweg maken we wat hardcore pics van je!
Weet je hoeveel brute foto(shoots) er bij straatweg gemaakt zijn
 
Ja graag! Wil al super lang goede bb foto's hebben ipv fitness achtige foto's :)
 
Maar jij doet toch ook fitness?
 
Maar jij doet toch ook fitness?

Ja doe ook cardio erbij maar verder krachttraining alleen. Ben niet zo'n fitness mevrouwtje van groepslesjes ed ;)
 
Je ziet er goed uit kitty, mooie buik!
 
Kittyyyyyy check your social groups! ;)
 
Kittyyyyyy check your social groups! ;)

Ehhh wat is dat? Een uitnodiging voor samen trainen ergens ofzo? Of bedoel je dat ik meer op facebook en dbb moet zitten ;) Haha

Als het om een groepsuitnodiging gaat waar moet ik dan kijken? Ik zie nergens iets nl... Doe ook alles via m'n tel omdat ik geen internet heb door verbouwing enzo :(
 
Laatst bewerkt:
Ehhh wat is dat? Een uitnodiging voor samen trainen ergens ofzo? Of bedoel je dat ik meer op facebook en dbb moet zitten ;) Haha

Als het om een groepsuitnodiging gaat waar moet ik dan kijken? Ik zie nergens iets nl... Doe ook alles via m'n tel omdat ik geen internet heb door verbouwing enzo :(
Ah vandaar. Kun je wel prive berichtjes op FB zien? Dan stuur ik je daar wel een berichtje.
Het is inderdaad een privegroepje hier op DBB waar we met de vrouwen een meet aan het bekokstoven zijn :D
 
Aha ;) ja privé berichtjes kan ik wel zien :D
 
Heel vervelend jouw log... Op tapatalk klik ik altijd hier op omdat ik denk 'killy's log' te lezen als ik weer eens te haastig ben :mad:
 
Haha ja het lijkt nogal op elkaar ;) alleen ia jouw log wat drukker momenteel... K*t verbouwing :p
 
Back
Naar boven