Fitness Seller

Kitty's log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goed zo! ik ben het ook weer serieus aan het oppakken sinds deze week, je ziet het inderdaad echt gelijk. Heerlijk he? Motiveerd zo!
 
Ja zwaar motiverend :D heerlijk!
 
wow wat een inspiratie geeft dat.
 
Zo vandaag krav maga dag en morgen weer lekker in de ijzers hangen. Straks wel ff naar de straatweg want ik heb een gesprek met een coach gericht op bodybuilding die me gaat begeleiden met voeding e.d. Ben benieuwd! :D Hopelijk geeft dit mij de handvaten om (dmv keihard werken) eindelijk mijn doel te bereiken :)
 
wat is je doel dan?
 
wat is je doel dan?

Eerst droger worden, dus mooi strak alles. En daarna nog wat massa her en der erop. Maar dat kan ik pas echt goed beoordelen als ik droger ben want nu zie ik te weinig definitie en is het moeilijker om te zien wat achter loopt.
 
wat is je doel dan?

Niet zo bescheiden Kitty, dit natuurlijk:
lenda-murray.jpg
 
Hahaah nee eerder zoals Stefanie Juliana maar dan iets meer massa :D:D:D
 
Ik zeg toch met meer massa dove kwartel ;) jij bent nou ook niet bepaald een beest mwhuahaha maar ik vind grote benen mooi dus dat gedeelte mag een stuk groter dan bij haar. Maar ik vind haar vet percentage super mooi. En ik heb mega heupen dus ik word sowieso nooit zo ook al zou ik het willen. :P
 
Shiiiiiittttt nu heb ik het verpest voor mezelf :(
 
Hele korte conclusie van een lang gesprek met coach: Veel werk aan de winkel maar ik heb er ontzettend veel zin in en krijg nu eindelijk hulp :D
 
OMG vet door coach opgemeten.... 26%!!! Shit ik ben vet haha. Maar mijn benen verzieken het percentage. Bovenlijf is wel een stuk droger. Ik doe in ieder geval wat mijn coach zegt dat ik moet doen en hopelijk gaat het vet binnenkort omlaag dan ;)
 
Je snapt toch wel dat ik wel een afgetrainde vrouw naast me moet hebben hè!

Heb een reputatie hoog te houden bij Straatweg :p
 
Je snapt toch wel dat ik wel een afgetrainde vrouw naast me moet hebben hè!

Heb een reputatie hoog te houden bij Straatweg :p

Ja daarom werk ik er zo hard aan! Om jou tevreden te houden :D haha
 
Ik verwacht ook niet anders van mijn grootste fan :p
 
Nou mensen ik ben er nog hoor ;) ik lees ook dagelijks op dit forum alleen verwaarloos ik mijn log een beetje...

Om jullie toch een beetje op de hoogte te houden zal ik in grote lijnen vertellen hoe het er nu voor staat.

De training en mijn dieet gaat super lekker! Ik krijg begeleiding van Alex Overdevest en dat scheelt een hoop! Ik hoef nu zelf niet meer aan te kloten en te doen wat ik denk dat goed is, ik doe nu gewoon wat hij zegt :) Ik train nu alleen bij de Straatweg en mijn trainingsschema is als volgt:

Maandag 30 min hardlopen in de ochtend op nuchtere maag en in de avond krav maga
Dinsdag bovenlijf trainen en gelijk daarna 30 min fietsen
Woensdag benen en buik en gelijk daarna 30 min fietsen
Donderdag rust
Vrijdag bovenlijf trainen en gelijk daarna 30 min fietsen
Zaterdag benen en buik en gelijk daarna 30 min fietsen
Zondag 30 min hardlopen in de ochtend op nuchtere maag en verder rust

Hardlopen en fietsen doe ik op een lage hartslag (136 ong).

Het dieet is goed vol te houden en ik hou me er braaf aan :) Ik ben nu sinds ik met Alex ben begonnen 2% vet kwijt, dus ik zit nu op 24%. Nog steeds erg hoog maar gaat de goede kant op :D Ik oog droger omdat mijn bovenlijf droger is dan de onderkant. Ik ben benieuwd hoe ik eruit ga zien als mijn vet verder omlaag gaat, kan niet wachten!
 
Back
Naar boven