XXL Nutrition

Kitty's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thnx! Zal eens kijken straks. :)
 
Laatst bewerkt:
Jammer geen slip voor mij bij. Hahahaha
 
Ik ben heel erg nieuwsgierig hier.. Zolang niks meer gehoord! Ben benieuwd hoe je eruit ziet!!

Ik zeg nieuwe pic posten in de bikini :p hihi
"Btw ik ben geen active poster maar wel lezer ;) )
 
Nee klopt ik ben ff druk bezig geweest met werk ed. Ik ben 2 weken ziek geweest :( en daardoor weer wat terug gevallen dus de wedstrijd van 12 mei ga ik niet meer meedoen. Ik ben nu keihard aan het trainen met m'n nieuwe coach. In augustus ga ik weer in wedstrijdvoorbereiding voor december. Dus mijn volledige focus ligt nu bij de flex cup. Dusssss wordt vervolgt en vanaf augustus ga ik mijn log weer bijhouden incl pics :D
 
Wat zonde zeg :(

Wie is je nieuwe coach?
 
Fijn weer iets te lezen van je. Succes met je road to flex.
 
Kevin Thielman :)
 
Hier ben ik weer...

Ik heb me gister ingeschreven voor de Flexcup. Heb al een mail terug dat ik op de deelnemerslijst sta... Spannend!

Begin stats nu (na 1 week dieet): 70 kg, omtrek middel 70 cm, bovenbeen 70 cm en billen 106 cm. Vorige keer was mijn start gewicht hetzelfde maar mijn omtrek groter en woog na mijn dieet 62 kg, middel 63 cm, bovenbeen 64 cm en billen 96 cm. Ik verwacht deze keer nog meer resultaat de behalen!

I'll keep you posted ;) Heb er zin in!
 
nice wheels dus;)

succes
 
Spannend Kitty. Ga je hier ook regelmatig posten dan? Wil je reis naar de flex wel meemaken.
 
Leuk Kitty dat je er weer bent
Mooie vrouwenbonden zijn we hier gek op :)
 
Leuk dat je er weer bent. ..ik volg je route naar de Flex met interesse
Spannend!!
En veel succes he
 
Back
Naar boven