AndroidHealthClinic

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk dat jullie me allemaal volgen :D
 
Ff een update. Het gaat super lekker! Dieet gaat erg goed, wel maar 1 junk maaltijd per maand, maar ik heb er geen moeite mee ;) En trainingen gaan ook super! Mijn volgende weging doe ik over 2 weken en dan maak ik gelijk foto's die ik ook zal posten :D
 
Ik zie je nooit meer :confused:
 
1x in de maand dat is discipline :)
Lekker bezig.
 
Looking forward to the pics. Doe je ook enkele oude ernaast?
Kan je leuk zien wat je groei is.
 
Ben benieuwd naar je fysiek nu.
:)
 
Ik zie je nooit meer :confused:

Klopt ik post niet zoveel, maar ik ben wel keihard aan het bikkelen ;) Deze week afgemat door m'n coach/partner samen met Tess Evers (bikini klasse atleet). Vergeleken met haar is mijn bovenlijf redelijk groot, met name m'n lats en schouders. Ik moet nu dus ff kijken of het allemaal goed in balans blijft. Mijn bovenlijf liep altijd achter dus ben blij dat het nu bijgetrokken is :) Zeker aangezien mijn benen groot zijn ;)

Mijn vet percentage is ok op het moment, heb lijnen en lichte blokjes op mijn buik. Wedstrijd duurt nog wel ff dus te vroeg te droog staan lijkt me ook niet handig. Ben nu dus langzaamaan droger aan het worden.

Sowieso moet ik flink aan de bak met poses oefenen, kreeg een mail van flex dat wij sowieso poseerlessen krijgen dus dat is ook mooi.
 
Haha, nee in de sportschool :D

Goede begeleiding dus, fijn! Flex Cup of een andere wedstrijd?
 
Haha, nee in de sportschool :D

Goede begeleiding dus, fijn! Flex Cup of een andere wedstrijd?

Ja goede begeleiding is essentieel, zeker voor mij aangezien ik 0 ervaring heb. Sporten we in dezelfde gym dan? Ik ben weg bij Straatweg.... helaas ivm werk... dus zit weer bij the fitnessclub. Klopt Flexcup :D
 
Spannend dus allemaal
Betere drive kan je niet hebben dat je weet dat je er op die dag moet staan
Gaat lukken want iedereen die zich opgeeft voor een wedstrijd is gedreven genoeg
 
Ff voorproefje ;) Je kunt een beetje zien hoe ik er nu bij sta. Volgende week foto's en waarschijnlijk ook filmpje in wedstrijd bikini :D In de sportschool in een zaal met TL licht dus dan kan je sowieso definitie beter zien ook

994795_503906949682029_525089087_n-1.jpg


1264_503906919682032_1018240984_n.jpg
 
je hebt goede massa op de wheels.

Dat is mooi pluspunt.

K*tte is dan om daar al het vet eraf te halen;)

Succes
 
je hebt goede massa op de wheels.

Dat is mooi pluspunt.

K*tte is dan om daar al het vet eraf te halen;)

Succes

Klopt maar op zich gaat dat redelijk. Ik zie mn hamstrings en quads steeds duidelijker. Bij mn kuiten ben ik sowieso behoorlijk droog.
 
ja nog vele uurtjes cardio;)

Maarre, sta je nou op je tafel?:P
 
ja nog vele uurtjes cardio;)

Maarre, sta je nou op je tafel?:P

Ja klopt want voor de spiegel is de belichting k*t, daglicht is beter dus dan maar op de tafel want die tafel is niet te verschuiven zo zwaar is ie :P
 
Zeg kom van die tafel af. Mooie vooruitgang Kitty. Nice
 
Netjes hoor en slanke taille heb je, nice! :D
 
Nice, ziet er goed uit!
 
Ziet er echt goed uit!!!
 
Mooi hoor :D ! Ben benieuwd naar de andere foto's volgende week ;)
 
Back
Naar boven