AndroidHealthClinic

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Vet percentage wordt zaterdag weer eens opgemeten. Ben benieuwd! Vandaag al 2 lekkere trainingen erop zitten dus mijn week is al goed begonnen :D ik heb dit weekend hoger in koolhydraten gezeten op advies van m'n coach om ff op kracht te komen. Nu voel ik me sterk, fit en positief! I got this :P
 
Vet percentage wordt zaterdag weer eens opgemeten. Ben benieuwd! Vandaag al 2 lekkere trainingen erop zitten dus mijn week is al goed begonnen :D ik heb dit weekend hoger in koolhydraten gezeten op advies van m'n coach om ff op kracht te komen. Nu voel ik me sterk, fit en positief! I got this :P

Goed bezig! :thumbs::thumbs::thumb:
 
ik dacht weer eens even checken. Je ziet er super uit. Moet Vlad coachen op de flexcup maar hoop ook wat andere dingen te zien wellicht ook jou op het podium, en relaties in de wedstrijdvoorbereiding die lopen bijna altijd wel een deuk op in mijn ervaring.
 
Ja leuk als ik je ff zie bij de flex! Begint nu echt spannend te worden... Volgende week is het al zover :D
 
Jaaaaaaa wordt nu echt spannend! Ik vertrek zo richting Veldhoven.... :D
 
Succes! Zal morgen kijken of ik je herken on stage :)
 
Succes! Tot zondag:p
 
300kg leg press PR!

Begon bij 100 x 20, 150 x 18, 200 x 14, 250 x 12, 275 x 10 en 300 x 8

ImageUploadedByTapatalk1389267667.084358.jpg
 
jaja opladen, foto maken en afladen, zo kan ik et ook
 
Hahhaa nou heb filmpje staat op m'n fb maar krijg hem er hier niet op via tel. Zal thuis proberen ;)
 
Pfiiieeuuwwww... das nog eens een gewicht!! :eek:
ben benieuwd naar het filmpje.
 
Nope, Roy van de sushi-meet. Misschien hangen er ook nog foto's van mij bij Mile.


Ahaaaa jij bent het :)

Ben het met Mile eens, je hebt van nature geen bikini-bouw. Maar je zal zeker voor body fitness flink droger moeten komen en gespierder op je bovenlichaam. Goede deelneemsters uit het verleden zijn Angela, Debbie en Gisa.

Nee klopt daarom waarschijnlijk nu zwaardere klasse dus genoeg werk aan de winkel ;)
 
Waaaauw ! Jij bent zo goed bezig !!! Knap werk !
 
Was jij zaterdag soms in dordrecht bij ringersportplaza!!!!!!!
 
Back
Naar boven