MuscleMeat

Kixat's logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

e-t-e-n.


veel.

Word aan gewerkt! Huidige voedingsschema is als volgt.

08:00
30 gr whey
30 gr ultra fine oats
20 gr blauwe bessen

12:00 (pauze stage)
8 boterhammen
200 gr mager beleg
40 gr overig beleg (pindakaas) > vaak is het gewoon 240 gr mager beleg.

15:00
2 normale eieren, 1 omega 3 ei.
50 gr eiermie

18:00
Avondeten

20:00 (werk, geen officiele pauze)
30 gr whey
30 gr oats

22:30
500 gr magere kwark
7 gr whey (smaak)
20 gr gemengde noten.

> als ik de blauwe bessen sochtends ben vergeten dan komen ze hier erbij.
>> dagelijks neem ik sochtends of smiddags in de bus nog een blokje (15-20 gr) pure chocoloa (86%). (die zit er sinds deze week bij).

Even in de app gegooid en het komt uit op 255gr eiwit, 116 gr vet en 316 gr koolhydraten=3351kcal .dit is inclusief een gemiddeld avondeten. Heb jij misschien nog tips of aanmerkingen? Qua tijden kan ik momenteel niks aanpassen, dit is namelijk al zo optimaal mogelijk in verband met stage/werk/school.
 
Laatst bewerkt:
Je eten is waardeloos
 
Ik weet niet tot wie jij je allemaal richt tot hulp maar het slaat gewoon nergens op kerel.

Daarbij zie ik je nu al jaren in de gym en in die tijd ben je altijd het zelfde gebleven en doe je nog altijd het zelfde...

1 ding is zeker, als je altijd het zelfde blijft doen.. blijven de resultaten ook het zelfde.
 
Enge kleine meals ook. 30 gr oats, das niets man. Bereken wat je nodig heb en ga daar nou eens boven zitten, met 10% bv.
 
Ik weet niet tot wie jij je allemaal richt tot hulp maar het slaat gewoon nergens op kerel.

Daarbij zie ik je nu al jaren in de gym en in die tijd ben je altijd het zelfde gebleven en doe je nog altijd het zelfde...

1 ding is zeker, als je altijd het zelfde blijft doen.. blijven de resultaten ook het zelfde.

Voor voeding ben ik naar frank gegaan, inmiddels 2 maanden terug begonne en 1x na een maand opgehoogt. Gewicht valt nog mee in hoeverre het is gestegen maar er is progressie. Ik doe nogsteeds het zelfde? Ja ik doe nogsteeds de basisoefeningen, ja ik kan nogsteeds niet fatsoenlijk schouders trainen, ben ik veranderd in parameters of in algemeen schema(fullbody/split)? Ja regelmatig. Gaat mn bench omhoog? Sinds ik weer met x5 doe wel, gaat deadlft omhoog? Ja. Gaat squat omhoog? Gestaag. Is er heel veel progressie? Nee maar er is een lijn, dus ipv dat neerbuigende gezanik van je is het handiger als je wat concrete feedback geeft waar ik WEL wat mee kan.

De belangrijkste trouwens; heb ik nu blessures? Nee. Wil ik dat zo houden? JA
tijdje geleden liet ik je me voedigsschema zien en toen zei je er niks over loyd, beetje jammer van je.

Enge kleine meals ook. 30 gr oats, das niets man. Bereken wat je nodig heb en ga daar nou eens boven zitten, met 10% bv.
Als ik meer oats toevoeg dan 30gr dan word ik winderig, deed nog weleens olijfolie maar daar werd me schijt heel zacht van wat ook niet echt gewenst was....
 
neerbuigende gezeik? serieus kerel. Heb je wat van de mentaliteit in de gym jezelf aangemeten ofzo?

Ik heb je een paar keer mijn hulp aangeboden. Als jij denkt dat dit soort voeding weg komt bij iemand die ook maar enigsinds denkt iets te begrijpen van waar hij mee bezig is....

Ik ben je niks aan het afzeiken.. feit dat ik al de moeite neem om je logje te lezen zo nu en dan en iets te posten geeft uberhaupt al aan dat ik ergens je al hoger heb staan als de rest in de gym. Zie je mij andere helpen dan?

Dus als je wellicht even chill tegen mij doet. Dan wil ik je nog best eens helpen ook. Dat doe ik niet op een forum, je kent mn trackrecord en je weet wat ik voor je kan doen. Dat heb ik ook bij andere gedaan.
 
neerbuigende gezeik? serieus kerel. Heb je wat van de mentaliteit in de gym jezelf aangemeten ofzo?

Ik heb je een paar keer mijn hulp aangeboden. Als jij denkt dat dit soort voeding weg komt bij iemand die ook maar enigsinds denkt iets te begrijpen van waar hij mee bezig is....

Ik ben je niks aan het afzeiken.. feit dat ik al de moeite neem om je logje te lezen zo nu en dan en iets te posten geeft uberhaupt al aan dat ik ergens je al hoger heb staan als de rest in de gym. Zie je mij andere helpen dan?

Dus als je wellicht even chill tegen mij doet. Dan wil ik je nog best eens helpen ook. Dat doe ik niet op een forum, je kent mn trackrecord en je weet wat ik voor je kan doen. Dat heb ik ook bij andere gedaan.

Neerbuigend gezeik was wat kort door de bocht maar het kwam iniedergeval niet als opbouwende kritiek over.

Ik geef je groot gelijk dat het niet een strict "clean" schema is, ook zeker niet zoals ik in eerste instantie had verwacht toen ik met hem rond te tafel ging zitten. Schema wat ik de eerste 4 weken moest volgen dat schreef die ook letterlijk binnen een minuut op, vervolgens aangepast aan mijn tijden en dan moest ik kijken wat er gebeurde adh van dat schema. Daar werd ik dus een paar % droger van en toen hadden we het opgehoogd met 2 sneetjes brood, 40 gr beleg en een extra ei als ik het me goed herinner. In eerste instantie wou hij dat ik de eiwitten nam ipv het hele ei maar dat vond ik zelf zonde dus 3 hele eieren. Vorige week was dat dus weer 4 weken bezig en toen besloten om iniedergeval dat blokje chocola erbij te doen omdat ik had gelezen over anti-oxidanten etc en heel simpel omdat ik weleens vaker hoor dat het niet verkeerd is(zowel opt forum als in omgeving). Verder gooi ik de eiermie denk ik met 50 gr omhoog.

Aan een post als "je eten is waardeloos", daar kan ik gewoon niks mee. Als je bijvoorbeeld had gezegd "je eten is waardeloos omdat ...." dan had ik een richting waar ik verder naar kon kijken. Ik weet heel goed wat je voor me zou kunnen betekenen, je hebt immers genoeg wedstrijden gedraaid om dat duidelijk te maken en de 2 jongens die ik je heb zien coachen die hadden ook een mooie vooruitgang gemaakt. Juist daarom had ik een reactie verwacht die een duwtje in de goede richting geeft en niet 1 waar ik alsnog niet veel mee kon.
 
die macros zijn gewoon goed (miss teveel eiwit en vet tho) en op de grootte van een paar meals na is het eten niet zo belabberd hoor. weet niet wat iedereen hier loopt te zeiken. Moet natuurlijk wel kijken of het genoeg is voor je maar dat heeft niks met de compositie ansich te maken.
maar je weet het he, als je whey, kwark en bammetjes eet ipv rijst en kip ben je niet een echte hardcore bodybuilder
 
die macros zijn gewoon goed (miss teveel eiwit en vet tho) en op de grootte van een paar meals na is het eten niet zo belabberd hoor. weet niet wat iedereen hier loopt te zeiken. Moet natuurlijk wel kijken of het genoeg is voor je maar dat heeft niks met de compositie ansich te maken.


Dit
 
Zachte schijt is goed hoor kerel
Van zachte schijt moet je (ik iniedergeval) ontiegelijk veel vegen. Kmoet al 2 soms 3x op een dag schijten dus dan ben ik een kwartier/20 minuten verder.

die macros zijn gewoon goed (miss teveel eiwit en vet tho) en op de grootte van een paar meals na is het eten niet zo belabberd hoor. weet niet wat iedereen hier loopt te zeiken. Moet natuurlijk wel kijken of het genoeg is voor je maar dat heeft niks met de compositie ansich te maken.
maar je weet het he, als je whey, kwark en bammetjes eet ipv rijst en kip ben je niet een echte hardcore bodybuilder

Thx, zodra iemand iets makkelijkers en iets kwalitatief beter weet dan brood met beleg wat ook voor ongeveer dezelfde prijs lukt(4-5€) dan vervang ik het zonder enig probleem.
De hoeveelheid eiwit was ik in het begin ook erg skeptisch over (ver boven de 1,8-2,3 richtlijn) maar tot dusver heb ik nergens last van. Vetten heb ik altijd wel rond de 100 gehad maar dat was meer wegens de moeite om goeie bronnen voor carbs te vinden die net zo makkelijk waren..
 
Training van de 28ste vergeten te noteren..
Ongeveer zoiets:

Mobility

Squats
8x20
8x50
3x5x80, ging aardig technisch gezien,
8x50

Frontsquats
10x20
10x40
10x50

Leg extension > gigantisch k*t aparaat, kussen werkt voor geen meter dus je duwt puur ijzer weg met je schenen...
me geheugen zegt me dat ik 8x80 en 8x90 of 100 had gedaan.

Modified glute ham raise
4x8

Semi hacksquat kuiten ding
10x
10x
10x
10x, geen idee van de gewichten.

seated calve raise
4x10x50

Zoiets was het volgens mij, heb nogsteeds spierpijn in mn kuiten iniedergeval :o

-------------------------------------------

Training van vandaag

Mobility

BP
10x20
10x20
3x60
3x5x72,5 Booya PR, poten gleden wel telkens verder weg.
10x40

incline db press
8x20
7/8x28
4x28 +2 met spot en een halve met spot. > spotter hielp echt o,0 qua kracht, concentrische deel duurde per rep naar mn gevoel echt 5 seconde bij die laatste 3..., schouder klikte na die rep, daar was de spotter juist voor achja.
10x16

Machine flyes
2x10x47

Cable flyes
Low pulley
2x12x18
mid pulley
2x12x18

Incline alternating db curls > active rest incline overhead tricep extensions met lichte ez-bar
24x10
20x12 + 4x12
16x12 + 7x12 gvd + 1x12
20x10+ 4x10

Preacher curls > gvd wat waren deze zwaar vandaag.
8x35
8x30
6x30 + 2x30
6x30 + 4 met spot.

Standing hammer curls, 2 tegelijk
4x10x10? ouwe db met 2 schijven.

Dat was het weer, nu weer leren :sad:
Bench gaat wel goed vooruit :thumb:
 
Back&Triceps

Mobility

Deadstop Deadlifts
6x60
6x60
5x90
1x112,5
5x132,5 (V)PR Booya
5x100

Latpulldown
8x73
8x84
8x84
10x73

Hammer strength row ding,1 arm per keer.
8x30
8x35
8x40
kanme toch echt herinneren dat ik deze zwaarder heb gedaan, voelde loodzwaar.

Cable alternating row
3x8x52

Machine dips > active rest ez bar curls.
8x70
8x110
8x110
8x110

Tricep cable pressdown
2x8x51

Tricep rope pressdown > athleanx variant (stapje achteruit tijdens de oefening, voelde goed!)
3x8x27
> active rest, cable bb curls

Incline skullcrushers
2x10x25 > voelde k*t aan elleboog, jammer.

Lower trapezius oefening op matje
Side raises, 3x12x2,5.
 
Mobility

Alternating leg extensions
4x12x15 p been

Leg press
10x200
3x8x250

FunXtion
Half uur verschillende oefeningen 30sec trainen,30sec rust

Semi hacksquat calve raise
4x12-10x170 (weeg voortaan dat din zelf niet mee)

Seated calve raise
3x12x50

Wachten op maat dus nog wat single leg calve raises en minuut of 5 in totaal insquatpositie gezetn
 
Vandaag pas weer training wegens drukte met school :sad:

Mobility

BP
2x10x20
3x60
5x75 > lichte spots
5x75 > lichte spots
5x75 > meer spots.
12x50
Meh, ging minder goed dan gepland. Volgende keer nieuwe poging en dan alles zelf.

incline db press
8x18
8x26
8x26
10x18

machine flyes
2x10x47, blijft k*t voelen

cable flyes,
mid-high pulley
2x12x18?
low pulley
3x10x14

Incline db curls
20(10 per arm) x 10
20x 12
20x12 > tussendoor een rustmomentje :o
20x10
Active rest > incline overhead Tricep extensions

Cable bb curls
4x10x27
active rest > rope tricep extensions

DB hammer curls
2 dbs tegelijk
3x10x10

Reverse flyes
exorotations
etc

Gewicht schommelt weer als een malle de laatste week > moet me voeding weer even goed volgen! sinds ik meermet school bezig ben skip ik sommige dingen.........
 
Wederom een tijdje niet kunnen trainen, vredomme....

FunXtion

Vervolgens nog extra benen

Leg extensions
Semi hack squat
semi hack squat calve raise
Lunges

Gewicht schommelt als een malle maar is helaas naar verwachting.
 

Ja is lache!
Elke maand is er een nieuw "schema" maar de instructeurs bij ons die maken er vaak nog wat anders van voor de afwisseling.

Gister was het
30 strafpushups(kwas wat laat :o )
Bankdrukken 30 sec 40kg (50kg stang had maatje van me)
30 sec speedladders
30 sec squat overhead press op een soort evenwich ding met een zak van 20kg
30 sec boksen uppercuts> 4x stoten 1 pushup
30 sec op bosubal met rug, heupen hoog en dan van links naar rechts draaien met 10kg
30 sec kettlebell deadlifts. 2 kettlebels van 28, 32 had maatje

Tussen elk onderdeel 30 sec rust en dan 3x het hele rondje.

Vervolgens nog afgesloten met een sprintspel, oplichtende nummers op de grond waar je naar toe moet rennen voor punten.

Je kan het zo zwaar maken als je zelf wil en das mooi. Met een leuke groep jut je elkaar ook goed aan. Hij gaat zwaarder gvd volgende ronde jij weer zwaarder etc
 
Back
Naar boven