AndroidHealthClinic

Kl00tzakken (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Ik ben gisteren bezig geweest om 2 extra speakers in te bouwen in de wagen en vannacht hebben ze mijn auto opengebroken door een raam in te slan. Het carroserie bij het raam heeft een deuk naar buiten toe dus het lijkt alsof ze het hebben willen loswrikken of zo kapot te krijgen. Vervolgens hebben ze in de kofferbak alle kabels die van de radio af naar de versterker toe lopen kapot geknipt en zo de versterkers en subwoofer kist met 2 12 ich woofers meegenomen. Gestolen is dus een caliber ca470 versterker, alpine flex 4 versterker en 1 kist met daarin 2 kicker impulse 12 inch woofers.

Verder word het nu dus een speurtoch naar een raam om hem weer dicht te maken, waarin ik waarschijnlijk niet dezelfde kan vinden. Er rijden rond de 20-25 van deze wagens rond en de mijne had speciaal geblindeerd glas. Dezelfde zal dus niet te vinden zijn.

Hier ben ik dus echt goed ziek van.
Als iemand iets weet of er iets van dit soort artikelen word aangeboden zou ie het me dan willen laten weten? Ik hoop erachter te komen wie het heeft gedaan en zal rond laten vragen of iemand iets weet.
 
teringlijers! suc6 man!
 
Verkankerd man!!! good luck m8!
 
Zal wel gepikt zijn door iemand die hulp nodig heeft... en geld waarschijnlijk. Is op dat moment ontoerekeningsvatbaar dus hij kan er ook niks aan doen.

Het is heel erg maar deze persoon is dus gewoon een zielig persoon waarschijnlijk geen werk - rot jeugd - aan de drugs om wat voor reden dan ook.

Waarschijlijk klinkt het betoog v/d politie zo als bovenstaand na aangifte.
_________________________________________

:mad: Nu effe de mijne :

Je zal het toch $^&*$^&($%$ maar zien als ze ermee bezig zijn :D oke oke geen eigen rechter spelen (voor er weer een paar zeggen dat dat niet mag) maar dan zal dat zielige figuur die op dat moment bezig is met demonteren toch wel heel erg tegenstribbelen.

Want dat tegenstribbelen is dan ook de reden dat hij onder de blauwe plekken op het politie bureau aankomt.

Goed ook daar gebeur er verder niet veel met hem, proces verbaal nooit meer doen :finger: en los loopt ie weer.
De dag erna is hij weer aan het 'winkelen' in de volgende auto.

Al met al ben jij de lul avg ze hebben je boeltje gejat en ook nog eens schade lopen maken.
Daar ben je dan voor aan het werk en uiteraard ook trots op je autootje.

Maar goed ik word echt ziek van die lui ........

Zuuuuccccht ........................

Suc6 met de hele situatie bro.

Groet Smalluser :thumb:
 
Hoe af wat ie is weet ik niet. Ik weet wel als ik weet wie dat ie er iets erger aan toe zal zijn. Ik heb geen werk, inkomen en geen vriendin die op me wacht dus tijd om te zitten heb ik er wel voor over om ze duidelijk te maken dat ze mijn auto met rust moeten laten.
 
gewoon junkies ofzo, echt matenaaiers.
 
Had je het niet verzekerd?
 
Ik wilde hem wel verzekeren echter is dit type 309 er te oud voor om hem erin te krijgen. Toen ze vorig jaar mijn complete wagen in brand staken inclusief toen de stereo (koste toen ook al een 2500 tot 3000 gulden zonder wagen) wou ik het ook doen. Echter krijg je hem er niet in. En nu een jaar later zit ik dus met een zelfde schade post van een 4500 gulden aan muziek. De wagen moet ik dus nog herstellen de deursT is opengewrikt om het raam zachtjes te mollen. Vreemd genoeg namen ze wel de moeite om me kofferbak netjes dicht te doen en de hoedenplank netjes erin te doen waar ik zelf al mee zit te klungelen omdat je hem erin moet steken, terwijl wil je erbij kunnen je hem wel weg moet halen.
 
sjongejonge.... echt klote :(
 
Heb je al aangifte gedaan?
Mijn fiets is weleens gejat (totaal anders dan een geluids installatie maarja :D). Ik ben toen een beetje door de buurt heen gescheurd, en heb mn fiets uiteindelijk weer teruggevonden voor de bruna. Toen heb ik de dief opgewacht om hem eens wat klappen te verkopen, bleek het een meisje te wezen
:rolleyes:
 
tja.. was ze lekker? had je haar als tegenprestatie een goeie beurt moeten geven, wil ze niet aangeven die hap :D
 
Aangifte heeft iemand uit de buurt al gedaan die het gebroken glas zag. De politie zou een formulier opsturen. Ach van mijn vorige wagen die ze hebben platgebrand doen ze toch niets ook al weten ze wie het gedaan heeft. Wel zullen ze iets doen als ik op hun af zal stappen.
 
Jah dan smijten ze jou de bajes in! :D
 
Was het geen bekende ofzo? Misschien hebben ze je die sjit erin zien zetten, en dat ze dachten zozo... Je weet maar nooit he?
 
Het blijft meestal een gok wie het dus was geweest. Vandaag ff navraag gedaan over traangasgranaten wat die kosten. Lijkt me wel een leuk iets voor een alarmprojecte zo'n ding.

Ik heb gelukkig vandaag nog een raam kunnen vinden en erin laten zetten, de prijs viel wel mee 25 euro voor het raam en 10 euro voor het erin zetten. Blij dat ie in ieder geval dicht zit. Ik had uit voorzorg vannacht de bougiekabels verwijderd, stel iemand zou de wagen mee willen nemen had ie het makkelijk als er een raam uit ligt.
 
Klote man!!
Bij mij hebben ze ook een keer me radio gejat(beetje stom van me om het frontje erin te laten zitten, was ook me eigen auto niet). Bij de politie wisten ze ook wel wie het gedaan had, alleen nooit meer wat van gehoord.
 
Nee de politie doet niets dat is me al lang duidelijk geworden. Brandstichting van een wagen en er dan 2 andere wagens mee in brand vliegen, wat bomen verschroeid is nog steeds een schadebedrag van 0 euro op het politierapport. Daders gewoon laten lopen en niet ff daar extra gaan controleren. Enigste manier is om ze te betrappen of te achterhalen en zelf een oplossing zien te vinden.
 
da's echt balen man. Kan er ook zo kwaad om worden als iemand mijn eigendommen jat vernielt etc. waar ik hard voor gewerkt heb..

succes met het herstel
 
nou AGV, jij bent wel een echte pechvogel he!
 
Ja veel geluk heb ik niet echt.
 
Back
Naar boven