- Lid geworden
- 9 okt 2002
Ik ben gisteren bezig geweest om 2 extra speakers in te bouwen in de wagen en vannacht hebben ze mijn auto opengebroken door een raam in te slan. Het carroserie bij het raam heeft een deuk naar buiten toe dus het lijkt alsof ze het hebben willen loswrikken of zo kapot te krijgen. Vervolgens hebben ze in de kofferbak alle kabels die van de radio af naar de versterker toe lopen kapot geknipt en zo de versterkers en subwoofer kist met 2 12 ich woofers meegenomen. Gestolen is dus een caliber ca470 versterker, alpine flex 4 versterker en 1 kist met daarin 2 kicker impulse 12 inch woofers.
Verder word het nu dus een speurtoch naar een raam om hem weer dicht te maken, waarin ik waarschijnlijk niet dezelfde kan vinden. Er rijden rond de 20-25 van deze wagens rond en de mijne had speciaal geblindeerd glas. Dezelfde zal dus niet te vinden zijn.
Hier ben ik dus echt goed ziek van.
Als iemand iets weet of er iets van dit soort artikelen word aangeboden zou ie het me dan willen laten weten? Ik hoop erachter te komen wie het heeft gedaan en zal rond laten vragen of iemand iets weet.
Verder word het nu dus een speurtoch naar een raam om hem weer dicht te maken, waarin ik waarschijnlijk niet dezelfde kan vinden. Er rijden rond de 20-25 van deze wagens rond en de mijne had speciaal geblindeerd glas. Dezelfde zal dus niet te vinden zijn.
Hier ben ik dus echt goed ziek van.
Als iemand iets weet of er iets van dit soort artikelen word aangeboden zou ie het me dan willen laten weten? Ik hoop erachter te komen wie het heeft gedaan en zal rond laten vragen of iemand iets weet.