MuscleMeat

Kl00tzakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok het verhaaltje word nu intressanter.
Mijn wagen is niet de enige die open is gebroken gisteren hebben ze er weer een te grazen genomen. Raam kapot en radio eruit. Vorige week (zaterdag met carnaval) is er een straat verderop ingebroken. Iemand zat in een auto te prutsen echter liep er iemand langs en geen reactie dus leek niets aan de hand, want hij ging gewoon door. Smorgens word vernomen dat de wagen dus niet van hem was en ook de radio gestolen. Met andere woorden de daders zijn dus niet erg schuw. S'avond laat word er een huis bezocht door jongeren van dezelfde groep en af en toe hebben ze wat spullen bij (wat zou dat zijn om 4 uur snachts?). Schuw zijn ze als er ineens iemand langs komt terwijl ze stilletjes in de brandgang bezig zijn met iets maar wat (naderhand die inbraak). Met andere woorden ik ben erachter gekomen welke groep er verantwoordelijk is van de inbraken hier in de buurt. Echter is het probleem dat de groep nog een stuk groter is als degene die op pad gaan en er dus vrijwel niets tegen te doen is. Het waren dus idd bekenden want 1 persoon ervan wist dat er muziek in de wagen lag. Wat zouden jullie doen als jullie dus wisten welke groep er verantwoordelijk zijn voor het stelen van je stereo? Niemand in de buurt durft er iets tegen te doen dus hulp heb ik ook niet.
 
Originally posted by avg
Wat zouden jullie doen als jullie dus wisten welke groep er verantwoordelijk zijn voor het stelen van je stereo? Niemand in de buurt durft er iets tegen te doen dus hulp heb ik ook niet.

Ik zou er eentje van die groep ergens zonder getuigen verrot slaan(al dan niet met een bat of zo). Vervolgens thuis altijd met je blaffer slapen voor het geval ze je komen pakken... Als er eentje binnenkomt om je te grazen te nemen knal je hem in zijn been of zo en klaag je ze aan voor inbraak en beroep je je op wettige zelfverdediging. Ze zullen daarna wel 2X nadenken voor ze je auto openbreken! Wel zien dat je een wapenvergunning hebt, anders kun je zelf nog problemen krijgen... Indien geen wapenvergunning mag je hem dus niet gaan aangeven nadat je op hen geschoten hebt.
 
Probleempje is dat ik van 4 van die personen zeker weet dat ze tot veel in staat zijn. 1tje heeft toen een ander van het kamp flink bang gemaakt met een mes (hij had hem eerder in zijn been gestoken), ik heb het zelf gezien en gehoord . Dus snel bang zijn ze niet. De ander is vaker opgehaald door de politie. Ik weet dat ze bewapend zijn omdat ik met een al eerder een aanvaring heb gehad (hij draagt een pistool, ik zag hem in de frittent ermee). Kijk als er nu een zo'n gevaar was dan had ik nog wel per ongeluk hem het ziekenhuis in kunnen rijden, echter zij ze met veel man. Oh ja het zijn trouwens surinamers. Het is dus best een kl*te situatie. Het liefst zou ik met een pistool erop afgaan enkel kan het dan nog niet winnen omdat het er te veel zijn.
 
Er lijkt zo niet echt een mogelijk om er als winnaar uit de strijd te komen. Misschien weten jullie een oplossing?
 
Probeer dan gemoedsrust te krijgen door diegenen die je denkt dat het gedaan heeft wat gaan te jennen zonder dat hij weet dat jij het bent.

voorbeeldje: Ga in een veelbezochte chatbox enkele nachten na elkaar en log daar in onder een geile vrouwennaam. Na wat chatten begin je over telefooncoïtus en zo... Wat later gooi je zijn telefoonnummer in de chatroom... Zo ben je er in ieder geval toch al zeker van dat hij een paar nachten achter elkaar wakker gebeld zal worden door geile gozers!
 
Ik denk niet dat ik gemoedsrust krijg van zo'n pesterijtje en daarbij als ik om half 3 snachts thuis kom doordeweeks brand er ook nog vaak licht dus wakker worden ze er niet van.
 
Tja, je kan er ook uit wraak eentje vermoorden zonder getuigen als hij alleen is om je gemoedsrust terug te vinden, maar dat is altijd zo'n gedoe....
 
Je spreekt alsof mensen een kopje kleiner maken je hobby is :eek:
 
Originally posted by admin
Je spreekt alsof mensen een kopje kleiner maken je hobby is :eek:

Dat was vroeger, tegenwoordig is mijn hobby body-building...
 
Kun je dan niet voor een keertje je oude gewoonte hier komen doen of nog beter een stuk of 10 keer. Weet ik dat ik me wagen veilig buiten kan zetten.
 
Originally posted by Olimantado


Dat was vroeger, tegenwoordig is mijn hobby body-building...
wtf? dus je hebt er al onder de grond geholpen? Gezellig!
 
Als ie het nu meende en het nog ff een paar keer hier wil komen doen vind ik het best.
 
Originally posted by admin

wtf? dus je hebt er al onder de grond geholpen? Gezellig!


Grapje. Was geen echte hobby... Ik heb in mijn hele leven nog maar 1 persoon gemold en had daar een goeie reden voor. Ik heb er trouwens maar 3 jaar voor gezeten.
 
Shit ik hoopte op iemand met meer ervaring. Een vriend van kende iemand die heeft iemand vermoord vanwege een weddenschap. Die is wel pas vrijgekomen, misschien wil ie nog een weddenschap aangaan?
 
Hoe voelde dat ? En hoezo maar 3 jaar voor moord? Of wettige zelfverdediging? Respect als je er niet over wilt praten...
 
Originally posted by avg
Shit ik hoopte op iemand met meer ervaring. Een vriend van kende iemand die heeft iemand vermoord vanwege een weddenschap. Die is wel pas vrijgekomen, misschien wil ie nog een weddenschap aangaan?
Zou je echt zo ver gaan? Zou ik nooit doen zoiets, je geweten blijft je achtervolgen. Met alle respect wat er met je gebeurd is door die klootzakken.
 
hahaha , dat lijkt me wel een grapjas, die gozer. Waarom wed je niet met hem dat hij die surinamers niet durft te verkrachten?
 
Originally posted by admin
Hoe voelde dat ? En hoezo maar 3 jaar voor moord? Of wettige zelfverdediging? Respect als je er niet over wilt praten...

Praat er niet graag over nu (misschien andere keer), was zelfverdediging.
Het doet je psychologisch niet veel als je weet dat die andere een klootzak is!
 
Tegenwoordig zijn de straffen echt lachertjes wat je krijgt.
Aftrek goed gedrag i.c.m. cellengebrek = snel weer vrij.

Een vriend van me had ruzie en ging met een groepje naar zijn huis toe. Vader deed open heeft hem geslagen daarna degene die hij moest hebben en de moeder opzij geduwd. Heeft een nacht vastgezeten omdat hij van te voren op de muur had geschreven. Ze durfde geen aangifte te doen dus ben je snel weer vrij.
 
In België is het probleem dat als je wat uitgespookt hebt de rechtszaak pas begint als je alles al lang weer vergeten bent...
Vb: Je zit aan de dope, geen werk, doet wat inbraakjes en je wordt gepakt. Je beseft dat het zo niet verder kan en wil je herpakken. Je vindt terug werk en blijft van de dope. Na een jaar ben je al een tijdje terug aan het werk en volledig clean. Je was die zwarte periode in je leven vergeten en opeens....pats... een brief in je brievenbus dat je moet voorkomen en een jaartje gaan brommen...

Zulke dingen maken dat mensen niet meer tot de maatschappij willen behoren en beslissen outlaws te blijven, omdat het toch allemaal niks helpt....
Er moet natuurlijk wel gestraft worden, maar dan niet zo lang na de feiten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven