Fitness Seller

Kl00tzakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin

Zou je echt zo ver gaan? Zou ik nooit doen zoiets, je geweten blijft je achtervolgen. Met alle respect wat er met je gebeurd is door die klootzakken.


was een grapje :p
 
Originally posted by Olimantado



was een grapje :p
Ow sorry heb blijkbaar niet genoeg gevoel voor humor ...
 
Originally posted by admin

Zou je echt zo ver gaan? Zou ik nooit doen zoiets, je geweten blijft je achtervolgen. Met alle respect wat er met je gebeurd is door die klootzakken.

Hier kan ik beter niet op in gaan, echter kan ik je wel mededelen dat sommige mensen het wel erg moeilijk maken medelijden mee te hebben en daar bedoel ik meer dan enkel dit voorval mee.
 
Zeker! Sommige mensen zou ik ook soms dingen toewensen die het daglicht niet mogen zien, maar zelf verantwoordelijk zijn daarvoor is risico nemen voor jezelf wat je alleen in meer problemen kan brengen.
Wat Oli voorsteld iemand uitdagen is niet strafbaar want je betaald niemand om iets te doen dus is het op de dader zijn of haar eigen verantwoordelijkheid....
 
Kan zijn dat ik er naast zit, maar volgens mij is aanzetten tot wel degelijk strafbaar mits het bewezen kan worden...
 
Hmz, een uitdaging is geen bevel of vraag. Als ik kan aantonen dat dit als grap bedoeld word en ik zeg 'ik daag je uit om de koning een kopje kleiner te maken', dan is het niet mijn fout dat iemand dit serieus neemt..toch? Kan er naast zitten maar volgens mij niet strafbaar, ofwel heel moeilijk te winnen als je zejgt dat het niet gemeend was.
 
Het ene (strafbare feit = ook diefstal) kan weleens het andere uitlokken. Kwestie is drijf je de ander ver genoeg in de richting om het ook daadwerkelijk uit te voeren. En op dit moment voel ik me alsof ik een behoorlijk eind in die richting ben geduwd
 
Is er trouwens iemand op dit board die de koningin durft verkrachten? Wie het aandurft krijgt van mij 10kg Mega Mass4000 en 5 doosjes Russische dianabol!
 
Ja maar nu betaal je in natura dus geen uitdaging maar een medeplichtig zijn aan verkrachting ;)
Maar ik denk niet dat het genoeg is om iemand zo gek te krijgen dat mens te verkrachten :D
 
Originally posted by Olimantado
Is er trouwens iemand op dit board die de koningin durft verkrachten? Wie het aandurft krijgt van mij 10kg Mega Mass4000 en 5 doosjes Russische dianabol!

Sorry maar ze is te oud er moet dan wel heel wat meer tegenover staan :D
 
Originally posted by avg
Het ene (strafbare feit = ook diefstal) kan weleens het andere uitlokken. Kwestie is drijf je de ander ver genoeg in de richting om het ook daadwerkelijk uit te voeren. En op dit moment voel ik me alsof ik een behoorlijk eind in die richting ben geduwd

Avg ik zal even serieus zijn. Indien die gasten echt gevaarlijk zijn, laat het dan gewoon zo...
Als ik jou was zou ik gewoon niet zulke dure spullen in mijn auto plaatsen in de toekomst als je in zulke buurt woont, dan loop je ook geen risico.
Wel klote natuurlijk dat je niet kan kopen wat je graag wil, maar wat heb je eraan als je zoveel uitgeeft aan iets en je altijd moet liggen stressen of het niet zal gejat worden...
Ikzelf heb hier nooit problemen mee omdat ik ten eerste geen belang hecht aan dure materiële dingen(heb autootje van 13 jaar oud en een simpel radiootje) en ten tweede in een braaf stadje woon, maar iedereen zit natuurlijk anders in elkaar.
 
Weet je wat het is in zo'n geval. Alleen is het niet mogelijk om het voor elkaar te krijgen, dat maakt het zo moeilijk om te accepteren. Echter is het accepteren om niets te doen en daar dan mee rond lopen ook moeilijk. Daarom voel ik het meer als een plicht om te kijken welke actie kan ik ondernemen, zo niet ben ik dat beetje zelfrespect wat ik door deze sport opbouw wel waard? Ik bedoel wat is mijn doel mijn eigenwaarde op te krikken, dit is zo'n voorval dat mijn eigenwaarde behoorlijk aantast. Dat maakt het zo moeilijk om het te kunnen en willen accepteren.
 
Originally posted by avg
Ik bedoel wat is mijn doel mijn eigenwaarde op te krikken, dit is zo'n voorval dat mijn eigenwaarde behoorlijk aantast. Dat maakt het zo moeilijk om het te kunnen en willen accepteren.

Dat is nu eenmaal het leven. Soms moet je dingen gewoon accepteren... Je zult(zoals iedereen) nog veel zwaardere tegenslagen te verwerken krijgen in het leven (spijtig genoeg).
 
Tegenslagen verwerken betekend er niet voor uit de weg gaan. Men probeert eerst alle mogelijkheden te bekijken en daaruit kiest men.

ps. Na alle tegenslagen die ik in een jaar heb mee moeten maken hoop ik toch ook op een keer een beetje geluk.
 
Als je ze op de juiste manier kan verwerken gaat dat heel positief zijn voor je KARMA ! :-)
 
Ehh volgens mij is het bijna tijd om naar bed te gaan. Nog ff wat eten en dan maar eens onder de wol kruipen. Morgen ff naar wat vrienden toe en het voorval bespreken.
 
Originally posted by avg
Ehh volgens mij is het bijna tijd om naar bed te gaan. Nog ff wat eten en dan maar eens onder de wol kruipen.


euh.... AVG toch niet een beetje internetverslaafd? ;)
 
Oplossing 1:

Maak een eigen autoradio die r van buiten uitziet als een peperdure radio. Vrot r dan nog een grote kist bij met het uiterlijk van een vette bas-kist. Vul deze echter niet met electronica, maar met explosieven of andere zaken (antrax of zo). Zet deze in je auto en laat de klep openstaan. Zodra je iemand je installatie ziet jatten laat je hem deze mooi meenemen. Op het moment dat hij deze vol trots aan zijn vrienden laat zien druk jij op het knopje van je afstandsbediening waardoor de explosieven zijn ding doen en die surinamers her en der verspreid over straat liggen.

Oplossing 2:

Geef ze aan bij de vreemdelingendienst.

Oplossing 3:

Zeg dat ze in een nabij gelegen parkeerplaats ergens achteraf gratis gouden tanden weggeven. Zodra de kudde negers r op af stroomd sta jij al te wachen met een slecht humeur en je AK47 (waar je net een intensieve workout mee achter de rug hebt). All you' ve gottha do is pull tha goddamn trigga!


Zijn maar suggesties... :D
 
Interresant nieuwtje is erbij gekomen.
Het groepje die ik verdacht heb ik al enkele dagen niet meer bij het huis gezien. En vanmorgen belde de politie op voor info over de gestolen goederen en ze vroeger nadrukkelijk welke goederen. Merk, kleur type nr van de subs en versterkers en hoeveel schade er aan de wagen is. Zet ik net de tv krant aan blijkt dat er dinsdag middag 3 mensen zijn aangehouden (leeftijd 17-18-19) dat is de leeftijd als degene die ik dus vermoede. Misschien dat ik toch een beetje geluk heb?
 
Oh ja de aangehoudenen kwamen ook uit de plaats en een had idd al een anraking met de politie wat dus ook klopt bij degene die ik verdenk.
 
Back
Naar boven