AndroidHealthClinic

Klaag je gym aan...motorpak past niet meer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Vraag:

Geachte Heer van der Zon,

Ik zou graag uw mening en jurisich advies willen inroepen vanwege een kwestie met mijn sportschool houder.De zaak zit zo: Ik ben aan Fitness gaan doen om wat af te vallen, maar dat werkte niet.Hoe zo niet ? zult u zeggen:ik werd groter,zo groot dat ik niet meer in mijn motorpak pas door de extra spiermassa! Ik heb bij de directie een eis tot schadevergoeding ingediend.Vier keer heb ik maar getrained in 'n paar weken en dan pas je ineens niet meer in je motorpak!Men wil de schade echter niet vergoeden.Welke stappen kan ik nemen om de zaak voor de rechter aanhangig te maken.Dit is toch te gek voor woorden?

Charlotte zevenaar.

Antwoord:

Geachte Charlotte,

'Te gek voor woorden' Uw brief heeft mij geamuseerd.Eerst even dit: Ik geef geen juridische adviezen,maar zelfs als leek op juridisch gebied kan ik u mededelen dat u 'geen poot heeft om op te staan' bij een rechtzaak.Bovendien Charlotte: je maakt je belachelijk.Als je weet hoeveel tijd en trainingsinspanning er in de opbouw van spiermassa gaat zitten,kun je moeilijk volhouden dat jij zo'n talent en /of zulke hoge testospeigels hebt dat je na vier workouts al zodanig in massa ben toegenomen dat je motorpak je niet meer past.Ik geloof niet in dat soort wonderen.Trouwens waarom probeer je er niet nog wat meer uit te slepen? Bikinis,truitjes enz waar je niet meer in past.

Te gek voor woorden!
Peter

Bron: Sport & Fitness Magazine (Vragen & Antwoorden)

Omg.....wat een ongelooflijk achterlijk dom wijf....:roflol:
 
Laatst bewerkt:
:roflol: je kan het altijd proberen he!
 
Ben bang van niet......Je hebt van die mensen :(
 
haha monster chick
 
Vraag:

Geachte Heer van der Zon,

Ik zou graag uw mening en jurisich advies willen inroepen vanwege een kwestie met mijn sportschool houder.De zaak zit zo: Ik ben aan Fitness gaan doen om wat af te vallen, maar dat werkte niet.Hoe zo niet ? zult u zeggen:ik werd groter,zo groot dat ik niet meer in mijn motorpak pas door de extra spiermassa! Ik heb bij de directie een eis tot schadevergoeding ingediend.Vier keer heb ik maar getrained in 'n paar weken en dan pas je ineens niet meer in je motorpak!Men wil de schade echter niet vergoeden.Welke stappen kan ik nemen om de zaak voor de rechter aanhangig te maken.Dit is toch te gek voor woorden?

Charlotte zevenaar.


:roflol: :roflol:
Zou ze dit echt menen ? Door 4 keer te trainen. Beetje achterlijk ofzo ?
Beter was geweest, Charlotte zeveRaar
 
Ze kan beter de Mac aanklagen, dik schijtwijf.
 
publiekelijk vernederen dat mens
 
inhuren als personal trainer dat mens!
 
:( na 4 jaar trainen pas ik nog altijd in men motorpak
 
in amerika had ze die zaak zo gewonnen
 
:roflol: ze zal wel blond zijn :D
 
Ik had het ook al gelezen in de sport en fitness. Dom wijf.
 
Back
Naar boven