Fitness Seller

klaar om te trainen - beginfoto

Bezoekers in dit topic

ash

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw op het forum en durf ik het aan om mijn foto te plaatsen :eek: :p

23 jr. , 1.89 , 87 kilo en +- 16/17% vetpercentage ( dacht ik :rolleyes: )

Ben 5 maanden intensief bezig geweest om van 116 kilo naar 87 kilo te gaan met behulp van veel cardio ( spinning oa. ) en krachttraining. Heb tot aan mijn 18de gesport en door omstandigheden in 4 jaar tijd aangekomen in gewicht en niet actief deelgenomen aan welke vorm van sport dan ook. Daarnaast tel ik nog de eerste 3 maanden mee waarin ik op mijn eten heb gelet en daar ook enorm van ben afgevallen om vervolgens dat te vervolgen met 5 maanden training.

Zit net op het forum en wil met behulp van jullie en de informatie op deze site mijn einddoel behalen ( en uiteindelijk vanuit mezelf natuurlijk ) aangezien ik een beginner ben en totaal niet bekend ben met BB en alles eromheen.

Met andere woorden; ik heb 5 maanden aangekloot betreft krachttraining en voeding omdat ik eigenlijk nooit heb geinformeerd hoe het eigenlijk wel moet , zodoende.

[Link niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd wat ik er van ga brengen in de aankomende maanden

cheers!

ps.
1ste keer dat ik poseer, beetje afgekeken van de gallerie foto's ;). foto is ook beetje scheef genomen maar goed.. en nee, ik hoor nog nergens thuis en dit stelt ook niets voor maar een begin is een begin :)

Succes...

volgende keer wel netjes ontharen he. :)

Succes dude.

Van 116 kilo naar 87 kilo :eek: In 5 maanden:eek:

Monsterlijk, nu veel succes met trainen.

Volgend jaar weer een foto.:thumbs::)

Welkom en veel succes toegewenst, van 116 naar 87 in 5 maanden zeer goede prestatie,
zorg dat je nu ook goed presteert met de krachttraining en dat je weer op 116 kg uit gaat komen met 8% ;)

Lees het forum en sitcky's goed en het zal helemaal goedkomen.

Alvast succes bro :)

fokkin respect gozer...

netjes de kilo's kwijtgeraakt...

en nu veel rondzwerven op et forum hier en hard aan het ijzer hangen...

succes

bedankt voor de positieve reacties,

Ik heb een streven in mijn hoofd maar hoe deze in stats is uit te drukken is voor mij nog onbekend. Ik denk dat rond de 90 - 95 kilo en 8 a 9% vet een goed eerste doel zou kunnen zijn voor wat ik misschien uiteindelijk kan bereiken.

Misschien enige reacties over mijn foto met de vraag of ik wel een redelijk juiste bouw heb om snel "groot" te worden. Wil er wel bij zeggen dat ik naturel wil gaan en niet de ambitie heb om een BB'er te worden. ( naast het feit dat een pro bber ook naturel kan zijn )

Respect kerel, dat is flink wat vet wat je bent kwijtgeraakt :D

Ga zo door en succes met groeien :thumbup: :D

vraagje,is het eigenlijk ongezond om een vetpercentage van rond de 4.5 te hebben?:bang:

motivatie is er, nou goed doorpakken.

en scheren natuurlijk.

scheren, ziet er niet uit volgens mij.. nu ook eigenlijk niet :roflol:

Succes komt helemaal goed :thumb:

Back
Naar boven