MuscleMeat

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moderators mogen volgens jou niet meepraten in de discussie? In welke regel staat dat geschreven vriend? Ik praat zoveel mee als ik wil, net als elke andere moderator of admin.

Wij maken hier geen onderscheid tussen beledigingen van extreem rechts of andere, jij ziet niet wie hier een waarschuwing krijgt en wie niet, dus hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.

En als jij anderen ziet schelden en je vermoed dat wij het niet gezien hebben (ook al weet je dat niet), dan kan je dat altijd melden via de report knop.

He wees me erop dat ik beledigend reageerde in deze thread. Dat heb ik je nog niet zien doen toen anderen racisitsich bezig waren of opriepen tot moord of anderen homo noemden op een beledigende wijze.
Als moderator mag je je natuurlijk in de discussie mengen maar een beetje neutraliteit zou geen kwad kunnen. Je bent blind vopor de beledigigngen gemaakt door mensen die jouw gedachtengoed volgen maar als een dissident iets zegt dan ben je er snel bij.
 
He wees me erop dat ik beledigend reageerde in deze thread. Dat heb ik je nog niet zien doen toen anderen racisitsich bezig waren of opriepen tot moord of anderen homo noemden op een beledigende wijze.
Als moderator mag je je natuurlijk in de discussie mengen maar een beetje neutraliteit zou geen kwad kunnen. Je bent blind vopor de beledigigngen gemaakt door mensen die jouw gedachtengoed volgen maar als een dissident iets zegt dan ben je er snel bij.
Dat mag dan voor jou zo lijken, maar dat is in realiteit niet zo. Wat de neutraalheid aangaat: ik heb net zoals iedereen een mening en ik denk dat ik op eigen discussieforum notabene wel mag zeggen wat ik wil. Wat me opvalt is dat ik meestal wel voor de gouden middenweg kies. Dat wil zeggen dat alle extremen in mijn ogen fout zijn, zowel links als rechts.

Ik zie jou bijv. als extreem links, en dat is voor mij net zo slecht als extreem rechts.
 
Dat mag dan voor jou zo lijken, maar dat is in realiteit niet zo. Wat de neutraalheid aangaat: ik heb net zoals iedereen een mening en ik denk dat ik op eigen discussieforum notabene wel mag zeggen wat ik wil. Wat me opvalt is dat ik meestal wel voor de gouden middenweg kies. Dat wil zeggen dat alle extremen in mijn ogen verkeert zijn.

Ik heb ook gemerkt dat je je meestal in het midden begeeft. maa af en toe, en dan vooral bij politiek en religie steun je veel vaker de extreem rechtsen en penaliseer je vaker diegene die het niet met je eens zijn.

Ik zag je geen openlijke kritiek uiten toen men zei dat men het kliniek maar plat moest bombarderen. Ok niet toen iemand zei : je en liefst als er veel volk is";
dAAR zei je niet:"mensen, laten we aub beschaafd blijven of zo". Neen. Je laat iedereen maar zijn gal uitspugen behalve als het indruist tegen jouw principes. Mijn scheldwoorden kwamen uit frustratie omdat jij je werk niet deed als administrator; Je had al veel eerder moeten ingrijpen.
 
de regel geldt voor alles? welke regel?
heb je het over het internationaal verdag voor de rechten van de mens en het europees verdrag?
Laatik u dan maar zeggen dat deze regel zegt dat iedereen het recht heeft zijn religie in publiek en in prive zijn te belijden, en dit met drie uitzonderingen: 1) als het uitoefenen ervan de openbare orde verstoort; 2) de veiligheid van anderen in gevaar brengt,3 ) als het de vrijheid van anderen berooft.

Een hoohddoek doet geen van deze drie.
Tevens, op de gemeente zal er niemand reageren als je daar werkt en je hebt een baseball pet op. Ik kan het eht moeilijk begrijpen dat jij daar nu last van kan hebben. Je hebt wel geen last al een katholieke non haar hoofddoek aanheeft he.
De ongeschreven regel dat neutraalheid belangrijk is in openbare ruimten, omdat mensen zich horen aan te passen en omdat je uiterlijk uiten alleen provocerend werkt.
 
Ik heb ook gemerkt dat je je meestal in het midden begeeft. maa af en toe, en dan vooral bij politiek en religie steun je veel vaker de extreem rechtsen en penaliseer je vaker diegene die het niet met je eens zijn.

Ik zag je geen openlijke kritiek uiten toen men zei dat men het kliniek maar plat moest bombarderen. Ok niet toen iemand zei : je en liefst als er veel volk is";
dAAR zei je niet:"mensen, laten we aub beschaafd blijven of zo". Neen. Je laat iedereen maar zijn gal uitspugen behalve als het indruist tegen jouw principes. Mijn scheldwoorden kwamen uit frustratie omdat jij je werk niet deed als administrator; Je had al veel eerder moeten ingrijpen.
Jij doet alsof ik hier constant tijd voor heb, voor veel posts vertrouw ik op moderators om de discussie in de juiste banen te leiden, zei weten dat ook dat ik de tijd niet heb om alles te lezen. En over de uitlatingen: je hoeft zeker niet alles letterlijk te nemen denk ik, dat is net zoalsz bij de Koran of de Bijbel.
 
@ thinkalot , je gaat niet veel vrienden maken hier met zo een houding
 
De ongeschreven regel dat neutraalheid belangrijk is in openbare ruimten, omdat mensen zich horen aan te passen en omdat je uiterlijk uiten alleen provocerend werkt.


Wie zegt dat dat provocerend werkt? Dat werkt alleen provocerend op mensen die niet openstaan voor anderen en racisitsiche ideeen hebben. Als een jood met en keppeltje op de gemeente werkt, dan werkt dat toch niet provocerend? Waar haal je het toch?
 
Wie zegt dat dat provocerend werkt? Dat werkt alleen provocerend op mensen die niet openstaan voor anderen en racisitsiche ideeen hebben. Als een jood met en keppeltje op de gemeente werkt, dan werkt dat toch niet provocerend? Waar haal je het toch?
Ik. En als dat bij 'dat soort' mensen zo is, dan heb je het over meer dan 50% van de bevolking. Er is niets racistisch aan, want ik wil ook dat men geen pet op heeft van de Yankees, en de gemeente en klanten van openbare gebouwen willen dat ook niet.
 
Ik. En als dat bij 'dat soort' mensen zo is, dan heb je het over meer dan 50% van de bevolking. Er is niets racistisch aan, want ik wil ook dat men geen pet op heeft van de Yankees, en de gemeente en klanten van openbare gebouwen willen dat ook niet.
Die kerel op de gemeente mag geen pet ophebben van de yankees, Waarom? Omdat hij anders je naam op je rijbewijs verkeerd zal schrijven?
En het werkt provocerend op jou.? Dan ligt het aan jou die zich geprovoceerd voelt. Zo simpel is het.
Voel jij je geprovoceerd als een katholieke non aan je deur belt met een hoofddoek op?
 
Hoe racistischer je bent op deze site, hoe meer karma blijkbaar.
 
Die kerel op de gemeente mag geen pet ophebben van de yankees, Waarom? Omdat hij anders je naam op je rijbewijs verkeerd zal schrijven?
Omdat er bij openbare functies een neutrale kledij verwacht word vanuit de burger, die enige fatsoen en beleefdheid met zich meedraagt. Je kan het vergelijken met een maatpak als chauffeur. En nu ga ik verder studeren want ik heb al genoeg tijd verloren.
 
Omdat er bij openbare functies een neutrale kledij verwacht word bij de burger, die enige fatsoen en beleefdheid met zich meedraagt.

en een hoofddoek is niet beleefd en getuigt van weinig fatsoen? Onbeleefde nonnen blijkbaar!
 
en een hoofddoek is niet beleefd en getuigt van weinig fatsoen? Onbeleefde nonnen blijkbaar!
Nu ben je aan het aanvallen om het aanvallen. Gister was je nog met mij eens dat dat soort dingen onzin waren, dus ga nu niet de dissident lopen spelen.
 
Nu ben je aan het aanvallen om het aanvallen. Gister was je nog met mij eens dat dat soort dingen onzin waren, dus ga nu niet de dissident lopen spelen.


waar heb je het toch over. Als big t zegt dat iets op je hoofd getuigt van weinig respect dan zijn onze nonnen heel onbeleefd volgens hem. Ik vind dat iedereen mag aandoen wat hij wil. ik zal zijn handelen beoordelen, niet zijn kledij. dat noemt men evolutie in het menselijk handelen.
 
Ik heb evenveel recht hier te leven als jij. Ik ben hier gebeoren en getogen en mijn duizenden voorouders ook! Ik blijf hier ondermeer om dit imperialisme in te perken.

Druist dat niet tegen je eigen geloofwaardigheid in? Een hekel hebben aan het westen maar wel profiteren van de welvaart en vrijheid van meningsuiting. Zat meer te denken aan noord korea voor jou.
 
en een hoofddoek is niet beleefd en getuigt van weinig fatsoen? Onbeleefde nonnen blijkbaar!


Ik ben nog nooit een non (met hoofddoek) tegen gekomen die een openbare functie, zoals in het gemeenthuis , bekleedde.

Het punt is dat bepaalde functies de kledingvoorschriften al jaren gelden. Als het iemand niet bevalt dat dit soort kledingvoorschriften bestaan moeten ze niet solliciteren. Als het aan jou ligt hebben we straks politieagenten oid met een hoofdoek of een tulband.
 
He wees me erop dat ik beledigend reageerde in deze thread. Dat heb ik je nog niet zien doen toen anderen racisitsich bezig waren of opriepen tot moord of anderen homo noemden op een beledigende wijze.

Big-T heeft mij ook homo genoemd omdat ik hem vertelde dat ik wel eens een roze shirt aantrek :(
 
Druist dat niet tegen je eigen geloofwaardigheid in? Een hekel hebben aan het westen maar wel profiteren van de welvaart en vrijheid van meningsuiting. Zat meer te denken aan noord korea voor jou.

Ik heb geen hekel aan het Westen. Wat een onzin. Ik heb een hekel aan het imperialisme. Maar dat is weer een onderscheid die heel moeilijk voor je is.
 
Back
Naar boven