XXL Nutrition

Klachten na schoudertraining (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Goedemiddag.

Had vrijdag een goede schouderworkout, waarna ik na m'n laatste oefening nog een paar extra setjes lateral raises deed voor mn rechterschouder die wat achterloopt.

Niet slim bleek, ik had die avond al last van mn schouder, en kon hem niet echt ver omhoog tillen meer. Volgende dag kon mn tshirt nieteens aan door last van mn schouders. Gelijk ibuprofen genomen om evt irritatie en ontsteking (slijmbeurs) tegen te gaan, en het gaat nu beter na dag 2, met maximale dosis ibuprofen. Mn dieet is verder op orde.

Zodra ik m'n schouder boven een hoek van 90 graden en hoger beweeg, zowel als bij een front als lateral raise, begint er een dof gevoel in mn handpalm, die, hoe hoger ik ga meer doortrekt naar mn vingers. Ook voelt het stuk tussen mn schouder en begin mn van trapezius een beetje geirriteerd/tintelend aan. Als ik gewoon stilzit en mn armen hangen langs mn lichaam dan begint mn hand soms random heel lichtjes te verdoven. Het doet verder geen zeer om boven mn hoofd gewicht beet te pakken zoals een pot, het omhoog brengen van mn arm zelf wel.

Voorlopig even wachten met schoudertraining/training uberhaupt? (morgen stond armen op 't menu), of naar een fysio? Denk zelf dat mn zenuw misschien een tikje heeft gehad, of mn pezen? Of zal er wat afknellen?

Had voor die training nooit last van mn schouders/armen. Geen hgh, wel tren/test.

Mark
 
Probeer eens je borst en schouders te stretchen.
Post eens je hele schema kunnen we net wat meer mee dan alleen schouders.
Niemand kan zo zien waar het eventueel vandaan komt.
 
Back
Naar boven