Fitness Seller

klantvriendelijkheid??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Geachte heer,

ik had het nt over de get big qouick formule of hoe het ook noemt, mijn engels is voortreffelijk. Aan het sporten zal het nt liggen, voedingsgewoonte is nu aan het veranderen, ik ben nu bezig met bulken. Eigenlijk had ik het moeten weten...domme verkoopspraatjes. Ik blijf erbij dat die gain fast rommel is. De gain force van J-tech doet wel hetgeen het belooft, sorry.
Toch bedankt voor het antwoord in alle geval. En een voedingskesndige weet meestal niets af van bodybuilding dus laat maar. .... dit was mijn atntwoord op een eerste reactie van hen.

hun antwoord:

Hoewel wij ons best doen alle klanten naar behoren te helpen, zijn er altijd bij die het zelf beter wensen te weten.
Uiteraard geven wij u daarin Uw vrijheid, als U het niet erg vindt dat wij zodoende de inhoud van Uw weinig onderbouwde reaktie naast ons neerleggen. Wij kunnen verder niets met de non-informatie die U hier ventileert.

Met vriendelijke groeten,


Universal Europe internet support desk



Mooie reactie, niet????
 
die u hier ventileert? :D

haha, sorry hoor, maar hun reactie slaat op oorlog.

die gast wat je die reply stuurde doet zelf zeker niet aan bodybuilding en gebruikt ook j-tech i.p.v. :tomato: u :tomato: n :tomato: i :tomato: v :tomato: e :tomato: r :tomato: s :tomato: a :tomato: l :tomato:
 
iemand een gepast antwoord...wat denken die wel... ze hebben nog nooit gehoord van marketing blijkbaar buiten hun reclame. Een negatieve reactie wordt nl veel meer doorgegeven dan een positieve... en aan gezien dit forum over de 400 leden telt hebben ze zichzelf toch lichtjes genaaid dacht ik zo?
 
IS toch een goed antwoord op jou reactie?
 
Hoezo? Mijn reactie was eerlijk, ondubbelzinnig en zeker nt met de bedoeling iemand op de tenen te trappen.

Khad aan hen info gevraagd over de werking van gain fast en de bereiding. Bij mij had het nl geen effect en als ik 5 maatscheppen nam zoals op het etiket vermeld was het geen shake maar eerder een soort pap.

Hun antwoord was dat ik het etiket vast verkeerd had gelezen en dan nog een hele "standaard"brief waarin ze zeiden dat ze meer dan 10000 tevreden klanten hadden enz. Het zou aan mijn training hebben gelegen dat het nt werkte en als ik hiervan nt bijkwam moest ik maar eens een voedingsdeskundige opzoeken.
 
Ja maar je koopt gain fast en dan ga je naderhand zeggen dat het rommel is. De ingredienten kloppen toch? Als jij niet weet wat je koopt is dat jou probleem en je reactie naar hun toe is al helemaal niet onderbouwd.
Wat verwacht je van een weightgainer?
Ik vind alle weightgainers onzin, daarom koop ik ze ook niet :)
 
daar heb je wel gelijk in geef ik toe. Toen ik die kocht wist ik niet wat ik nu weet...maar moet men daarom zo reageren? Ik zal wel ff mail terugsturen dat ik niet de bedoeling had kwaad te spreken en zo, khou er niet van dat andere mensen zich aangevallen voele terwijl dit nt mijn bedoeling is.
 
Raar hoor, ik was tevreden met de Gain Fast, maar zo zie je maar: iedereen reageerd er anders op. Heb zelf bij die 5 scheppen wellicht wat meer melk gedaan, was zowiezo enkel de basis voor mijn WG (voegde er nog vanalles aan toe oa brinta, banaan).

Die reaktie van hun is belachelijk. Zeg nooit tegen een klant:
- '....zijn er altijd bij die het zelf beter wensen te weten'
- 'als U het niet erg vindt dat wij zodoende de inhoud van Uw weinig onderbouwde reaktie naast ons neerleggen'
- 'Wij kunnen verder niets met de non-informatie die U hier ventileert'
Getuigt niet van het serieus nemen van de klant cq de klacht.

Gevoel voor humor hebben ze iig wel... Ook nu dus definitief een klant minder!
 
:( van een WG zelf word je echt niet zwaarder, ik zie het als een aanvulling op je voeding(schema).

Als je goed en genoeg eet dan kan je deze proteinen en koolhydrathen e.d. ook wel binnenkrijgen.

Een weg is gewoon makkelijk als je geen zin hebt om een paar boterhammen of wat dan ook te maken!
 
Originally posted by robrecht10
daar heb je wel gelijk in geef ik toe. Toen ik die kocht wist ik niet wat ik nu weet...maar moet men daarom zo reageren? Ik zal wel ff mail terugsturen dat ik niet de bedoeling had kwaad te spreken en zo, khou er niet van dat andere mensen zich aangevallen voele terwijl dit nt mijn bedoeling is.

Laat lekker zitten man, zo erg was je reactie niet:)
 
He juriaan, jij hebt ongeveer dezelfde bouw als mij he, ik heb net weer een weightgainer pot op. Waarmee vervang jij een weightgainer?
 
Ik eet de laatste tijd dramatisch sclech door luiheid :(

Meestal door een portie noodles met een glas melk!

Ik krijg puisten van weight gainers
 
ahh bij jou ook al, als ik een weightgainer neem, ga ik eerst ff langs de huisarts om antibiotica te halen tegen puisten, maar dat spul werkt niet meer bij mij :mad:

Iemand nog een suggestie voor een vervanging van een WG?
 
Een fles olie misschien? :D

Probeer eens een shake te maken met veel cals erin. Ds zelf gewoon ea erin stouwen!
 
Een weight-gainer is gemaakt om extra kalorieën te consumeren die je met een vaste maaltijd niet binnenkrijgt (wegens tragere vertering). Ik vrees dus dat een vervangmiddel niet echt bestaat (tenminste niet op gezonde wijze). Hoewel mijn vetpercentage niet enorm laag is (12%) gebruik ik de Gain Force twee maal per dag om het aan de nodige voeding te geraken. Voor iemand die een zeer laag vetgehalte heeft is het vrees ik de enige oplossing. Je moet altijd bedenken : hetgeen er bijkomt moet er ook ergens in (en dan liefst langs je mond hé :D ). Een goede weight-gain shake bestaat niet enkel uit het poeder, maar je moet er tevens voor zorgen dat er nog wat extra aan wordt toegevoegd zoals fruit, acaciahoning, rauw eiwit.
Ach ja, slagroom schijnt ook goed te zijn als weight-gainer, en het kan ook goed zijn voor je relatie :D .
 
Fruit?? Neah, slagroom is wel vet en levert wel veel cal. en rauw eiwit is de kans op salmonella veel te groot, als je dat oploopt ben je meteen 10 kilo lichter...

Ijs, Pizza, Slagroom... die leveren veel cal.
 
Te veel vet bijvoegen is ook weer niet ideaal, dit verteert zeer langzaam waardoor het langer duurt eer je weer terug kan eten. Beter een beetje vet aankweken door een overmaat aan koolhydraten dan een overmaat aan vetten. Voor de gezondheid ook trouwens. Met fruit bedoel ik dan vooral bananen, geeft toch weer wat extra koolhydraten en verteert goed.
Pizza's en andere vettigheid is goed als je een betonnen maag hebt, anders ga je na vier uur nog geen honger hebben met als resultaat dat je die dag weer niet de nodige calorieën binnen hebt. Geef mij toch maar die weight-gainer, 500 Kalorieën of meer binnen op 5 minuten en na een goed uur al terug honger hebben (bij een degelijke weight-gainer wel te verstaan, er zijn er ook die op de maag blijven liggen).
 
Back
Naar boven