XXL Nutrition

Klapkuur en de beuk er weer in (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Timon1991

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
169
Waardering
45
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Om uit een blessure periode te knallen zit ik momenteel in een leuke cycle, namelijk 250 test e, 250 sust en 200mg bold per 5 dagen injectie. Ben begonnen op een lichtere dosering maar ben nu in week 5 aangekomen, eerste week met verhoogde dosis test en sust(van 125 naar 250mg). Weinig sides en qua kracht heerlijk en nu net weer even dat schepje er boven op om alle vorige records weer flink te verguizen.

Ik twijfel of ik vanaf week 10 de nakuur nolvadex zal nemen of dat ik dit ga laten ivm het laatste geposte bericht van Galen. Wat denken jullie? Nakuur wel of niet doen na 10 weekjes knallen?

Training is momenteel een afwisseling van week a
Ma- rug
Di- borst
Do- benen
En zaterdag full body(en armen isolatie)

Week b
Ma- rug-borst
Di- benen
Do- rug borst
Vrijdag benen en armen

Voeding loopt nu richting de 4000 kcal.
 
Het leeft hier ook niet meer
 
Vanwaar test + sust?
 
Succes met je klapkuur
 
Ik denk momenteel aan pizza.
 
wanneer train jij schouders?
 
Sust zijn korte esters en die voel je binnen een week. Heb al eens enkel test gehad en vind dat wat een slome kuur. Dit is een variatie en bevalt me beter plus een soort van kickstart.

Schouders pak ik de laatste training 1x mee met schouder barbell pres. Schouders zijn snel overbelast weet ik uit ervaring met borst training en werk.

Dank je wel voor de pizza en jij ook succes !!

Maar de vraag is nog steeds, is een nakuur relevant voor deze knallende 10 weekse kuur??
 
Sust zijn korte esters en die voel je binnen een week. Heb al eens enkel test gehad en vind dat wat een slome kuur. Dit is een variatie en bevalt me beter plus een soort van kickstart.

Schouders pak ik de laatste training 1x mee met schouder barbell pres. Schouders zijn snel overbelast weet ik uit ervaring met borst training en werk.

Dank je wel voor de pizza en jij ook succes !!

Maar de vraag is nog steeds, is een nakuur relevant voor deze knallende 10 weekse kuur??

Ik vind helemaal mooi, lekker klappen jongen! :thumbs:
 
Het lijkt me niet verstandig dat jij aan een “klapkuur” gaat beginnen.
 
Sustanon 250 is een unieke mix van 4 verschillende testosteron-esters. Het doel van het verbinden van een ester aan een steroïde is ervoor te zorgen dat het meer lipofilisch (vetoplosbaar) wordt, zodat wanneer de steroïde intramusculair geïnjecteerd wordt, deze langer in het vetweefsel kan verblijven en geleidelijk afgegeven wordt in de bloedstroom. Hoe langer een ester, hoe meer lipofilisch ze is. Sustanon 250 bevat 1 korte, 1 lange en 2 middellange esters die na een bepaalde tijd allemaal afgegeven worden, wat zorgt voor een onmiddellijk snelle afgifte, maar ook een langdurige werking.

Nou bedankt voor de reacties jongens
 
Sustanon 250 is een unieke mix van 4 verschillende testosteron-esters. Het doel van het verbinden van een ester aan een steroïde is ervoor te zorgen dat het meer lipofilisch (vetoplosbaar) wordt, zodat wanneer de steroïde intramusculair geïnjecteerd wordt, deze langer in het vetweefsel kan verblijven en geleidelijk afgegeven wordt in de bloedstroom. Hoe langer een ester, hoe meer lipofilisch ze is. Sustanon 250 bevat 1 korte, 1 lange en 2 middellange esters die na een bepaalde tijd allemaal afgegeven worden, wat zorgt voor een onmiddellijk snelle afgifte, maar ook een langdurige werking.

Nou bedankt voor de reacties jongens

Bedankt voor jouw uitleg betreft Sustanon, nooit geweten wat Sustanon was. Dankzij jou is daar nu verandering in gekomen. Bedankt!
 
Dit forum gaat kapot doordat er enkel nog een klein clubje apen aanwezig is welke zo veel mogelijk korte, kleinerende en vooral niet passende en domme antwoorden geeft op vragen van nieuwkomers.


bekijk bijvoorbeeld nu eens pagina 940 hoofdstuk anabolen in dit forum, ook veel onwetende nieuwkomers met simpele vragen over orale kuren en bijzondere stacks. Hierop wordt beleefd geantwoord en info verstrekt door BigT en enkele andere ervaren Dutchbodybuilders.

BigT zou zich schamen voor jullie. Met de hedendaagse onnozele en kleinerende positie hier ten opzichte van nieuwkomers.
 
Dit forum gaat kapot doordat er enkel nog een klein clubje apen aanwezig is welke zo veel mogelijk korte, kleinerende en vooral niet passende en domme antwoorden geeft op vragen van nieuwkomers.


bekijk bijvoorbeeld nu eens pagina 940 hoofdstuk anabolen in dit forum, ook veel onwetende nieuwkomers met simpele vragen over orale kuren en bijzondere stacks. Hierop wordt beleefd geantwoord en info verstrekt door BigT en enkele andere ervaren Dutchbodybuilders.

BigT zou zich schamen voor jullie. Met de hedendaagse onnozele en kleinerende positie hier ten opzichte van nieuwkomers.
upload_2019-7-10_18-3-14.gif
 
Pijnlijk genoeg weten jullie dat dit de keiharde waarheid is. Elkaar belachelijk maken kan tegenwoordig zo simpel met een one liner of domme emoticon.

Wat een lol.

Begrip tonen en passende hulp aanbieden is iets bijzonders, wat hier alleen in het verleden van realiteit was helaas....
 
Je bold is te laag gedoseerd, lees je even in en pas het aan anders heb je er niets aan.

Succes kerel
 
Pijnlijk genoeg weten jullie dat dit de keiharde waarheid is. Elkaar belachelijk maken kan tegenwoordig zo simpel met een one liner of domme emoticon.

Wat een lol.

Begrip tonen en passende hulp aanbieden is iets bijzonders, wat hier alleen in het verleden van realiteit was helaas....

Ik maak je helemaal niet belachelijk hoor. Ik geef je gewoon advies.
 
Wat zouden jullie doen hier na een test kuur van 10 weken op 500+ mg.

Wel of geen nakuur nolvadex?
 
Liever clomid?
 
Back
Naar boven