XXL Nutrition

Kleding dat ons past (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PME past gezonde mannen wel en kun je ook nog een beetje normaal in bewegen/werken.
Toevallig onlangs nog eens geprobeerd, maar echt geen optie voor mij.
 
Toevallig onlangs nog eens geprobeerd, maar echt geen optie voor mij.
Geloof ik ook wel, voor ons stervelingen is het bij single digit % nog te doen. Was er uberhaupt een maat die je aan kreeg?
 
Laatst bewerkt:
Ga voor broeken altijd naar de C&A en vind altijd wel wat ondanks toch wel aardige benen. Denk dat het probleem bij de meeste bb'ers ook vooral de ratio bovenbenen/taille is. Ik heb nou niet bepaald een smalle taille, maar als een broek me om mijn bovenbenen goed past heb ik echt nog veel te veel ruimte over in de taille. Dit moet bij bv wovano nog veel erger zijn.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik heb bij de taille altijd ruimte over. Heb dikke poten en een dikke ass.
 
Daar zijn riemen voor toch?
 
Geloof ik ook wel, voor ons sterfelingen is het bij single digit % nog te doen. Was er uberhaupt een maat die je aan kreeg?
Ik geloof dat ik wijdtemaat 36 of 38 nodig had. Normaal kom ik wel weg met 33 in mijn stretch jeans.
 
Ga voor broeken altijd naar de C&A en vind altijd wel wat ondanks toch wel aardige benen. Denk dat het probleem bij de meeste bb'ers ook vooral de ratio bovenbenen/taille is. Ik heb nou niet bepaald een smalle taille, maar als een broek me om mijn bovenbenen goed past heb ik echt nog veel te veel ruimte over in de taille. Dit moet bij bv wovano nog veel erger zijn.
Grootste probleem bij mij zijn mijn kuiten. Vaak past het bovenbeenstuk wel, maar krijg ik de pijpen niet om mijn kuiten.
 
Grootste probleem bij mij zijn mijn kuiten. Vaak past het bovenbeenstuk wel, maar krijg ik de pijpen niet om mijn kuiten.


hoeveel meten deze ?,puur uit interesse
 
Ik vind PME wel relax, maar heb dan ook (nog) geen stevige bovenbenen.
 
Back
Naar boven