XXL Nutrition

kleding (doorgaans)

Bezoekers in dit topic

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
912
Waardering
1
k*t k*t k*t, al m'n kleren waar is veels te veel geld aan uit heb gegeven passen me nauwlijks meer!!

Broeken zijn van maatje 30 naar 34

Bovenkleding van M naar XL

in 6 maanden tijd

Natuurlijk wel beter dat ik veel groter ben geworden :) , maar heb nu dus een compleet nieuwe garderobe nodig. En dat betekend weer geld uitgeven, waar ik al niet veel van heb :( (jah ja arme student)

Hoe zit dat bij jullie?
 
Hey aapie, zit je nou al in R'dam?

Ennuh, ik vind het ook zwaar irritant dat je weinig echt goed passende kleding vind. Tuurlijk past een xl of xxl wel, maar van de borst naar beneden lijkt het wel een jurk. Broeken insnoeren met een riem is ook verschrikkelijk en ik ben niet zo lang, dus grotere maten zijn ook nog eens te lang.

Dan maar zo'n house broek aan.

jk :D
 
Gelukkig (of moet ik zeggen: jammer genoeg?) heb ik dat probleem niet.
Ik koop altijd M of L voor shirts (zoals Axe zegt lijkt XL op een jurk onder de borst :mad: ) en voor broeken meestal carpenter sT (altijd goed)
 
Laatst bewerkt:
Hier hetzelfde probleem!!!!!! :mad: Langzaam aan gingen steeds meer broeken mij steeds strakker zitten, en heb er nu in totaal 12 weg moeten gooien! Ik ging 2 weken terug broeken halen en ik was ook van 30 naar 34 gegaan. Dat kwam denk ik omdat ik veel vet op me kont opsla jammer genoeg..
Maar er zijn ook wat broeken die nét niet meer passen en die bewaar ik dus gewoon voor de zomer.. :thumbs:
 
Ja dat is een bekend probleem ik pas ook alleen nog maar XL. Broeken zijn inderdaad ook allemaal te klein maar vorig jaar had ik hetzelfde probleem in de winter in de zomer pasten de broeken toen weer dus ik hoop maar dat dat deze zomer weer zo is.
 
heb t zelfde probleem voornamelijk met mn benen ja. heb al fokkin dure broeken thuis liggen waar ik nauwelijks meer inkom en totaal geen geld voor neiuwe broeken:sad:

qua truien heb ik er minder moeite mee maar laats kon ik bijna janken toen ik een shirt over mn hoofd uittrok en toen een scheur hoorde en ja hoor, zit scheurtje in waarna ik om de oorzaak een glimlach op mn smoel kon toveren

merk wel dat vele shirts mij niet meer passen. laatst weer wat gepast en ja hoor:)

probleem is dat ik eerder geneigd ben om nieuwe shirts te kopen omdat die a) gewoon sneller nieuwe shirts van mezelf nodig heb en b) goedkoper zijn
maar zul je nu net zien dat ik juist broeken nodig heb

BB sucks:D
 
Ook hetzelfde probleem. Maar pas nu gelukkig al meer dan paar maandjes terug, das weer het voordeel van cutten. :D

Nu nog wat doorgraan ermee, en misschien pas ik maatje 34 weer goed van broeken. Alleen met overhemden moet ik meestal de grotere maten nemen voor mijn rug, mouwen zijn dan stuk te lang, maar nog steeds redelijk strak bij mijn rug. :(
 
heb toendertijd een keer een shirt gekocht die te groot was maar ik gwoon niet kon laten hangen zo mooi vond ik m. nu nog hopen dat die een keer gaat passen:D
 
dandyman zei:
heb t zelfde probleem voornamelijk met mn benen ja. heb al fokkin dure broeken thuis liggen waar ik nauwelijks meer inkom en totaal geen geld voor neiuwe broeken:sad:

qua truien heb ik er minder moeite mee maar laats kon ik bijna janken toen ik een shirt over mn hoofd uittrok en toen een scheur hoorde en ja hoor, zit scheurtje in waarna ik om de oorzaak een glimlach op mn smoel kon toveren

merk wel dat vele shirts mij niet meer passen. laatst weer wat gepast en ja hoor:)

probleem is dat ik eerder geneigd ben om nieuwe shirts te kopen omdat die a) gewoon sneller nieuwe shirts van mezelf nodig heb en b) goedkoper zijn
maar zul je nu net zien dat ik juist broeken nodig heb

BB sucks:D

:-)

Is een van de redenen die mij tegenhoudt om bij te komen. Koop mij altijd merkkledij (ik ga graag uit), kast zit vol dure kleren, heb geen goesting om alles weg te smijten omdat er kg's zijn bijgekomen.

mvg.
 
tja.... ik vind het vooral verrot dat ik elk shirt dat ik heb/koop in me broek moet stoppen, omdta de meeste anders bijna tot op me knieen hangen. ben 1.70m dus das redelijk klein, maar ik heb shirts die iemand van 1.90 draagt ofzo :D
 
Ik wordt altijd moedeloos van kleren kopen (vooral broeken). Mijn laatste vier broeken moesten allemaal ingekort worden en de taile moest smaller gemaakt worden. Nu passen ze wel redelijk :D
 
broeken heb ik het al niet meer over...
 
axestream zei:
Hey aapie, zit je nou al in R'dam?

Nee, nog niet. Als het goed is studeer ik dit jaar af en dan kom ik volgend jaar naar Rotterdam.

Gaat momenteel niet zo goed op school, besteed m'n tijd nu aan hele andere dingen :eyebrow:
 
word skater, in die broeken passen zelf pro bobybuilders :p bovendien zitten ze erg lekker :)
 
Ik heb dat ook, ik ben nogal gek op kleding ik hou gewoon van winkelen, maar me broeken zitten nu al vrij strak en me kuur duurt nog 5 weken dus aan het eind ben ik blij als ik me meeste broeken nog aankan. Als ik in juli weer ga kuren ben ik bang dat ik een kleine 14, armani en diesel broeken kan wegtiefen en daar baal ik enorm van. aan de andere kant kom ik dan eindelijk van school (als alles goed gaat) dus verdien ik zo weer wat nieuwe broeken.

Ik zeg altijd maar elke keer dat je weer een broek of shirt/trui minder aan kunt ben je weer gegroeid, ja toch beetje hardcore bekijken :D
 
Lappie stof ertussen van een nog kleinere broek, en hij past weer. ;)
 
Lach me ziek hier.. allemaal kledinggekke mannen en hier een vrouw, die een witgloeiende pesthekel aan kleding kopen heeft.
Bij mij dus andersiom.. kleren, die niet zo erg oud zijn zijn me veel te ruim geworden en heel oude kleding (die totaal uit de mode is) past me weer... kan je nagaan (weeg nu weer hetzelfde als 20 jaar geleden).
Eigenlijk moet de gehele garderobe vernieuwd worden.
Gelukkig draag ik het liefst sportkleding, dus heb weinig behoefte aan 'dure' kleren. Ik en Dutchgirl gaan hoop ik nog een keer shoppen.. heb al van een nicht hulp aangeboden gekregen, maar die heeft een waanzinnig dure smaak. Moet zeggen: als ik iets nets koop, wil het af en toe wel heel erg duur zijn. Spijtig als het dan niet meer past.

Miss eens 2ehands kopen of per postorder/online? Zit daar totaal niet mee.... met afgedragen kleding lopen!

Espi
 
Ideetje.. ga op vakantie naar Thailand of zo en laat daar op de eerste dag een maatpak aanmeten en haal het bijv 3 wkn later op. Goedkoop en goed lijkt me?

Heej.. ga denk ik volgende maand een maand naar Brazilië.. zou ik ook kunnen doen! Top idee van mezelf!

Espi
 
Back
Naar boven