XXL Nutrition

kleding (doorgaans)

Bezoekers in dit topic

ik ken t maar al te goed.. ik heb geen oude werkbroeken meer.. (was vrachtwagens parttime). en ik heb 3 dure/goede broeken moeten afgeven aan me broertjes.. meeste shirtjes/bloesjes van meer dan een half jaar oud zitten gewoon kei strak.. vooral bij me rug.

wel grappig.. me broertje en ik zijn even lang alleen si me broertje bijna 20 kg lichter dan mij. en we hebben allebei dezelfde blouse, alleen ik XL en hij M. toen trok ik eerst zijn blouse aan en.. KRRRRRTSS :D kapot.. (achterkant bij me oksels). broertje over de zeik :)
 
Frenkpie zei:
wel grappig.. me broertje en ik zijn even lang alleen si me broertje bijna 20 kg lichter dan mij. en we hebben allebei dezelfde blouse, alleen ik XL en hij M. toen trok ik eerst zijn blouse aan en.. KRRRRRTSS :D kapot.. (achterkant bij me oksels). broertje over de zeik :)

haha, ken t:p, mag ook geen kleding meer aan van mn twin
 
dandyman zei:
haha, ken t:p, mag ook geen kleding meer aan van mn twin

Ik en mn twin wegen ongeveer hetzelfde nu en hebben dezelfde maten!
 
Ik ga ook een hoop kleding weg donderen. Tegenwoordig koop ik enkel stretch shirts. Die vormen tenminste een stuk beter. Anders zit het altijd veel te breed bij mijn middel. 't Is een nadeel maar ik vind stretch wel mooi dus dat scheelt....
 
Back
Naar boven