AndroidHealthClinic

Kleding vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PrincessLola

Novice
Lid geworden
22 feb 2013
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
59kg
Hallo, ik ben op zoek naar fitness kleding voor vrouwen. Als ik op facebook kijk op fitness paginas zie je veel vrouwen met fitness kleding die je hier in de normale winkels en internet shops kan krijgen, denk dan aan de winkels aktiesport, perysport, intersport en alle nodige internetshops. Weten jullie misschien wel waar je mooie kleding kan krijgen?
 
Hallo, ik ben op zoek naar fitness kleding voor vrouwen. Als ik op facebook kijk op fitness paginas zie je veel vrouwen met fitness kleding die je hier in de normale winkels en internet shops kan krijgen, denk dan aan de winkels aktiesport, perysport, intersport en alle nodige internetshops. Weten jullie misschien wel waar je mooie kleding kan krijgen?

Denk dat je bedoeld dat je dat niet kan krijgen.

Misschien even een filmpje of foto posten met de kleding die je bedoeld?
 
flagnorfail.com :heart:


Dat BetterBodies snap ik echt niet. Ontzettend duur spul en ziet er nogal ouderwets uit. Fitnesskleding...
 
Ik koop mijn sportkleding vaak gewoon bij h&m, vind dat ze best leuke dingen hebben met leuke printjes ook hoor
 
Koop daar ook veel tanktops inderdaad
 
Ik koop mijn sportbroeken bij de primark, prima kwaliteit, zit super lekker en goedkoop! Capri 9 euro, lange broek 12 euro
 
Ik wil graag comfortabele kledij, mooi vind ik niet zo bijzonder.
Op internet vind je zoveel handige sport kledij, bij zalando vind je veel en goedkoop.
 
Lekker bij de scapino!
Daar heb ik mijn hele outfit vandaan (schoenen, broeken, shirt, vestje). Kost geen drol en gaat lang mee qua wat je ervoor betaalde.
 
ik bestel mijn sportkleding vaak bij forever 21, niet duur maar wel heel leuk en prima kwaliteit.
 
Ik koop mijn sportbroeken bij de primark, prima kwaliteit, zit super lekker en goedkoop! Capri 9 euro, lange broek 12 euro

Eens! Ik heb ook kei fijne broeken van de primark, heel fijn voor squaten.
H&M heeft wel eens mooie dingen, ook niet heel duur.
 
Ik koop vooral online bij wehkamp, zalando, h&m, forever21, blogilates (leuke tanktops!), stylerunner, bershka. Maar het is inderdaad altijd even zoeken naar leuke dingen!
 
Ik heb laatst bij Victoria Secret en PINK by Victoria Secret sportkleding gekocht en ik vind het helemaal super! Wel een beetje prijzig helaas.. Ook op www.stronger.se heb ik leuke dingen voorbij zien komen.
 
Ik heb laatst bij Victoria Secret en PINK by Victoria Secret sportkleding gekocht en ik vind het helemaal super! Wel een beetje prijzig helaas.. Ook op www.stronger.se heb ik leuke dingen voorbij zien komen.

Via de VS online shop? Was je niet veel geld kwijt aan de invoerrechten?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb laatst bij Victoria Secret en PINK by Victoria Secret sportkleding gekocht en ik vind het helemaal super! Wel een beetje prijzig helaas.. Ook op www.stronger.se heb ik leuke dingen voorbij zien komen.

Oh die site heeft leuke dingen! Heb je er ook al eens iets besteld?
 
Back
Naar boven